تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تابلوهای تبلیغاتی شامل انواع مختلفی می باشند:

1- تابلو ترموود : همانطور که از نام آن مشخص است کلمه ترموود ترکیبی از کلمات چوب و حرارت است. در واقع در روش ترموود چوب‌ها با توجه به نیازهای کاربران برش می‌خورند و پس از آن چوب‌ها را طی فرآیندی چند مرحله ای در چندین دمای مختلف حرارت می دهند ، با این کار رطوبت چوب از بین رفته و از ترک خوردگی و شکستن چوب جلوگیری می شود و همچنین چوب ها تمیز و تقریبا یک رنگ می‌شوند.

در روش ترموود از مواد شیمیایی به هیچ وجه استفاده نمی شود تمامی مراحل به صورت کاملا طبیعی انجام می شود. این روش مقاومت بالایی نسبت به گرما ، سرما ، بارندگی ، تغییر شکل و غیره دارد. همچنین این روش زیبایی خاص خودش را دارد.

2- تابلو برجسته کامپوزیت : امروزه کامپوزیت جزء زیباترین نماها در جهان می‌باشد همچنین کامپوزیت در شرایط مختلف آب و هوایی زیبایی خود را از دست نمی‌دهد. یکی از دلایل انتخاب کامپوزیت این است که ورق‌های کامپوزیت در جهان به راحتی قابل دسترسی‌اند. کامپوزیت به نوبه خود دارای مزیت‌هایی می‌باشد از جمله مستحکم بودن، داشتن رنگ‌های متنوع، سبک بودن، داشتن طول عمر زیاد، قابلیت انعطاف‌پذیری و سهولت در فرم‌پذیری. بر روی تابلوهای کامپوزیت می‌توان از حروف برجسته استفاده کرد، مانند حروف برجسته پلاستیک و چلنیوم. همچنین می توان از حروف فلزی و استیل نیز استفاده نمود، که نوع موارد استفاده از این حروف براساس سفارش مشتری می‌باشد.

3- تابلو حروف برجسته چلنیوم: جنس تابلو حروف برجسته انواع متفاوتی دارد از جمله استیل، پلکسی گلس، چلنیوم، آهن. حروف برجسته قابلیت نصب بر روی تمام زمینه‌ها را دارد و همچنین می‌توان LED را نیز در آن تعبیه نمود. تابلو حروف برجسته چلنیوم دارای طول عمر زیاد، قابلیت انعطاف‌پذیری به هر فرم و سایز مورد نظر می باشد همچنین در شرایط مختلف جوی بسیار مستحکم است.   

4- تابلو حروف برجسته پلکسی گلس: پلکسی گلس یک نوع پلاستیک بسیار شفاف شبیه به شیشه است که جنس آن از پلی‌کربنات شفاف می‌باشد. یکی از خصوصیت بارز پلکسی گلس مقاومت بالای آن نسبت به شیشه می باشد. این مدل نیز همه ویژگی‌های تابلو حروف برجسته چلنیوم را دارد اما یک تفاوتی نیز بین این دو مدل وجود دارد که آن تفاوت در جنس لبه حروف آنها می‌باشد که در مدل چلنیوم از آلومینیوم استفاده شده است اما در مدل پلکسی گلس از پلاستیک شفاف پلکسی استفاده شده است. همچنین در مدل چلنیوم وقتی نور تعبیه می‌شود فقط سطح بیرونی یا لایه بیرونی آن نور را عبور می‌دهد اما در مدل پلکسی گلس وقتی که نور تعبیه می‌شود تمام آن حروف برجسته نور را عبور می‌دهند و روشن می‌شود و زیباتر به نظر می‌رسد.

5- تابلو حروف برجسته استیل: این مدل از گذشته‌های دور در تابلو سازی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. البته در زمان‌های گذشته از طرح های ساده‌تر استفاده می‌شده است اما در حال حاضر حروف برجسته استیل تنوع بسیار زیادی در طرح‌ها دارد و قابلیت استفاده از نور هم به آن اضافه شده است. تابلوهای حروف برجسته استیل هم مزایای خاص خودشان را دارند مانند براق بودن بسیار زیاد، مقاومت زیاد، عدم زنگ زدن، قابلیت استفاده از نور و بدون نور و غیره.

6- تابلو لایت باکس کریستالی: یکی از به‌روزترین لایت باکس‌ها ، لایت باکس‌های کریستالی هستند. نورهای مورد استفاده در این نوع لایت باکس‌ها نور SMD و LED می‌باشد. این لایت باکس‌ها قابلیت نصب شدن بر همه سطوح را دارا می‌باشند. یکی از مزیت‌های خوبی که این مدل دارد این است که مشتری می‌تواند طرح چاپی مورد نظر خود را در داخل لایت باکس به آسانی در زمان کوتاهی تغییر دهد. البته این مدل مزایای دیگری نیز دارد : نصب آسان، ظریف بودن، مصرف بهینه برق، قابلیت استفاده در اشکال هندسی متفاوت ، آماده شدن در زمان کمتر نسبت به مدل‌های هم نوع و غیره. لایت باکس‌ها بسیار زیبا هستند و وقتی در مکان‌های مختلف نصب می‌شوند مورد توجه افراد قرار می‌گیرند.  

7- تابلو لایت باکس برجسته: این نوع لایت باکس برای اندازه های کوچک و پیچیده به کار می‌رود ، همچنین در همه زمینه ها قابل استفاده می‌باشد. این نوع لایت باکس‌ها نورپردازی متفاوتی دارند و با این نورپردازی متفاوت زیباتر به نظر می‌رسند و می‌توانند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند. 

8- تابلو لایت باکس آلومینیومی: این نوع لایت باکس در اماکن عمومی مانند مترو و سینما و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد که در آنها از نور SMD و LED استفاده می‌شود. این نوع لایت باکس قاب آن از جنس آلومینیوم و سطح آن از جنس شیشه پلکسی می‌باشد. این لایت باکس انواع متفاتی دارد: ایستاده، دو طرفه، دیواری و گردان. همچنین تصاویر این لایت باکس‌ها به راحتی قابل تغییر هستند و مستحکم و کم هزینه نیز می‌باشند.

9- تابلو لایت باکس‌های LED فضا باز یا محیط باز (OutDoor): لایت باکس‌های فضا باز در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم هستند. این نوع لایت باکس‌ها می‌توانند درفضای خارجی فروشگاه‌ها، پوسترهای تبلیغاتی، منوهای رستوران، تبلیغات باشگاه‌ها ، نمایشگاه‌ها، خیابان‌ها و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین جنس این نوع لایت باکس‌ها از آلومینیوم و کامپوزیت می‌باشد. 


تابلوسازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • ۹۶/۰۴/۰۸
  • تابلو نامی

تابلوسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی