تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ظاهر شهر، واسطه ای بین شهر و انسان هایش است.یکی از قسمت های ظاهری شهر، تابلوهای تبلیغاتی آن است.این تابلوها اکثرا به معرفی کالا و یا محصول می پردازند که اگر با برنامه ریزی دقیق از آنها استفاده نشود ، برای شهرهای ما آلودگی بصری ایجاد خواهند کرد.

طبق بررسی های انجام شده روی افراد، به این نکته پی برده اند که اگر معرفی محصول یا خدمتی به صورت دیداری و تصویری انجام شود، مدت زمان طولانی تری می تواند در حافظه انسان باقی بماند.

تمام شرکت های بزرگ جدید و قدیمی دردنیا برای معرفی محصول خود سالها است که هزینه های زیادی را صرف تبلیغات کالای خود می کنند زیرا از نتایج خارق العاده این کارمطلع هستند.آنها گاها از شخصیت های معروف و شناخته شده برای معرفی محصول خود استفاده می کنند.

به گفته یک محقق بازرگانی ،افکار گذشته و سنتی تبلیغات را نوعی هدر دادن منابع مالی می دانند اما آن طور که امروزه به وضوح مشاهده می شود تبلیغات را می توان یک سرمایه گذاری اصولی تلقی کرد.اما آنچه  برای ماندگاری و تاثیر گذاری بیشتر یک تبلیغ اهمیت دارد این است که باید تبلیغات را آرام آرام طی پروسه زمانی طولانی مدت انجام داد تا بتواند به طور کامل در ذهن مخاطبین نقش بندد.

 در نمایش این تبلیغات بصری چیزی که بسیار پر اهمیت است ظاهر تبلیغ ماست. یعنی هر چه تبلیغ، خاص و زیبا تر طراحی شده باشد به همان نسبت می تواند مخاطبین بالاتری را به خود اختصاص دهد و در بحث طراحی یک تبلیغ خوب می بایست به رنگ آن نیز اهمیت دهیم زیرا هر رنگی معنا و مفهوم خاصی را دارد. در واقع تبلیغات پلی است که فروشنده و مصرف کننده را به هم ارتباط می دهد و تاثیر مستقیمی روی میزان فروش دارد.

باید بدانیم که اگر تبلیغات نبودند محصولات جدیدی که وارد بازار می شدند نمی توانستند با رقبای قدیمی خود رقابت کنند و از چرخه این رقابت خارج می شوند.

با آگاهی و دانستن این اطلاعات در رابطه با نقش مهم تبلیغات ،شرکت ها هزینه های هنگفتی را برای انجام تبلیغات خود خرج می کنند تا از همتایان خود عقب نمانند و بتوانند بالاترین تاثیر را بین مخاطبین داشته باشند .

 گاهی قدرت تبلیغات ،باعث نشان دادن یک محصول کم اهمیت به کالایی با ارزش می شود و یک نیاز کاذب را در جامعه برای تهیه آن ایجاد می کند تا بتواند فروش خود را بسیار بالا ببرد.

تابلوسازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • ۹۶/۰۵/۰۷
  • تابلو نامی

تابلوسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی