تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لایت باکس ها گروه هایی از تابلو های تبلیغاتی هستند که می توان در موقعیت های مختلف از آنها بهره برد.این باکس ها،توانایی روشن شدن را هم دارا می باشند و می توان آنها را در ابعاد متفاوت تولید کرد و در مکان های مختلف  نصب کرد و از مزایای سودمند آنها استفاده کرد.

لایت باکس های آلومینیومی دسته ای از لایت باکس ها هستند که قالب دور جعبه  لایت باکس از جنس آلومینیوم می باشد و روی کار را با پلکسی ،روکش کرده اند ،که این کار باعث به وجود آمدن استحکام بالاتر آن شده است.

یکی از انواع لایت باکس ها که آنها را به صورت یکطرفه و دو طرفه می توان در شرایط مختلف استفاده کرد،لایت باکس آلومینیومی ایستاده است.که بسیار زیبا هستند و در اندازه کوچک کاربرد بیشتری دارند.

طرح ها و اشکالی که در داخل لایت باکس ایستاده تولید می شوند را به کمک دستگاه لیزر جدا می کنند و در پایان آن را روی پلکسی قرار می دهند،با این عمل کیفیت نهایی محصول بالا می رود.

برای مثال اگر بخواهیم شکل و طرح های قبلی لایت باکس را با طرح های جدید جایگزین کنیم، می توانیم به آسانی پیچ هایی که دور لایت باکس هستند را باز کنیم  و تصویر مورد نظر خود را در آن قرار دهیم.

اگر بخواهیم لایت باکس ها را از نظر سایزشان مقایسه و بررسی کنیم، در می یابیم که ،لایت باکس های ایستاده در مقایسه با انواع دیگرلایت باکس ها ،در ابعاد و اندازه های پایینتری تولید و استفاده می شوند.

انواع لایت باکس ایستاده دیواری

• لولایی

• ثابت

موارد کاربرد لایت باکس های ایستاده

• در کلیه فروشگاه ها

• سالن های انتظارسینما

• قطارهای شهری

• در عکاسی ها  و ...

برتری های استفاده از لایت باکس ها نسبت به دیگر تابلوها

• استفاده ناچیز از برق

• مناسب بودن از نظر اقتصادی

• پایداری و طول عمر بالاتر آن

• و ...




تابلو سازی تابلو نامی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز برای کسب درآمد بیشتر نیاز به تبلیغات می باشد. استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از روش های موجود برای تبلیغات است. با توجه به اینکه تابلوهای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می باشند، قیمت این تابلوها با توجه به نوع ساخت و متریال به کار گرفته شده در ساخت آنها متفاوت است.

امروزه در بازار تابلوسازی های زیادی وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که هر شرکت، سازمان و یا فروشگاه ها و مراکز خرید بایستی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی خود به تابلوسازی هایی مراجعه کنند که دارای کادر حرفه ای و مجرب باشند و تمامی مراحل مشاوره تا ساخت تابلو تبلیغاتی را به صورت کاملا حرفه ای برای مشتریان انجام دهند.

تابلوهای تبلیغاتی مختلف با توجه به انواع مختلفی که دارند مشتریان خاص خود را دارند. مشتریان می توانند برای سفارش تابلوی خود، با کادر تابلوسازی حرفه ای و مجرب نامی تماس بگیرند و با توجه به نوع تابلویی که مد نظر آنهاست از کادر حرفه ای تابلوسازی نامی مشاوره بگیرند.

 قیمت تابلوهای تبلیغاتی با توجه به نوع تابلو و متریالی که در ساخت آن به کار گرفته می شود متفاوت است. هر مشتریمی تواند برای سفارش تابلوی خود با تابلوسازی نامی تماس بگیرد و اگر مشتری در ابتدای کار قیمت تابلوی مورد نظر را بخواهد ، قیمت به صورت حدودی داده می شود و زمانی که طراحی صورت گرفته شود و با توجه به متریالی که مشتری در نظر گرفته است قیمت نهایی داده می شود.متریال مورد استفاده در ساخت تابلو تبلیغاتی با توجه به نوع تابلو متفاوت است. مشتری می تواندبا توجه به نیاز یا سلیقه خود از بین تابلوهای چلنیوم ، پلکسی گلس، ترموود، لایت باکس، فلکسی فیس، کامپوزیت و استیل، یکی را انتخاب کند.  با توجه به اینکه هر کدام از این تابلوها متریال خاص خود را دارند بنابراین قیمت های متفاوتی دارند



تابلو سازی تابلو نامی

  • تابلو نامی