تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تابلو نئون شامل دو نوع می باشد ، نئون شیشه ای و نئون پلاستیکی.  نئون شیشه ای از شیشه ساخته می شود و در داخل آن نوعی گاز مخصوص وجود دارد که باعث روشن شدن آن می شود. نئون شیشه ای رنگ های متفاوتی دارد که که خود شامل دو نوع شیشه معمولی و شیشه رنگی می باشد.

در شیشه معمولی برای اینکه گاز درون آن رنگی نشان داده شود از پودرهای مخصوصی استفاده می شود. اما در نوع شیشه رنگی ، شیشه در رنگ های مختلف موجود می باشد. شیشه معمولی با توجه به اینکه رنگ در آن وجود ندارد و در روز خاموش می باشد بنابراین در روز دیده نمی شود ، اما در شیشه رنگی به دلیل اینکه رنگی هستند و با اینکه در روز خاموش می باشند اما دیده می شوند و این یکی از مزیت های شیشه رنگی نسبت به شیشه معمولی می باشد. 

تابلو نئون پلاستیک در واقع نسل قبلی تابلو چلنیوم می باشد. البته اختلاف اصلی تابلو نئون پلاستیک و تابلو چلنیوم برجسته درجنس لبه آن می باشد. این لبه در تابلو چلنیوم از جنس آلیاژ مخصوصی از جنس آلومینیوم می باشد که براق بوده و قابلیت انعطاف پذیر بودن را دارد. اما در تابلو نئون پلاستیک جنس لبه آن از جنس پلکسی گلس بوده و در رویه کار استفاده می شود. اختلاف دیگر تابلو چلنیوم با تابلو نئون این است که چون در ساخت تابلو نئون پلاستیک از پلکسی گلس استفاده می شود انتشار نور از لبه های حروف هم دیده می شود و در شب زیبایی فوق العاده ای دارد و نظر افراد را به خود جلب می کند و بازتاب بسیار خوبی برای جذب مشتری دارد. البته تابلو نئون با توجه به سابقه بیشتری که نسبت به تابلو چلنیوم دارد، ساخت تابلو نئون به تجربه کاری زیادی نیاز دارد.

با توجه به اینکه تابلو نئون به همان تابلو نئون پلاستیک گفته می شود، اما این دو در نوع و نحوه ساختتفاوتی با هم دارند که به این شرح می باشد : 

تابلو نئون همان تابلوهای پلاستیک حجیم است که دارای ابعاد متفاوتی است و در این ابعاد ساخته می شود. برای ساخت ابتدا طرح مورد نظر توسط طراح ماهری طراحی می شود و سپس این طرح به شکل کاملا رنگی بر روی پلاستیک چاپ می شود و در درون جعبه تابلو ، لامپ مهتابی به کار برده می شود که در شب نیز به خوبی قابل دیدن است. 

اما نئون پلاستیک مانند تابلو نئون حجیم نمی باشد و متن های مورد نظر و یا تصاویر و لوگو مربوطه به شکل برجسته ساخته می شود و روی کامپوزیت و یا زمینه های دیگر بسته به نوع کار نصب می شود. به طوری که پایه یا زمینه کار پس از اتصال حروف برجسته یا لوگو هم قابل دیدن است. در ساخت این نوع تابلو نئون برای نورپردازی نیز از نورهای LED و SMD استفاده می شود که جلوه بسیار زیبایی برای جذب مشتری دارد.

 


تابلو سازی تابلو نامی

  • ۹۶/۱۲/۲۶
  • تابلو نامی

تابلو سازی تابلو نامی

نظرات (۱)

  • ساخت استخر
  • ساخت استخر

    گریل استخر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی