تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تبلیغات


تبلیغات از زمان های دور به روش ها و شیوه های مختلف بین مردم وجود داشته است.برای مثال ،نقاشی کشیدن انسان اولیه ،روی دیوارغارها، علائم روی سفال ها و ظرفها و.. می توانند نوعی از تبلیغات به شمار روند. 

در بعضی نقاط هم افرادی بودند که اخبار مهم شهر را با صدای بلند اعلام می کردند و به گوش همه مردم می رساندند. امروزه هم به کمک فضا های مجازی و رسانه های بصری و...به تبلیغ می پردازیم.

تقریبا شروع تبلیغات نوین در ایران را ،می توان با ورود دستگاه چاپ دانست و سال به سال با گسترش تکنولوژی و آمدن دستگاه های جدید و پیشرفته ،روش های تبلیغات هم در راستای آن ترقی کرد.

نکته بسیار مهمی ای که برای یک تبلیغ خوب در نظر می گیرند ،این است که بتواند توجه مخاطب را از بین هزاران تبلیغ موجود دیگر به سمت خود جلب کند.

تبلیغی مفید واقع می شود که این ذهنیت را در مخاطب خود ایجاد کند که علی رغم نیاز به یک کالا ،تمایل به تهیه آن داشته باشد البته این کار نباید فقط برای یک بار خرید آن محصول باشد ،بلکه می بایست به طور پیوسته مخاطب را به خرید ترغیب کند.

علم تبلیغات بخش زیادی از پیشرفت خود را مدیون قدرت علم روانشناسی است .به طوری که افراد آگاه در بخش تبلیغات کاملا با نیازها و خلاء های مخاطبین خود آشنا هستند و برای فروش هر چه بیشتر محصول خود، با ترفند های مختلف نیازهای آنها را شناسایی می کنند.

برخی از روش های جلب مشتری

• مغز ما تقلید را دوست دارد!

با کمک این تکنیک، مبلغین سعی می کنند انجام یک عمل را به کمک مدل هایی که آن کار را انجام می دهند، به مخاطبین خود نشان دهند و مخاطبان به طور نا خودآگاه علاقه پیدا می کنند به طور مشابه آن کار را(خرید آن کالا و یا محصول) تکرار و تقلید کنند.

• تحریک کردن حس کنجکاوی مخاطبین

انسان موجودی است که علاقه دارد به طور مستمر از چیزهای مختلف و متفاوت سر در بیاورد و پاسخ سوال های ذهن خود را ،سریع پیدا کند.عطش ما در یادگیری  و استقبال و جستجوی مباحث جدید در دنیای مجازی،گواه این موضوع است.پس کارشناسان تبلیغات سعی می کنند با به سوال وا داشتن ذهن مخاطبان ،آنها را به تحقیق و کاوش برای شناخت کالای مورد نظر خود سوق دهند. 

• افزایش قیمت

در تحقیقی که محققان انجام داده به این نتیجه رسیدند که ،وقتی شما قیمت کالایی را گران تر عرضه می کنید به همان نسبت آن جنس، در ذهن مشتری دارای ارزش و اعتبار بیشتری ،نسبت به جنس مشابه اش خواهد شد.دلیل این حس مثبت، تنها به عواطف انسان بر نمی گردد بلکه این موضوع به کمک اسکن های مغزی که روی افراد مختلف انجام شده است، نیز به اثبات رسیده است .

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

نتایجی که از نقش تابلو ها و تاثیرات مثبت آنها بر افزایش میزان فروش و ایجاد توجه مردم به یک محصول یا کالا ،بدست آمده نشان می دهد که مردم با دیدن، مطالب بیشتری را به حافظه خود می سپارند.امروزه هدف اصلی برنامه های تبلیغاتی ، فروش هر چه بیشتر است.

تبلیغات یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن دانش مخاطب ،در زمینه های خاص  و مختلف است و می تواند دارای تاثیر کوتاه یا بلند مدت باشد.برای ایجاد یک تبلیغ خوب که بتواند شما را به خواسته هایتان نزدیک کند ،نیازمند تیمی از متخصصین مختلف  در رشته های جامعه شناسی،ارتباطات،فرهنگ ،روانشناسی و...هستید که بتوانند همه جوانب کار رابرای رسیدن به هدف مورد نظر بسنجند.

اگرانجام تبلیغات بدون مشورت با صاحبنظران این حوزه صورت گیرد،علاوه بر هدر رفتن وقت ،هزینه های بسیارمالی، را هم به دوش فروشندگان قرار می دهد.مراحل یک تبلیغ موفق به ترتیب زیر است:

دیده شدن،خوانده شدن،پذیرفته شدن،یاد آوری و در نهایت عمل کردن به خواسته آن تبلیغ است.

در اینجا می خواهیم تابلولایت باکس پلکسی گلس را برای شما معرفی کنیم.همانطور که قبلا هم اشاره شد،می توان لایت باکس ها راجعبه های نورانی نامید.

یکی از متداولترین تابلوهای تبلیغاتی که درآن از حروف برجسته استفاده می شود ،تابلو های لایت باکس پلکسی گلس می باشد.پلکسی گلس در واقع گونه ای از خانواده پلاستیک ها را شامل می شود که دارای ظاهری بسیار زلال و روشن ،مانند شیشه است و در رنگهای متنوع  و زیبا وجود دارد.

دلیل انتخاب و برتری  پلکسی در قیاس با شیشه را می توان موارد زیر نام برد:

• پایداری و مقاومت بالا در برابر شکستن،صدا وحرارت

• قدرت بالای آن در عبور دادن نور (شفافیت عالی)

• عدم عبور اشعه ماوراء بنفش از آن

• حالت نرمش و خمیدگی بالای آن 

پایداری زیاد آن در ساختن ماکت نیز، یکی دیگر ازدلایل  استفاده از پلکسی ها است.پلکسی گلس ها به دلیل داشتن برچسب مقوایی در همه اطرافشان،در برابر گرد و خاک ،عایق هستند.

برش قطعات پلکسی به دو روش انجام می گیرد :

• نیروی انسانی به طور دستی  به کمک کاتر (ساخته شده برای برش قطعات پلکسی )،کار برش را انجام می دهد.

• بریدن به کمک ماشین CNC که این کار با اشعه های لیزر انجام می پذیرد ،در این حالت برش های ما بسیار دقیق ،باریک ،نازک می شود.که باعث بالا رفتن ارزش کارنهایی ،خواهد شد و کیفیت بالاتری را نصیب ما می کند. 

برش زدن و درست کردن دقیق این حروف برجسته ،با دستگاه لیزر انجام می گیرد. و با کمک متخصصین ما ،به راحتی می تواند در مکان مورد نظر شما نصب شود.


تابلوسازی تابلو نامی - http://tablonami.com

 

 

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز، تبلیغات واژه ای شناخته شده است اما اگر بخواهیم کمی علمی تر به تعریف آن بپردازیم ،باید بگوییم: تبلیغات مجموعه ای از متد ها و روش ها است که با صرف هزینه و زمان،به کمک رسانه ها در معرفی کردن یک برند یا خدمت خاص ، به جامعه هدف خود می پردازد.

البته نکته ای که در تبلیغات حایز اهمیت است،شرط غیر مستقیم بودن آن برای مخاطب است یعنی تبلیغ باید گروهی از مردم را، مخاطب قرار دهد نه آنکه بخواهد کار بازاریابی خود را برای تک تک افراد ،جداگانه اعمال کند.

هر تبلیغی ،یک رابطه را شکل می دهد.کارکرد آن به صورت زیر است:

ابتدا پیام از فرستنده ،توسط رسانه به مخاطب (گیرنده)انتقال پیدا می کند و مخاطب بعد از دیدن پیام ،شروع به استدلال خواهد کرد و به آن واکنش نشان خواهد داد.

با توجه به تعاریف بالا در میابیم که می توان از رسانه های بسیاری برای فرستادن پیام خود به مخاطبان ،استفاده کرد.یکی از پرطرفدارترین این رسانه ها ،تابلو های تبلیغاتی هستند که می توانند با صرف زمان و هزینه کمتر و قابل مشاهده بودن آن،برای گروه وسیعی از مردم ،شما را به هدفتان نزدیک کنند.

• طراحی سه بعدی

طراحی سه بعدی در واقع ،نمایش طرحی است که قرار است در آینده به صورت واقعی آن را اجرا کرد.این نمایش به کمک نرم افزارهای مخصوص این کار، انجام می شود.

در این روش طول ،عرض و ارتفاع و همه ابعاد یک تصویر که در ذهن داریم را می توانیم ،قبل از ساخت آن را به کمک نرم افزارهای سه بعدی بکشیم ومشاهده کنیم. به شرطی که با اصل آن مطابقت کامل داشته باشد.طراحی قبل از اجرای کار ،برای جلوگیری از هدر رفتن پول،زمان و ...ضروری است.

طراحی یعنی ما یک فکر،طرح و ایده ای را در ذهنمان داریم ،برای آنکه بتوانیم این فکر را ،نزدیک به واقعیت به شما نشان دهیم می توانیم در نرم افزار های سه بعدی این کار را انجام دهیم.

• طراحی بعد اجرا

طراحی های سه بعدی فقط به دیدن طرح مورد نظر قبل از اجرای کار بر نمی گردند ،بلکه گروه تابلوسازی نامی با دارا بودن تیم مجرب و حرفه ای برای نشان دادن کیفیت و دقت کار نهایی انجام شده ،به شما مشتریان عزیز،بعد از انجام کار نیز ،پاسخگوی شماست و طرح سه بعدی از کار انجام شده (پایانی ) را برای شما ترسیم می کند ،تا بتوانید مقایسه ای از کار قبل و بعد از اجرا داشته باشید و ببینید تابلوی آماده شده شما تا چه اندازه به طرح سه بعدی ای که، قبل انجام کار به شما قول داده بودیم شبیه شده است.

تابلوسازی تابلو نامی - http://tablonami.com

 

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

 تابلوهای فلکسی همانطور که از اسم آنها مشخص است تابلوهایی هستند که صفحات انعطاف پذیری دارند و امروزه رونق بسیار زیادی داشته است. تابلوهای فلکسی هم از نظر شکل پذیری و هم از نظر ابعاد ، محدودیت کمی را دارا هستند و با داشتن پوشش های ابریشمی و کوتینگ ، در برابر نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی را دارند.

 

 

 ابتدا مدل های تابلو فلکسی به وسیله استیکر و در رنگبندی های متفاوت روی متریال چسبیده می شد. به همین منوال استیکر را به شکل های متفاوت برش می زدند و سپس با مرطوب کردن متریال ، استیکر روی آن می چسبید و به علت مرطوب بودن فلکس ، استیکرها به آسانی روی فلکسی جا به جا می شدند. و در پایان پس از تعیین شدن مکان استیکر ، هوا و رطوبت زیر استیکر را خارج می کردند و استیکر به بهترین حالت ممکن بر روی فلکس چسبیده می شد. به مرور زمان با روی کار آمدن پرینترهای فلکسی ، ساختن تابلو فلکسی توسط استیکر منسوخ شده و تصاویر چاپی جای استیکرها را گرفتند. 

 

 تابلوهای فلکسی کاربردهای بسیار زیادی دارند و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند ، به دلیل اینکه هم نورانی هستند  و هم اینکه رویه آن به آسانی قابل تغییر می باشد. قابل ذکر است تابلوهای فلکسی نیز مانند تابلوهای دیگر سالیانه نیاز به سرویس دارند. یکی از مزیت های تابلو فلکسی مقاوم بودن آن در مقابل گرمای زیاد و نور خورشید می باشد که باعث استفاده از تابلو فلکسی در مناطق مختلف شده است. 

 

 کاربردهای تابلو فلکسی در سر درب مغازه ها و شرکت ها و فروشگاه ها و بعضی از بیلبوردها می باشد. کشورهای چین و کره تولیدکننده متریال فلکسی می باشند. در نوع کره ای فلکسی ها عموما 20 انس و اقسام چینی نیز 18 انس می باشد. همچنین فلکسی نور را از خود عبور می دهد برخلاف بنر که باید حتما به آن نوری تابیده شود. همچنین امروزه برای تامین نور تابلو فلکسی از لامپ های SMD استفاده می شود که پر نور ، کم مصرف و ضد آب بوده و به راحتی نصب می شوند. البته از لامپ مهتابی نیز استفاده می شود اما لامپ SMD کم مصرف تر بوده و مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

ساختن تابلو فلکسی در چهار فاز صورت می گیرد : 

1) طراحی تابلو مورد نظر توسط گرافیست مجرب و ماهر

2) چاپ کردن طرح مورد نظر روی متریال فلکسی (به وسیله دستگاه چاپ OutDoor) 

3) ساختن قاب پروفیلی که فلکسی به آن متصل می شود

4) آخرین مرحله نورپردازی می باشد که انواع مختلفی دارد ، یک مدل نصب مهتابی روی ورق های گالوانیزه می باشد که به صورت کشویی در قاب پروفیل نصب می شود و مدل دیگر نصب SMD یا LED در پشت کار می باشد. 

تابلوسازی تابلو نامی - http://tablonami.com

     

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

امروزه یکی از مهم ترین روش ها برای کسب درآمد بیشتر و همچنین شناخته شدن برند مورد نظر ، تبلیغات می‌باشد. البته اطلاع رسانی و تبلیغات بهتر برای صاحبان مشاغل مختلف باعث درآمد بیشتر و گسترش کسب و کار بیشتر حرفه مورد نظر و همچنین محبوبیت آنها در جامعه می شود. در حال حاضر روش های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می باشد.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تابلوهای تبلیغاتی مدرن وارد عرصه تبلیغات شده و بازتاب بسیار خوبی از طرف مشتریان داشته است. 

 انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی جدید در بازار وجود دارد. یکی از این تابلوها ، تابلو ترموود می باشد که این تابلو با توجه به اینکه در شرایط مختلف آب و هوایی نسبت به گرما و سرما و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد، در اماکن مختلف مانند رستوران‌ها ، فروشگاه‌ها، نمایشگاه ها و غیره، برای تابلو و همچنین نما مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به زیبایی منحصر به فرد آن ، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. 

 نمونه ای دیگر از این تابلوهای تبلیغاتی جدید، تابلو های کامپوزیت به صورت برجسته می باشد. تابلو کامپوزیت به دلیل مقاومت بسیار زیاد در شرایط مختلف جوی، زیبایی، طول عمر زیاد، محکم بودن، کم وزن بودن، رنگ‌بندی متنوع، زنگ نزدن در مجاورت هوا و عوامل دیگر یکی از متداول ترین تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. البته با توجه به اینکه کامپوزیت دارای سطح صافی می‌باشد قابلیت هر مدل چاپ دیجیتال و رنگ آمیزی را دارد و همچنین کامپوزیت گزینه ضد حریق بودن را دارا می باشد. 

 نوع دیگری از تابلو های تبلیغاتی جدید ، تابلوهای لایت باکس یا همان جعبه نور می باشند که خود انواع متفاوتی دارند. معمولا لایت باکس‌ها در مدل‌های آلومینیومی، کریستالی ، پلکسی گلس ، برجسته و محیط باز (OutDoor) هستند و همچنین در مدل های بدون نور و با نور LED و SMD هستند. این مدل تابلوها در ضخامت های متفاوت و مواد متنوعی قابل ساختن هستند. لایت باکس‌ها در فروشگاه ها، مغازه ها، نمایشگاه ها و غیره به کار می‌رود و با توجه به نوری که در آن به کار می‌رود جلوه‌ی بسیار زیبایی پیدا می کند و می تواند از فاصله دور مشتری را جذب کند. لایت باکس ها یکی از روش‌های بسیار خوبی برای تبلیغات برندهای مختلف در مراکز خرید و نمایشگاه‌ها و فروشگاه ها می‌باشد، همچنین صاحبان مشاغل می توانند برای شناخته شدن برند خود، لوگوی خود را بر روی این لایت باکس‌ها طراحی نمایند و سپس لایت باکس طراحی شده را در مکان‌های مورد نظر برای شناخته شدن برند خود نصب کنند. 

 نوع جدید دیگری از تابلوهای تبلیغاتی، تابلو فلکسی فیس با نور SMD است. این تابلوها با توجه به اینکه از نور در آنها استفاده می شود جذابیت بیشتری برای مشتریان داشته و آن برند مورد نظر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه نور استفاده شده در این تابلوها SMD است بنابراین برای صاحبان مشاغل نسبت به نورها یا لامپ‌های دیگر مقرون به صرفه‌تر است. همچنین SMD علاوه بر کم مصرف بودن، عمر طولانی نسبت به لامپ‌های مهتابی دارد و به آسانی نصب می‌شود، همچنین می توان میزان نور را در آن کنترل کرد. 

 یکی دیگر از انواع تابلوهای جدید تبلیغاتی ، تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ، حروف برجسته استیل و حروف برجسته پلکسی گلس می باشد. حروف برجسته بودن این مزیت را دارد که بتوان آن را بر روی همه زمینه ها نصب کرد و می‌توان از نور LED در آن استفاده کرد. تابلو حروف برجسته چلنیوم عمر طولانی دارد و منعطف و محکم می‌باشد. تابلو حروف برجسته استیل که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار براق و مانند آینه می‌باشد و زیبایی فوق العاده‌ای در شب دارد ، همچنین طول عمر بسیار زیاد و مقاومت زیادی دارد و هم در فضاهای خارجی و فضاهای داخلی از آن استفاده می شود. در تابلو حروف برجسته پلکسی گلس از یک نوع پلاستیک خیلی شفاف مانند شیشه استفاده می‌شود و مقاومت خیلی زیادی نسبت به شیشه دارد و این خاصیت را دارد که نور در آن تعبیه شود و با استفاده از این امکان بسیار زیبا به نظر برسد.  

تابلوسازی تابلو نامی - http://tablonami.com


  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

فلکسی فیس(فلکسی) یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی می باشد .این تابلو مقاومت خوبی در برابر کشش زیاد ،نور ، اشعه های مضر خورشید ،آب وهوای نامساعد و ...دارد. همچنین شفافیت فوق العاده ای را می توان در آن مشاهده کرد.

این ویژگی های خاص،دلیل علاقه قشر عظیم مردم در استفاده از این نوع تابلو است.این تابلو ها را می توان نسل جدید تابلو های پلاستیکی قدیمی دانست.البته از نظر سایز و اندازه دارای محدودیت هایی هستند.

این تابلو ها حدودا از سال 1375 پا به بازار ایران گذاشتند.چون در آن زمان از لحاظ نورپردازی برای مردم جدید و نو بودند مورد استقبال قرار گرفتند.

 طریقه ساخت و اجرای آن از طریق چساندن طرح بود.به طوریکه بعد از بریدن شکل مورد نظر ،باید کمی فلکسی را نمدار می کردند  که همان نم،باعث چسبیده شدن شکل به سطح می شد  ،البته در این روش گاهی حباب هایی در کار ایجاد می شد که آن حباب ها را با  کاردک تخلیه می کردند.

به مرور زمان ،روش بالا جای خود را به روش جدید داد.یعنی دیگر از استیکر استفاده نشد به جای آن دستگاه های چاپی وارد شد که می توانستند هر تصویری را با هر اندازه چاپ کنند.

این تابلو ها از لحاظ هزینه بسیار مناسب هستند.و به راحتی می توان تصویر و طرح آنها را تعویض کرد. برای کارایی بیشتر این تابلو ها ،هر چند وقت یکبار،مهتابی ها و وسایل روشنایی آنها باید بررسی شوند.

بر خلاف بنرها ،نور به راحتی از تابلو های فلکسی عبور می کند.البته امروزه برای ساختن این تابلوها هم از روش استیکر و هم از طریق  دستگاه های چاپ استفاده می کنند و سلیقه فرد ،اندازه تابلو و محیط مورد استفاده ،خیلی در زیبایی کار پایانی تاثیر گذار خواهد بود.

در نسل جدید این تابلو ها ،برای نورانی کردنشان از تکنولوژی جدید (SMD) کمک می گیرند چون مهتابی ها ،داری مصرف بالای برق هستند.

چند خاصیت (SMD) در مقایسه با لامپ های مهتابی

• کم شدن عمق و میزان گودی نهایی کار

• نسبت به لامپ های مهتابی دارای دوام بیشتری هستند.

• برای هر نوع از تابلوها می توان از آنها بهره برد.

• به راحتی قابل نصب هستند.

• مصرف برق در آنها بسیار پایین و ناچیز است.

• شدت نور در آنها را می توان تغییر داد.


تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com


  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

از گذشته های دور و از زمان انسان های اولیه ،بشر همواره تمایل به داشتن راهنما و کشیدن علائم و نمادها برای خود بوده است.با گذشت زمان، علم و تکنولوژی روز به روز در این کار پیشرفت کرده است.به طوریکه امروزه می توانیم نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده کنیم.

آرمان شهر(اتوپیا) عبارتی است که برای اولین بار تامس مور، مورد استفاده قرار داد.در آرمان شهر،رسیدن به کمال، به نیروی عقل و اراده ساکنان آن بر می گردد.یکی از چیزهایی که برای یک شهر خوب به ذهن ما می رسد،مفهوم زیبایی شهر است.

هر کدام از ما ترجیح می دهیم در یک شهر زیبا که دارای هارمونی است،زندگی کنیم.شهری که وقتی از خستگی و روزمرگی های خود ،پا به درون آن می گذاریم ،حسی سراسر از آرامش و خوشی به ما منتقل کند نه شهری که هیچ نظمی در آن دیده نمی شود.

با پیشرفت علم و پر رنگ شدن نقش تبلیغات در جذب مخاطبین ،تابلوها وارد فضاهای شهری ما شدند و روز به روز به تعداد آنها افزوده شد . معمولا کسانی که می خواهند محصول خود را به سرعت به مردم معرفی کنند از تابلو ها برای این کار استفاده می کنند.

یک تابلوی مناسب ،با کیفیت،زیبا علاوه بر آنکه می تواند کار و فعالیت شما را شناخته تر کند، می تواند باعث جذب هر چه بیشتر مخاطبین شما  شود.

برای آنکه تابلوهای شهری بتوانند در سطح شهر تاثیر گذار باشند،باید کار را به تیمی حرفه ای سپرد،تیمی که با اصول و تکنیک های طراحی وگرافیک آشنا باشد و بتواند مخاطبین مورد نظررا جذب کند .

تیم طراحی تابلو نامی با دارا بودن یک تیم مجرب و حرفه ای در زمینه ساخت،طراحی ونصب تابلوها فعالیت دارد.این گروه انجام کار تابلو های خود را ،سریع بعد از درخواست شما شروع می کند .روش کارشان به این صورت است که :

• ابتدا گروه ما ،نیروهایی را جهت  اندازه گیری و بازدید از محل  مورد نظر شما می فرستد و یا شما می توانید ، خودتان اندازه گیری های لازم را همراه با تعدادی عکس از مکان خود برای ما ارسال کنید.

• در مرحله بعد ،تیم طراحی ما دست به کار می شود و به کمک منابع اطلاعاتی که در اختیار ما قرار داده اید نظیرعکس های ارسالی +سلیقه و نظرات خودتان +ابعاد و اندازه کارتان +... می توانید نتیجه نهایی کارتان را به صورت سه بعدی در نرم افزارهای مخصوص که برایتان شبیه سازی کرده ایم به طور واضح ببینید.البته انجام این کار از طرف ما ،هیچ هزینه ای را برایتان ایجاد نمی کند.

اگر طرحی که به صورت سه بعدی برای نمایش تابلوی شما در نرم افزارایجاد کرده ایم، مورد قبولتان  واقع شد ،بقیه مراحل ساخت تابلو را آغاز می کنیم.


تابلو سازی تابلو نامی-tablonami.com


 

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز برای کسب درآمد بیشتر نیاز به تبلیغات می باشد. استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از روش های موجود برای تبلیغات است. با توجه به اینکه تابلوهای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می باشند، قیمت این تابلوها با توجه به نوع ساخت و متریال به کار گرفته شده در ساخت آنها متفاوت است.

امروزه در بازار تابلوسازی های زیادی وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که هر شرکت، سازمان و یا فروشگاه ها و مراکز خرید بایستی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی خود به تابلوسازی هایی مراجعه کنند که دارای کادر حرفه ای و مجرب باشند و تمامی مراحل مشاوره تا ساخت تابلو تبلیغاتی را به صورت کاملا حرفه ای برای مشتریان انجام دهند.

تابلوهای تبلیغاتی مختلف با توجه به انواع مختلفی که دارند مشتریان خاص خود را دارند. مشتریان می توانند برای سفارش تابلوی خود، با کادر تابلوسازی حرفه ای و مجرب نامی تماس بگیرند و با توجه به نوع تابلویی که مد نظر آنهاست از کادر حرفه ای تابلوسازی نامی مشاوره بگیرند.

 قیمت تابلوهای تبلیغاتی با توجه به نوع تابلو و متریالی که در ساخت آن به کار گرفته می شود متفاوت است. هر مشتریمی تواند برای سفارش تابلوی خود با تابلوسازی نامی تماس بگیرد و اگر مشتری در ابتدای کار قیمت تابلوی مورد نظر را بخواهد ، قیمت به صورت حدودی داده می شود و زمانی که طراحی صورت گرفته شود و با توجه به متریالی که مشتری در نظر گرفته است قیمت نهایی داده می شود.متریال مورد استفاده در ساخت تابلو تبلیغاتی با توجه به نوع تابلو متفاوت است. مشتری می تواندبا توجه به نیاز یا سلیقه خود از بین تابلوهای چلنیوم ، پلکسی گلس، ترموود، لایت باکس، فلکسی فیس، کامپوزیت و استیل، یکی را انتخاب کند.  با توجه به اینکه هر کدام از این تابلوها متریال خاص خود را دارند بنابراین قیمت های متفاوتی دارند.  

تابلو سازی تابلو نامی-https://tablonami.com


  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

لایت باکس ها گروه هایی از تابلو های تبلیغاتی هستند که می توان در موقعیت های مختلف از آنها بهره برد.این باکس ها،توانایی روشن شدن را هم دارا می باشند و می توان آنها را در ابعاد متفاوت تولید کرد و در مکان های مختلف  نصب کرد و از مزایای سودمند آنها استفاده کرد.

لایت باکس های آلومینیومی دسته ای از لایت باکس ها هستند که قالب دور جعبه  لایت باکس از جنس آلومینیوم می باشد و روی کار را با پلکسی ،روکش کرده اند ،که این کار باعث به وجود آمدن استحکام بالاتر آن شده است.

یکی از انواع لایت باکس ها که آنها را به صورت یکطرفه و دو طرفه می توان در شرایط مختلف استفاده کرد،لایت باکس آلومینیومی ایستاده است.که بسیار زیبا هستند و در اندازه کوچک کاربرد بیشتری دارند.

طرح ها و اشکالی که در داخل لایت باکس ایستاده تولید می شوند را به کمک دستگاه لیزر جدا می کنند و در پایان آن را روی پلکسی قرار می دهند،با این عمل کیفیت نهایی محصول بالا می رود.

برای مثال اگر بخواهیم شکل و طرح های قبلی لایت باکس را با طرح های جدید جایگزین کنیم، می توانیم به آسانی پیچ هایی که دور لایت باکس هستند را باز کنیم  و تصویر مورد نظر خود را در آن قرار دهیم.

اگر بخواهیم لایت باکس ها را از نظر سایزشان مقایسه و بررسی کنیم، در می یابیم که ،لایت باکس های ایستاده در مقایسه با انواع دیگرلایت باکس ها ،در ابعاد و اندازه های پایینتری تولید و استفاده می شوند.

انواع لایت باکس ایستاده دیواری

• لولایی

• ثابت

موارد کاربرد لایت باکس های ایستاده

• در کلیه فروشگاه ها

• سالن های انتظارسینما

• قطارهای شهری

• در عکاسی ها  و ...

برتری های استفاده از لایت باکس ها نسبت به دیگر تابلوها

• استفاده ناچیز از برق

• مناسب بودن از نظر اقتصادی

• پایداری و طول عمر بالاتر آن

• و ...

تابلو سازی تابلو نامی-http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

کامپوزیت نوعی تابلو میباشد که در یک دهه ی اخیر در بین مردم و تابلوساز ها از جایگاه خوبی برخوردار شده و دلیل آن مقاوت خوب و وزن کم و عمر زیاد و... میباشد.

مواد تشکیل دهنده کامپوزیت از دوماده اصلی هستند که یکی از این دو ماده به عنوان تقویت کننده استفاده میشود که سبب افزایش مقاوت ورق میشود و ماده دومی که برای ساخت کامپوزیت استفاده میشود ماده ای با نام ماترس میباشد که باعث زیبایی تابلو میشود.

مزایای کامپوزیت:

* عمر مفید بالا

* قابلیت طراحی در رنگ های مختلف

* پاسخگوی سلیقه های مختلف

* انعطاف پذیری بالا

* با دوام

* وزن کم

* شکل پذیری آسان

* مناسب و هماهنگ با هر مدل زیرسازی

* و...

دسته های مختلف کامپوزیت:

*  کامپوزیت های سرامیکی(cmc)

* کامپوزیت های فلزی(mmc)

* کامپوزیت های پلیمری(pmc)


تابلو سازی تابلو نامی-http://tablonami.com


  • تابلو نامی