تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تابلو لایت باکس کریستالی ،یکی از انواع لایت باکس(جعبه نور) هاست که نور از پشت عکس به آن می تابد. برای تبلیغات  و همچنین زیبایی و دکور فضا از آن بهره می برند.

یعنی برای فضاهایی که فاقد نورگیر هستند، می توان از اشکال مختلف و حتی تصاویر منظره و طبیعت و.. برای ایجاد حس مثبت به فضا و در همه ساعات شبانه روز ، می توان از زیبایی آن استفاده کرد

این تابلو ها می توانند  مطلب و هدف شما را با سرعت بالا به مخاطبان ارائه دهند.یک پیام رسانی شایسته و مناسب برای محصول و خدمت شما می تواند آن را همیشه در یاد ها باقی نگه دارد و یک احساس هر چند کوچک از آشنایی با آن خدمت و یا کالا را در پستوی های ذهن گیرنده روشن کند

حتی اگر به دوران قدیم نظری بیندازیم و رجوع کینم در میبابیم که برای مثال گذشتگان ما نیز در مصر باستان ستون هایی از سنگ های یک تکه ساخته و نصب کرده بودند ،این ستون ها تنها جنبه زیبایی برای آنها نداشت بلکه آنها مطالب و سخنان ارزشمند خویش را بر روی آن ستون ها ثبت می کردند تا همگان بتوانند آن را مشاهده کنند ،شاید بتوانیم تابلو های امروزی را نوادگان همان سنگ نوشته های گذشتگانمان بدانیم !

یکی از خط مشی و روش هایی که صاحبان نظر برای تبلیغات و بازاریابی در نظر گرفته اند، تساوی و بالانس بین میزان سودمندی تبلیغات، برای سازمان ها یعنی همان عرضه کننده خدمت یا کالا،نیاز های مخاطبین و سود کل جامعه است.

به همین خاطر ، در اوایل کار بیشتر شرکت ها، انگیزه شان کسب هر چه بیشتر سود خود است ولی هر چه بیشتر تجربه کسب می کنند و حرفه ای می شوند به درک و اهمیت خواسته های مشتریان خود پی می برند و این که در دنیای امروز کسب و کار بایستی اهمیت ویژه ای برای نیاز های جامعه قائل شوند. 

ساخت و آماده سازی یک تابلو اصولی و درست با توجه به نیاز مشتری  که بتواند محصول و یا خدمت شما را به خوبی عرضه کند، نیاز به تخصص و تلاش و دانش روز دارد . 

 برخی از صاحبان کالا و خدمات برای شناساندن خدمت و یا کالای خود به عموم و مخاطبینشان،از تابلو لایت باکس کمک می گیرند.آنها نام و آرم شرکت و کالا و خدمت خود را روی لایت باکس ها ،مدل سازی می کنند و یا حتی در بعضی مواقع این لایت باکس ها را به صورت مجانی به فروشگاه های مناسب  مورد بررسی خود ،هدیه می دهند.

ضخامت لایت باکس کریستالی بسیار پایین است،جنس قوی ای دارد،برق کم مصرف می کند،دارای دوام و ماندگاری بالاست و بسیار پر نور است،به سادگی توانایی تغییر تصایررا دارد.به راحتی می توان آن را در هر مکانی،با هر ابعادی از مکان از نظر سایز ،آن را مورد استفاده قرار داد.

جعبه نور کریستال، دارای یک طراحی اکریلیک باریک و واضح است که گرافیک و تبلیغات را به آرامی روشن می کند.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

 

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

تابلو نئون شامل دو نوع می باشد ، نئون شیشه ای و نئون پلاستیکی.  نئون شیشه ای از شیشه ساخته می شود و در داخل آن نوعی گاز مخصوص وجود دارد که باعث روشن شدن آن می شود. نئون شیشه ای رنگ های متفاوتی دارد که که خود شامل دو نوع شیشه معمولی و شیشه رنگی می باشد.

در شیشه معمولی برای اینکه گاز درون آن رنگی نشان داده شود از پودرهای مخصوصی استفاده می شود. اما در نوع شیشه رنگی ، شیشه در رنگ های مختلف موجود می باشد. شیشه معمولی با توجه به اینکه رنگ در آن وجود ندارد و در روز خاموش می باشد بنابراین در روز دیده نمی شود ، اما در شیشه رنگی به دلیل اینکه رنگی هستند و با اینکه در روز خاموش می باشند اما دیده می شوند و این یکی از مزیت های شیشه رنگی نسبت به شیشه معمولی می باشد. 

تابلو نئون پلاستیک در واقع نسل قبلی تابلو چلنیوم می باشد. البته اختلاف اصلی تابلو نئون پلاستیک و تابلو چلنیوم برجسته درجنس لبه آن می باشد. این لبه در تابلو چلنیوم از جنس آلیاژ مخصوصی از جنس آلومینیوم می باشد که براق بوده و قابلیت انعطاف پذیر بودن را دارد. اما در تابلو نئون پلاستیک جنس لبه آن از جنس پلکسی گلس بوده و در رویه کار استفاده می شود. اختلاف دیگر تابلو چلنیوم با تابلو نئون این است که چون در ساخت تابلو نئون پلاستیک از پلکسی گلس استفاده می شود انتشار نور از لبه های حروف هم دیده می شود و در شب زیبایی فوق العاده ای دارد و نظر افراد را به خود جلب می کند و بازتاب بسیار خوبی برای جذب مشتری دارد. البته تابلو نئون با توجه به سابقه بیشتری که نسبت به تابلو چلنیوم دارد، ساخت تابلو نئون به تجربه کاری زیادی نیاز دارد.

با توجه به اینکه تابلو نئون به همان تابلو نئون پلاستیک گفته می شود، اما این دو در نوع و نحوه ساختتفاوتی با هم دارند که به این شرح می باشد : 

تابلو نئون همان تابلوهای پلاستیک حجیم است که دارای ابعاد متفاوتی است و در این ابعاد ساخته می شود. برای ساخت ابتدا طرح مورد نظر توسط طراح ماهری طراحی می شود و سپس این طرح به شکل کاملا رنگی بر روی پلاستیک چاپ می شود و در درون جعبه تابلو ، لامپ مهتابی به کار برده می شود که در شب نیز به خوبی قابل دیدن است. 

اما نئون پلاستیک مانند تابلو نئون حجیم نمی باشد و متن های مورد نظر و یا تصاویر و لوگو مربوطه به شکل برجسته ساخته می شود و روی کامپوزیت و یا زمینه های دیگر بسته به نوع کار نصب می شود. به طوری که پایه یا زمینه کار پس از اتصال حروف برجسته یا لوگو هم قابل دیدن است. در ساخت این نوع تابلو نئون برای نورپردازی نیز از نورهای LED و SMD استفاده می شود که جلوه بسیار زیبایی برای جذب مشتری دارد.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com/

 

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

هر محیطی که شما تصور کنید چه داخلی ،چه خارجی اعم از ساختمان ها،مغازه ها ،ورزشگاه ها،در واقع هر مکانی با هر مقصدی که برای عموم ساخته شده است برای آنکه بتواند مخاطبین مورد نظر را به سمت خود جذب کند ، نیازمند یک معرفی از خود در قالب یک عکس یا نوشته است که به کمک آن بینندگان را به سوی خود جلب کند.

البته این تنها دلیل استفاده از تابلو ها نمی تواند باشد ،بلکه تابلو ها علاوه بر جنبه تبلیغاتیشان می توانند به مکان و فضای خودشان ،بو و رنگ دهند و حس مثبت را به بیننده القا کنند.

در دنیای امروز تبلیغات و تاثیر آن بسیار شناخته شده است.برای تبلیغات منفعت و کارکرد های مختلفی تعریف شده است.ولی همه آنها در یک خاصیت اشتراک دارند وآن ارسال و رساندن یک پیام یا مطلب در ذهن بیننده است.

لایت باکس ها یا جعبه های نورانی برای کارهای تبلیغاتی و معرفی محصول وخدمت و...کاربرد دارند که طرح چاپ شده را در جعبه ای با چارچوبی از جنس های مختلف از قبیل:آلومینیوم،کامپوزیت،چوب،

پلکسی گلاس و ... قرار می دهد.لایت باکس ها می توانند دارای نور یا فاقد آن باشند.

لایت باکس هارا به اسم بک لایت هم می شناسند یعنی به آنها تابلو های پشت نور دار هم گویند.

بیشترین مکان هایی که از لایت باکس ها استفاده می کنند و مشتاقان کثیری را به خود اختصاص داده است، فروشگاه ها و کارهای مربوط به عکاسی است.

در زمینه ساخت وتولید تابلوها گاهی با شرایط خاصی مواجه می شویم که انجام کار به خاطر دشواری طرح یا ریز بودن اندازه سفارش آن ،بسیار سخت خواهد بود،برای رفع این مشکل، ما تابلو لایت باکس برجسته را پیشنهاد می کنیم.که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.دلیل اصلی این علاقه مندی ،وضعیت عکس چاپ شده با کیفیت بالا و همچنین تاباندن نور ماهرانه به تصویر می باشد،زیرا نور پردازی درست، باعث می شود اجزای مختلف عکس به وضوح دیده شوند.

تابلو لایت باکس های برجسته دارای نظم و هماهنگی خاص، خیره کننده و چشم نوازی هستند و خودشان به تنهایی، می توانند توجه زیادی را به خود جلب کنند.

تابلو لایت باکس های برجسته با توجه به آرم و حرف های خاص استفاده شده در هر کدام از آنها، با یک سلیقه منحصر به فرد، طراحی و ساخته می شوند. همانطور که از نامشان مشخص است ،حروف و علائم و نشانه ها به صورت برآمده رویشان قرار می گیرد.

 نور ودرخشش این لایت باکس ها از درون جعبه خودشان، انجام می گیرد.به دلیل ترسیم دقیق شکل ها و طرح و نقش های ظریف و ریز و نشان دادن کوچکترین اجزا و بخش های طرح یا آرم که در این تابلو ها وجود دارد، توصیه می شود که از آنها بیشتر در فضا های درونی استفاده شود،ولی از آنجا که آب ،درون لایت باکس های برجسته نفوذ نمی کند ،در صورت تمایل می توانید در فضای باز هم استفاده کنید.ولی نکته ای که حایز اهمیت است ،داشتن ابعاد و اندازه های محدود در تولید آنها ست.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com/

 

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

از زمان های گذشته ، صاحبان مغازه ها و فروشگاه های مختلف برای تبلیغ کالا و محصولات خود ، از تابلوهایی برای سر در مغازه های خود استفاده کنند و کمتر حرفه ای وجود داشت که هیچ تبلیغی را برای مغازه خود انجام نداده باشد.

با آنکه این تابلو ها سال های زیادی است که به کشور ما وارد شده اند ،اما بیشتر آنها به همان شکل قدیمیشان ساخته و استفاده می شوند، 

به طوریکه پس از نگاه کردن به چند تابلوی اولی که در خیابان می بینیم ، چشمانمان از این تکرار خسته می شود و این تابلو ها نمی توانند نظرما را به خود جلب کنند و سریع آنها را فراموش می کنیم و از یاد خواهیم برد.

البته طراحی  و رنگ های موجود در تابلو مغازه ها در زیبایی آنها کم تاثیر نیست. خیلی از این تابلو ها که در گذشته برای ما جذاب بودند بعد از گذشت سال ها از نصبشان، ظاهری بسیار رنگ و رو رفته پیدا کرده اند  و نوشته های روی آنها غیر خوانا و مات شده است اما صاحب فروشگاه نسبت به تعویض این تابلوها اقدامی نمی کند و حاضر به دادن هزینه دوباره ای برای نو کردن آنها نیست.

اما همان طور که می دانیم ، استفاده از یک تابلوی زیبا ،علاوه بر آنکه می تواند نظر بیننده را به خود جلب کند ،می تواند یک راهنمای خوب هم برای خریداران باشد .

با همه تاکیدهایی که از تاثیر نام مناسب برای یک فروشگاه می شود ولی باز هم خیلی از افراد از نام های بسیار عجیب و غیر مرتبط برای فروشگاه خود استفاده می کنند و نام هایی که شاید حتی تلفظش برای شهروندان بسیار مشکل باشد.

و حتی گاهی بعضی از طراحان، تابلوی تبلیغاتی را با بروشور اشتباه می گیرند و مطالب زیاد و درهم و برهم با فونت های ناخوانا روی تابلو ها می نویسند.

بعضی از فروشگاه ها هم به اشتباه تصور می کنند هر چقدر اندازه و ارتفاع تابلوی سردر مغازه خود را بزرگتر انتخاب کنند می توانند مشتری های بیشتری را به سمت خود جذب کنند اما نمی دانند اکثر بینندگان سرشان را بالا نمی گیرند تا بتوانند یک تابلوی بزرگ را ببینند ! و این عدم هماهنگی تابلوها در سطح شهر باعث شلوغی و آشفتگی چهره شهر می شود.

و نکته منفی دیگری که وجود دارد استفاده از رنگ های بی روح وهمچنین طرح های تکراری در اکثر تابلوهای تبلیغاتی است.چون مردم برای کاهش هزینه تابلوهای خود، به جای کمک گرفتن از طراحان حرفه ای ، از طرح های تکراری استفاده می کنند .

شما مشتریان گرامی برای اینکه بتوانید تابلوی استانداردی (طرح ،سایز،فونت،رنگ و...) داشته باشید و یعنی تابلویی که بتواند مشتریان و مخاطبین مورد نظرتان را به سمت شما جلب کند، می توانید با گروه تابلو سازی نامی ،تماس بگیرید و از تجربه های همکاران ما استفاده کنید.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com/


  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

تعریف تابلو:

تابلو در واقع هر سازه و تصویری است که بر اساس دستور و قوانینی که شهرداری منتشر کرده است روی سر در مغازه ها ، ساختمان ها و... نصب می شود. یکی از کاربردهای این تابلوها می تواند معرفی مکانی در آن قرار گرفته اند باشد و یا اینکه می توانند به تبلیغ یک کالا و یا محصول بپردازند.

درست است که استفاده از تابلو و تبلیغات برای معرفی محصول یا خدمت بلامانع است

و همه می توانند برای آشنایی مخاطبان خود از تبلیغات استفاده کنند اما طراحی و راه اندازی این تابلوها در سطح شهر دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود است.

اگر سری به خیابان های شهر بزنیم انواع و اقسام از تابلوهای تبلیغاتی را در سایزها و شکل ها و رنگ های مختلفی می بینیم که چشم و دیدگان ما را به خود مجذوب می کنند.این تابلوها که ما را احاطه کرده اند، خواه ناخواه به مرور زمان روی سلیقه ما تاثیر خود را می گذارند و علاوه بر آن می توانند روی ذهن مردم  تاثیرات خاص اجتماعی و فرهنگی مورد نظرخود را ایجاد کنند.

در بعضی مواقع خریدهایی که انجام می دهیم بیشتر تحت تاثیر تبلیغات طولانی مدتی است که در ذهن ما نقش بسته است و یک حس نیاز کاذب  به آن محصول ،را به ما القا می کند.

اکنون فرض کنید تبلیغاتی  را که روی بعضی از تابلو ها و یا در رسانه ها مشاهده می کنید ،دارای محتوای  و ادعاهای دروغین باشند . پس این هوش و ذکاوت شماست که باید به کمکتان بیاید تا بتوانید تبلیغات حقیقی را از دیگر تبلیغات تشخیص دهید.

تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز ،چه خصوصیاتی دارند؟

• استفاده از واژگان انگلیسی واسم های بیگانه ممنوع است.

o همه شرکت ها و سازمان ها و مخصوصا تولید کننده ها در داخل کشور، برای تحکیم هویت ملی ایرانی و زبان فارسی می بایست از زبان فارسی برای نامه نگاری و مصاحبه و تبلیغات و....خود استفاده کنند و فرهنگستان فارسی باید بعد از گذشت هر 6 ماه برای لغات بیگانه ، هم معنی ای معادل فارسی آن را عرضه کند.

تمام شرکت ها ، کارخانه ها و...که به آنها دستوری مبنی بر  برای تغییر نام بیگانه شرکت شان داده اند می بایست پس از گذشت مدت زمان تعیین شده ، نامشان را به فارسی تغییر دهند.البته نیازی نیست ، محصولاتی که در خارج از کشور تولید می شوند ،به صورت فارسی ترجمه شوند.

o نیروی انتظامی می تواند از نصب همه تابلوهایی که از خط غیر فارسی استفاده کرده اند (بجز علائم بین المللی) جلوگیری کند.

o برای استفاده از نوشتار غیر از زبان فارسی ، در کنار خط فارسی درهمه نوع از تبلیغات ، تابلوها ،بسته بندی محصول و...باید سایز نوشته به زبان فارسی، 3برابر بزرگتر از سایز نوشته به زبان بیگانه باشد.

شهرداری ها می بایست برای حمایت از محصول ایرانی ،هزینه مکان نصب تابلو های تبلیغاتی را برای محصول تولید داخلی ، نصف محصول وارداتی در نظر بگیرند.

اما همان طور که می دانیم ،نصب تابلو در فضاهای شهری مانند هر عمل دیگری در جامعه ،دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود است. شما می توانید برای کسب راهنمایی بیشتر در این زمینه با گروه تابلو سازی نامی تماس بگیرید.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

تصور کنید که شما برای مسافرت به یک کشور خارجی رفته اید ، اگر در آنجا خیابانی به اسم ایران وجود داشته باشد ولی از لحاظ  نوشتاری ، کلمه ایران غلط  نوشته شده باشد چه حسی به شما دست می دهد؟

اگر به تابلوهایی در شهر تهران نصب شده است دقیق تر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در جای جای تهران، غلط های املائی از اسامی مختلف دیده می شود 

و اگر یک توریست  یا یک مقام دولتی وارد شهر شود علاوه بر آنکه برای انتخاب مسیر نمی تواند به این تابلو ها تکیه کند بلکه این تابلو ها گاهی او را سر در گم خواهند کرد و شاید باعث تمسخر او شوند.

به دلیل جاذبه های دیدنی و تاریخی موجود در کشورمان ، از سراسر دنیا توریست های زیادی وارد کشور ما می شوند اما اگر بخواهد مسیر و یا مکان های تاریخی ، فرهنگی و... مورد نظرخود را پیدا کنند ، تابلوهای راهنمای مناسب و درستی که بتواند آنها را به هدفشان برسانند وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد سرشار از غلط های نوشتاری است.

اگر عبورتان به متروی تهران افتاده باشد. برای مثال خط میدان انقلاب اسلامی را در نظر بگیرید . در این خط ، تابلو هایی با نام محل مترو(انقلاب اسلامی) وجود دارد که به صورت زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است.هدف از  زبان انگلیسی آن ، این است که اگر توریستی وارد این مکان شد، بتواند مسیر حرکت خود را انتخاب کند .

اما وقتی با دقت بیشتری به این تابلو دقت می کنیم متوجه می شویم ، نوشته های انگلیسی روی آن در واقع تلفظ فارسی آن کلمه است که با حروف انگلیسی نوشته شده اند(فینگلیش) و هیچ سودی برای فرد خارجی ندارد زیرا چیزی از این نوشته به ظاهر انگلیسی سر در نمی آورد.

و یا در جای دیگری روی یک پل عابر پیاده تابلویی با این مضمون دیده شده است.

والدین گرامی مراقب کودکان خود باشید(خطر سقوط) اما ترجمه انگلیسی آن را این طور نوشته بودند،

(parents take cars of your children danger of fall dear)

در واقع شاید بتوان گفت  ترجمه فارسی اش به صورت زیر است .

ماشین های بچه ها را از آنها بگیرین تا یه وقت به آن پایین نیفتن!

اگر بخواهیم کشورمان ، توریست های بیشتری از سرار دنیا، به سمت خود جذب کنند می بایست بتوانیم زیر ساخت های مناسب و ضروری را برای ورود آنها محیا کنیم به طوری که اگر یک توریست(بدون راهنما و بدون آشنایی با زبان فارسی) از خارج به ایران آمد ، بتواند نیازهای خود  و اطلاعات ضروری را به کمک تابلو های راهنما و مسیر یابی  که به زبان بین المللی وجود دارد ،به راحتی انجام دهد.

شرکت تابلو سازی نامی با داشتن همکاران حرفه ای و با تجربه در ساخت تابلو و همچنین داشتن طراحان کارآمد می تواند در تمامی مراحل ساخت تابلو شما را یاری کند.منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

تابلو سازی تابلو نامی -www.tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

امروزه یکی از مهم ترین روش ها برای کسب درآمد بیشتر و همچنین شناخته شدن برند مورد نظر ، تبلیغات می‌باشد. البته اطلاع رسانی و تبلیغات بهتر برای صاحبان مشاغل مختلف باعث درآمد بیشتر و گسترش کسب و کار بیشتر حرفه مورد نظر و همچنین محبوبیت آنها در جامعه می شود. در حال حاضر روش های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می باشد.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تابلوهای تبلیغاتی مدرن وارد عرصه تبلیغات شده و بازتاب بسیار خوبی از طرف مشتریان داشته است. 

 انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی جدید در بازار وجود دارد. یکی از این تابلوها ، تابلو ترموود می باشد که این تابلو با توجه به اینکه در شرایط مختلف آب و هوایی نسبت به گرما و سرما و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد، در اماکن مختلف مانند رستوران‌ها ، فروشگاه‌ها، نمایشگاه ها و غیره، برای تابلو و همچنین نما مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به زیبایی منحصر به فرد آن ، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. 

 نمونه ای دیگر از این تابلوهای تبلیغاتی جدید، تابلو های کامپوزیت به صورت برجسته می باشد. تابلو کامپوزیت به دلیل مقاومت بسیار زیاد در شرایط مختلف جوی، زیبایی، طول عمر زیاد، محکم بودن، کم وزن بودن، رنگ‌بندی متنوع، زنگ نزدن در مجاورت هوا و عوامل دیگر یکی از متداول ترین تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. البته با توجه به اینکه کامپوزیت دارای سطح صافی می‌باشد قابلیت هر مدل چاپ دیجیتال و رنگ آمیزی را دارد و همچنین کامپوزیت گزینه ضد حریق بودن را دارا می باشد. 

 نوع دیگری از تابلو های تبلیغاتی جدید ، تابلوهای لایت باکس یا همان جعبه نور می باشند که خود انواع متفاوتی دارند. معمولا لایت باکس‌ها در مدل‌های آلومینیومی، کریستالی ، پلکسی گلس ، برجسته و محیط باز (OutDoor) هستند و همچنین در مدل های بدون نور و با نور LED و SMD هستند. این مدل تابلوها در ضخامت های متفاوت و مواد متنوعی قابل ساختن هستند. لایت باکس‌ها در فروشگاه ها، مغازه ها، نمایشگاه ها و غیره به کار می‌رود و با توجه به نوری که در آن به کار می‌رود جلوه‌ی بسیار زیبایی پیدا می کند و می تواند از فاصله دور مشتری را جذب کند. لایت باکس ها یکی از روش‌های بسیار خوبی برای تبلیغات برندهای مختلف در مراکز خرید و نمایشگاه‌ها و فروشگاه ها می‌باشد، همچنین صاحبان مشاغل می توانند برای شناخته شدن برند خود، لوگوی خود را بر روی این لایت باکس‌ها طراحی نمایند و سپس لایت باکس طراحی شده را در مکان‌های مورد نظر برای شناخته شدن برند خود نصب کنند. 

 نوع جدید دیگری از تابلوهای تبلیغاتی، تابلو فلکسی فیس با نور SMD است. این تابلوها با توجه به اینکه از نور در آنها استفاده می شود جذابیت بیشتری برای مشتریان داشته و آن برند مورد نظر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه نور استفاده شده در این تابلوها SMD است بنابراین برای صاحبان مشاغل نسبت به نورها یا لامپ‌های دیگر مقرون به صرفه‌تر است. همچنین SMD علاوه بر کم مصرف بودن، عمر طولانی نسبت به لامپ‌های مهتابی دارد و به آسانی نصب می‌شود، همچنین می توان میزان نور را در آن کنترل کرد. 

 یکی دیگر از انواع تابلوهای جدید تبلیغاتی ، تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ، حروف برجسته استیل و حروف برجسته پلکسی گلس می باشد. حروف برجسته بودن این مزیت را دارد که بتوان آن را بر روی همه زمینه ها نصب کرد و می‌توان از نور LED در آن استفاده کرد. تابلو حروف برجسته چلنیوم عمر طولانی دارد و منعطف و محکم می‌باشد. تابلو حروف برجسته استیل که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار براق و مانند آینه می‌باشد و زیبایی فوق العاده‌ای در شب دارد ، همچنین طول عمر بسیار زیاد و مقاومت زیادی دارد و هم در فضاهای خارجی و فضاهای داخلی از آن استفاده می شود. در تابلو حروف برجسته پلکسی گلس از یک نوع پلاستیک خیلی شفاف مانند شیشه استفاده می‌شود و مقاومت خیلی زیادی نسبت به شیشه دارد و این خاصیت را دارد که نور در آن تعبیه شود و با استفاده از این امکان بسیار زیبا به نظر برسد.  

تابلوسازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

امروزه شرکتها ، فروشگاهها ، نمایشگاهها ، مراکز تجاری و غیره نیاز به تابلویی برای مشخص شدنشان دارند که

به نوعی همین تابلوها هویتشان به حساب می آید و یکی از راههای شناخته شدن برندها ، تابلوهای تبلیغاتی

می باشند.

 یکی از نکاتی که باید در ساختن تابلو تبلیغاتی در نظر گرفت نوع ساخت تابلو و مشخص کردن

چارچوب مناسب برای ساختن تابلو می باشد. بنابراین هر شرکت یا مراکز خرید یا فروشگاهها و غیره ،

بایستی متناسب با حوزه کاری و حرفه خود ، مشخصاتی را برای ساختن تابلو تبلیغاتی خود در نظر

بگیرند و در این زمینه باید از افراد باتجربه و خبره بهره بگیرند. مهمترین شاخص در این زمینه این

است که متنی که برای نوشتن تابلو تبلیغاتی انتخاب میشود باید کوتاه ، کاربردی و قابل فهم باشد که

در نگاه اول برای مشتری قابل درک باشد و مشتری مجذوب آن شود همچنین می توان علاوه بر متن از

تصویر نیز ، متناسب با حرفه مورد نظر در ساخت تابلو تبلیغاتی استفاده کرد. بنابراین در این زمینه

میتوان از متخصصین ساخت تابلو تبلیغاتی برای طراحی تابلو نیز کمک گرفت.

 نکته دیگری که باید در ساخت تابلو تبلیغاتی در نظر گرفت نوع نورپردازی آن می باشد. استفاده از

نورپردازی مناسب می تواند زیبایی تابلو تبلیغاتی را دو چندان کند همچنین با این جلوه زیبایی که

دارد، می تواند توجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم ، پلکسی

گلس و لایت باکس ها از این دست تابلوهای تبلیغاتی هستند که در ساخت آنها می توان از نورهای

SMD و LED بهره گرفت و این نورها با توجه به اینکه کم مصرف بوده طرفداران زیادی را مجذوب

خود نموده است.

 فاکتور دیگری که در ساخت تابلو تبلیغاتی به کار می رود استفاده از رنگ های متنوع در ساخت تابلوها

می باشد. وقتی که از رنگبندی های متنوع در ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود ، مشتریهای

زیادی نیز جذب این رنگهای زیبا می شوند و با توجه به اینکه انسانها به رنگ های خاصی علاقه مندند

و هر رنگی روانشناسی خاص خودش را دارد ، این موضوع می تواند در استفاده از رنگهای مناسب در

ساخت تابلو تبلیغاتی برای جذب زیاد مشتری کارآمد باشد. نمونه ای از این تابلوها، تابلو چلنیوم

میباشد که به کار بردن رنگهای زیبا در این تابلو میتواند زیبایی چشمگیر و فوق العادهای داشته 

باشد. همچنین در طراحی این تابلوها می توان از گرافیست های خبره و متخصص بهره گرفت که

میتوانند نقش بسیار مهمی در ایجاد تابلوهای تبلیغاتی منحصربهفرد داشته باشند.

 یکی از نکات دیگری که امروزه در ساخت تابلو تبلیغاتی مورد توجه است استفاده از بعد و حجم دادن به

آن میباشد . چاپ سه بعدی یکی از جدیدترین متدها در این زمینه می باشد. در تابلوهای تبلیغاتی ،

تابلو چلنیوم، تابلو استیل ، تابلو پلکسی و تابلو کامپوزیت دارای بعد و حجم هستند. استفاده از

نورپردازی در این تابلوها با توجه به بعد و حجم آن، میتواند جلوهی بسیار زیبایی داشته باشد و

همچنین می تواند بازتاب خیلی خوبی از سمت مشتریان داشته باشد. 

تابلوسازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

امروزه شرکتها ، فروشگاهها ، نمایشگاهها ، مراکز تجاری و غیره نیاز به تابلویی برای مشخص شدنشان دارند که

به نوعی همین تابلوها هویتشان به حساب می آید و یکی از راههای شناخته شدن برندها ، تابلوهای تبلیغاتی

می باشند.

 یکی از نکاتی که باید در ساختن تابلو تبلیغاتی در نظر گرفت نوع ساخت تابلو و مشخص کردن

چارچوب مناسب برای ساختن تابلو می باشد. بنابراین هر شرکت یا مراکز خرید یا فروشگاهها و غیره ،

بایستی متناسب با حوزه کاری و حرفه خود ، مشخصاتی را برای ساختن تابلو تبلیغاتی خود در نظر

بگیرند و در این زمینه باید از افراد باتجربه و خبره بهره بگیرند. مهمترین شاخص در این زمینه این

است که متنی که برای نوشتن تابلو تبلیغاتی انتخاب میشود باید کوتاه ، کاربردی و قابل فهم باشد که

در نگاه اول برای مشتری قابل درک باشد و مشتری مجذوب آن شود همچنین می توان علاوه بر متن از

تصویر نیز ، متناسب با حرفه مورد نظر در ساخت تابلو تبلیغاتی استفاده کرد. بنابراین در این زمینه

میتوان از متخصصین ساخت تابلو تبلیغاتی برای طراحی تابلو نیز کمک گرفت.

 نکته دیگری که باید در ساخت تابلو تبلیغاتی در نظر گرفت نوع نورپردازی آن می باشد. استفاده از

نورپردازی مناسب می تواند زیبایی تابلو تبلیغاتی را دو چندان کند همچنین با این جلوه زیبایی که

دارد، می تواند توجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم ، پلکسی

گلس و لایت باکس ها از این دست تابلوهای تبلیغاتی هستند که در ساخت آنها می توان از نورهای

SMD و LED بهره گرفت و این نورها با توجه به اینکه کم مصرف بوده طرفداران زیادی را مجذوب

خود نموده است.

 فاکتور دیگری که در ساخت تابلو تبلیغاتی به کار می رود استفاده از رنگ های متنوع در ساخت تابلوها

می باشد. وقتی که از رنگبندی های متنوع در ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود ، مشتریهای

زیادی نیز جذب این رنگهای زیبا می شوند و با توجه به اینکه انسانها به رنگ های خاصی علاقه مندند

و هر رنگی روانشناسی خاص خودش را دارد ، این موضوع می تواند در استفاده از رنگهای مناسب در

ساخت تابلو تبلیغاتی برای جذب زیاد مشتری کارآمد باشد. نمونه ای از این تابلوها، تابلو چلنیوم

میباشد که به کار بردن رنگهای زیبا در این تابلو میتواند زیبایی چشمگیر و فوق العادهای داشته 

باشد. همچنین در طراحی این تابلوها می توان از گرافیست های خبره و متخصص بهره گرفت که

میتوانند نقش بسیار مهمی در ایجاد تابلوهای تبلیغاتی منحصربهفرد داشته باشند.

 یکی از نکات دیگری که امروزه در ساخت تابلو تبلیغاتی مورد توجه است استفاده از بعد و حجم دادن به

آن میباشد . چاپ سه بعدی یکی از جدیدترین متدها در این زمینه می باشد. در تابلوهای تبلیغاتی ،

تابلو چلنیوم، تابلو استیل ، تابلو پلکسی و تابلو کامپوزیت دارای بعد و حجم هستند. استفاده از

نورپردازی در این تابلوها با توجه به بعد و حجم آن، میتواند جلوهی بسیار زیبایی داشته باشد و

همچنین می تواند بازتاب خیلی خوبی از سمت مشتریان داشته باشد. 

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

ظاهر شهر، واسطه ای بین شهر و انسان هایش است.یکی از قسمت های ظاهری شهر، تابلوهای تبلیغاتی آن است.این تابلوها اکثرا به معرفی کالا و یا محصول می پردازند که اگر با برنامه ریزی دقیق از آنها استفاده نشود ، برای شهرهای ما آلودگی بصری ایجاد خواهند کرد.

طبق بررسی های انجام شده روی افراد، به این نکته پی برده اند که اگر معرفی محصول یا خدمتی به صورت دیداری و تصویری انجام شود، مدت زمان طولانی تری می تواند در حافظه انسان باقی بماند.

تمام شرکت های بزرگ جدید و قدیمی دردنیا برای معرفی محصول خود سالها است که هزینه های زیادی را صرف تبلیغات کالای خود می کنند زیرا از نتایج خارق العاده این کارمطلع هستند.آنها گاها از شخصیت های معروف و شناخته شده برای معرفی محصول خود استفاده می کنند.

به گفته یک محقق بازرگانی ،افکار گذشته و سنتی تبلیغات را نوعی هدر دادن منابع مالی می دانند اما آن طور که امروزه به وضوح مشاهده می شود تبلیغات را می توان یک سرمایه گذاری اصولی تلقی کرد.اما آنچه  برای ماندگاری و تاثیر گذاری بیشتر یک تبلیغ اهمیت دارد این است که باید تبلیغات را آرام آرام طی پروسه زمانی طولانی مدت انجام داد تا بتواند به طور کامل در ذهن مخاطبین نقش بندد.

 در نمایش این تبلیغات بصری چیزی که بسیار پر اهمیت است ظاهر تبلیغ ماست. یعنی هر چه تبلیغ، خاص و زیبا تر طراحی شده باشد به همان نسبت می تواند مخاطبین بالاتری را به خود اختصاص دهد و در بحث طراحی یک تبلیغ خوب می بایست به رنگ آن نیز اهمیت دهیم زیرا هر رنگی معنا و مفهوم خاصی را دارد. در واقع تبلیغات پلی است که فروشنده و مصرف کننده را به هم ارتباط می دهد و تاثیر مستقیمی روی میزان فروش دارد.

باید بدانیم که اگر تبلیغات نبودند محصولات جدیدی که وارد بازار می شدند نمی توانستند با رقبای قدیمی خود رقابت کنند و از چرخه این رقابت خارج می شوند.

با آگاهی و دانستن این اطلاعات در رابطه با نقش مهم تبلیغات ،شرکت ها هزینه های هنگفتی را برای انجام تبلیغات خود خرج می کنند تا از همتایان خود عقب نمانند و بتوانند بالاترین تاثیر را بین مخاطبین داشته باشند .

 گاهی قدرت تبلیغات ،باعث نشان دادن یک محصول کم اهمیت به کالایی با ارزش می شود و یک نیاز کاذب را در جامعه برای تهیه آن ایجاد می کند تا بتواند فروش خود را بسیار بالا ببرد.

تابلوسازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی