تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

لایت باکس ها به ساختار و یا واحدی گویند که عموما در شکل و فرم یک جعبه به چشم می خورند.که انواع و اقسام گوناگون را شامل می شوند و در شکل ها و طرح های مختلف به بازار هدف خود عرضه می گردند.لایت باکس ها با درخشش های خاص نوریشان ،علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است و می توان از لایت باکس ها در جاهای مختلف استفاده کرد.

هر روزه وقتی که پایمان را از در خانه به بیرون می گذاریم با هزاران علامت و نشان در شهر مواجه می شویم ، سیلی از اطلاعات را می بینیم که به سمت و ذهنمان هجوم می آورند ولی ما طی روز مرگی که در زندگی وجود دارد به سادگی از روی اکثر آنها عبورمی کنیم وخیلی کم اتفاق می افتد که روی پیام ویا تبلیغی مکث کنیم ...اما چرا؟

شاید یکی از دلایلی که فقط بعضی از تابلو ها و علایم که برای هر منظوری، اعم از تبلیغاتی،هشدار و یا معرفی کالا و محصول که به ما حس مثبت و خوب می دهند این باشد که آنها به کمک یک تیم توانمند طراحی و اجراشده اند.تبلیغات را می توانیم به سه دسته کلی تقسیم کنیم :

1.تبلیغات آگهی رسانی:وقتی که خدمت ،کالا و یا محصولی نو برای اولین بار به عموم عرضه می شود.و بیشتر به معرفی اولیه آن می پردازد.

2.تبلیغات راضی کننده:دسته ای از آگهی های تبلیغاتی را شامل می شود که هدف در آن، راضی کردن و تلاش برای کشیدن مخاطبین به استفاده از آن کالا و خدمت است .و اوج استفاده از آن ، زمانی است که تلاش برای پیشی گرفتن از رقیبان مد نظر باشد.

3.تبلیغات مرورکننده: این گروه از تبلیغات برای زمانی کاربرد دارد که کالا ، خدمت و یا محصول ما از قبل برای مخاطبین ما شناخته شده باشد،در این صورت با مرور نیاز های احتمالی مشتریان در آینده ،آنها را ترغیب به استفاده از خدمت و یا محصول خود در امروز می کنیم.

 بشر امروزی ،با کمک علم و تکنولوژی سعی دارد روز به روز ،حیطه کسب و کار خویش را گسترش دهد و هر روز به دنبال  کسب راه های جدید و نو برای نمایش محصول خود و معرفی کالا یا خدمت خویش است.یکی از اقسام تابلو های لایت باکس،لایت باکس آلومینیومی است.برای داشتن  نوردر آن از SMDو LED یا مهتابی استفاده می کنند .

جعبه ای از جنس آلومینیوم را تصور کنید که از پشت تصویر به آن نورهای ال ای دی و یا اس ام دی تابیده می شود.این تابلو به دلیل ویژگی عالی چاپ عکس و انجام نور پردازی ازعقب در آن ،مشتاقان زیادی دارد.اکثر نام آشنا های دنیای بازار از تابلو لایت باکس آلومینیومی برای معرفی محصول خود به مشتریان استفاده می کنند.بیشترین استفاده از این لایت باکس ها را می توانیم در قطار های شهری و. مشاهده کنیم.


تابلو سازی تابلو نامی


  • ۹۶/۱۲/۲۷
  • تابلو نامی

تابلو سازی تابلو نامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی