تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی

۲۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پیشینه تبلیغات به زمان های بسیار دور بر می گردد و شاید بتوان ردپای آن را در مصر باستان جستجوکرد.مصریان دعاها و احکام خود را روی سنگ حک می کردند تا همگان بتوانند این قوانین را ببینند.بعدها با اختراع ماشین چاپ، تبلیغات وارد دنیای جدیدی شد.

اما نقطه عطف آن را می توان سال 1900 در آمریکا دانست که شرکت های مختلف برای تبلیغات و افزایش فروش کالای خود از تابلو های بزرگ استفاده کردند. البته در زمان جنگ ،کاربرد این تابلو ها متفاوت بود و روی آن ها پیام هایی حاوی دفاع از کشور طراحی و نصب می کردند.

تابلوهای شهری در اصطلاح به آنها  بیلبورد گفته می شود،طی بررسی های انجام شده اولین بیلبورد را در جنگ جهانی دوم استفاده کردند و از سال 1369 این تابلوها (بیلبوردها) وارد ایران شدند.اندازه و تعداد این بیلبورد ها به مرور افزایش یافت.

تابلوهای شهری(بیلبوردها) از بخش های مختلفی ساخته شده اند ازجمله:

• پایه تابلو : همان طور که از اسمش مشخص است برای ارتفاع بخشیدن و نگه داشتن تابلوی اصلی ساخته می شود.

• پی سازی تابلو :  این بخش در زمین قرار دارد و باید وزن کل تابلو را متحمل شود.

• صفحه نمایش :  قابی است که آگهی مورد نظر را در آن قرار می دهند.

• نورپردازی : برای روشنایی تابلو معمولا از لامپ های مهتابی یا پروژکتور استفاده می کنند.

• کلیپس :  وسیله ای است که برای صاف نگهداشتن  بنر، که روی بیلبورد نصب شده است استفاده می شود.

• تبلیغ : این قسمتی است که همیشه عوض می شود و هر مشتری با توجه به نیاز کار خود ،طراحی آن راسفارش می دهد.

تابلوهای شهری دارای انواع مختلفی هستند.بعضی از آنها در بزرگراه ها نصب می شوند که دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند(بیلبوردها) و بعضی هم در پیاده روها استفاده می شوند و کوچکترینشان ،آنهایی هستند که در راه روها و آسانسورها و...نصب می شوند .

البته برای شرکت های تازه تاسیس ،که نمی خواهند هزینه بسیاری را برای تبلیغات خود خرج کنند و همچنین می خواهند محصول  یا خدمت خود را با سرعت بالایی به مخاطبان خود معرفی کنند ،بهترین انتخاب همان استفاده از تابلو های تبلیغاتی است زیرا چاپ آگهی در روزنامه و مجلات نمی تواند زود بازده باشد و امکان دارد فقط قشر خاصی از مردم جامعه، آن روزنامه و مجله را مطالعه کنند.اکثر بیلبوردها ظاهری بسیار مناسب و واضح دارند ،به طوریکه از فاصله های بسیار دور هم قابل مشاهده هستند.

شما می توانید در هر مرحله از انجام کار تابلوسازی تبلیغاتی (طراحی، نصب و...) که نیاز به کمک داشتید ، با تیم تابلوسازی نامی به طور رایگان مشورت کنید.



تابلو سازی تابلو نامی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

واژه چلنیوم Channelium تشکیل شده از دو واژه Aluminium و Channel می باشد. با توجه به اینکه حروف فارسی و لاتین پس از چسبیده شدن نوار لبه به کناره ها به فرم U دیده می شوند در زبان لاتین از Channel استفاده شده و به دلیل اینکه جنس لبه حروف چلنیوم ، آلومینیومی است این دو کلمه را با هم ادغام کردند و Channelium نام نهادند و در زبان فارسی نیز به حالت عامیانه چلنیوم نامیدند. 

ورق چلنیوم بسیار با کیفیت و مستحکم بوده و در برابر نور خورشید و سرما و گرما و رطوبت ، بسیار مقاوم می باشد و بر اثر شرایط مختلف جوی تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهد. با توجه به برجستگی حروف و سه بعدی بودنشان ، این نوع تابلوهای تبلیغاتی بسیار زیبا به نظر می رسند و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب می کنند. لبه چلنیوم روکشی محافظ از جنس نایلون دارد که تا وقتی که تابلو ساخته و نصب می شود بر روی بخش براق باقی می ماند و مانع از ایجاد خط و خش بر روی چلنیوم می شود و در نهایت نصاب به آسانی آن را جدا می کند. 

ورق های چلنیوم در سه اندازه متفاوت 7 ، 9 ، 11 سانتیمتری و با رنگ های جیوه ای یا چلنیوم نقره ای ، میرور یا چلنیوم طلایی و چلنیوم مشکی ، سبز، آبی و سفید وجود دارد. این محصول توسط چندین کشور و با برندهای متفاوت تولید می شود و انواع آنها در کشور ما وجود دارد. البته کشور اسپانیا اولین کشوری بود که به تولید ورق های چلنیوم پرداخت و با برند آلوراپید روانه بازار نمود. 

یک نوع از تابلوهای چلنیوم ، تابلو حروف برجسته چلنیوم می باشد. این تابلو دارای لبه های آلومینیومی و رویه پلکسی گلس می باشد و اینکه در شرایط مختلف جوی مقاومت بالایی دارد و در جوار هوا زنگ نمی زند. در تابلوهای حروف برجسته چلنیوم نور SMD و LED به کار برده می شود. این دسته از تابلوها دارای طول عمر بالایی هستند و نمای بسیار زیبا و فوق العاده ای دارند و با داشتن نمای زیبا مشتریان فراوانی را برای خود به ارمغان می آورند و در ذهن آنها باقی می مانند . همچنین تابلوهای حروف برجسته چلنیوم دارای رنگ های بسیار متنوع هستند و قابلیت شستشو را دارا می باشند و در برابر رطوبت و گرما و سرمای شدید مقاومت می کنند. 

نوع دیگری از تابلوهای چلنیوم، حروف برجسته لترمکس می باشد که بر روی آن نواری شفاف با امکان عبور نور تعبیه شده است که سبب روشن شدن دور حروف به شکل یک خط باریک می شود. اختلاف چلنیوم با لترمکس در این است که روی لبه چلنیوم در حدود یک سانتیمتر از متریال طلقی استفاده شده است که نه تنها از سطح حروف بلکه از این قسمت نیز نور پخش می شود و همین کار جلوه ی زیبایی در شب به حروف لترمکس می دهد.   

تابلو سازی تابلو نامی


  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

همان طور که از اسم آن مشخص است به لایت باکس هایی گویند که در فضاهای باز مثل اطراف خیابان و راه ها و محیط های بیرون نمایشگاه های مختلف از آن استفاده می شودکه از پروفیل های الومینیومی با کیفیت بالا ساخته می شود وشاید آن را بتوان کوچکترین جعبه تبلیغاتی نورانی نامید که دارای کیفیت نور فوق العاده است و می توان پوستر آن را به آسانی تغییر داد

تبلیغات در خارج از منزل، یا تبلیغات خارج از خانه، محصولات تبلیغاتی یا ارائه خدمات  خود را تا حد ممکن به مصرف کنندگان در خارج از منزل و در حال حرکت نزدیک  می کنند

جعبه نوردر فضای باز،یک رسانه تبلیغاتی در فضای باز است که برای مکان های خارجی از جمله: خیابان های بلند، مکان های خرید، پارک خودرو، منوهای دیوارهای رستوران، ایستگاه های اتوبوس، ایستگاه های بنزین، ایستگاه های قطار و تبلیغات در فضای باز سینما و مراکز ورزشی و ...  از آن استفاده کرد.شما در محیط های باز به راحتی می توانید تمامی تبلیغات خود را از طریق لایت باکس های اوت دور انجام دهید که علاوه بر معرفی محصول یا خدمت شما ،فروش خود را افزایش دهید.

این صفحه نمایش های تبلیغاتی در فضای باز(لایت باکس اوت دور) در اندازه های استاندارد موجود می باشد و یا می توانید جعبه نور در فضای باز و پوستر های مختلف  را با توجه به شرایط خاص خود سفارش دهید.

 تابلو سازی تابلو نامی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

نتایجی که از نقش تابلو ها و تاثیرات مثبت آنها بر افزایش میزان فروش و ایجاد توجه مردم به یک محصول یا کالا ،بدست آمده نشان می دهد که مردم با دیدن، مطالب بیشتری را به حافظه خود می سپارند.امروزه هدف اصلی برنامه های تبلیغاتی ، فروش هر چه بیشتر است.

تبلیغات یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن دانش مخاطب ،در زمینه های خاص  و مختلف است و می تواند دارای تاثیر کوتاه یا بلند مدت باشد.برای ایجاد یک تبلیغ خوب که بتواند شما را به خواسته هایتان نزدیک کند ،نیازمند تیمی از متخصصین مختلف  در رشته های جامعه شناسی،ارتباطات،فرهنگ ،روانشناسی و...هستید که بتوانند همه جوانب کار رابرای رسیدن به هدف مورد نظر بسنجند.

اگرانجام تبلیغات بدون مشورت با صاحبنظران این حوزه صورت گیرد،علاوه بر هدر رفتن وقت ،هزینه های بسیارمالی، را هم به دوش فروشندگان قرار می دهد.مراحل یک تبلیغ موفق به ترتیب زیر است:

دیده شدن،خوانده شدن،پذیرفته شدن،یاد آوری و در نهایت عمل کردن به خواسته آن تبلیغ است.

در اینجا می خواهیم تابلولایت باکس پلکسی گلس را برای شما معرفی کنیم.همانطور که قبلا هم اشاره شد،می توان لایت باکس ها راجعبه های نورانی نامید.

یکی از متداولترین تابلوهای تبلیغاتی که درآن از حروف برجسته استفاده می شود ،تابلو های لایت باکس پلکسی گلس می باشد.پلکسی گلس در واقع گونه ای از خانواده پلاستیک ها را شامل می شود که دارای ظاهری بسیار زلال و روشن ،مانند شیشه است و در رنگهای متنوع  و زیبا وجود دارد.

دلیل انتخاب و برتری  پلکسی در قیاس با شیشه را می توان موارد زیر نام برد:

• پایداری و مقاومت بالا در برابر شکستن،صدا وحرارت

• قدرت بالای آن در عبور دادن نور (شفافیت عالی)

• عدم عبور اشعه ماوراء بنفش از آن

• حالت نرمش و خمیدگی بالای آن 

پایداری زیاد آن در ساختن ماکت نیز، یکی دیگر ازدلایل  استفاده از پلکسی ها است.پلکسی گلس ها به دلیل داشتن برچسب مقوایی در همه اطرافشان،در برابر گرد و خاک ،عایق هستند.

برش قطعات پلکسی به دو روش انجام می گیرد :

• نیروی انسانی به طور دستی  به کمک کاتر (ساخته شده برای برش قطعات پلکسی )،کار برش را انجام می دهد.

• بریدن به کمک ماشین CNC که این کار با اشعه های لیزر انجام می پذیرد ،در این حالت برش های ما بسیار دقیق ،باریک ،نازک می شود.که باعث بالا رفتن ارزش کارنهایی ،خواهد شد و کیفیت بالاتری را نصیب ما می کند. 

برش زدن و درست کردن دقیق این حروف برجسته ،با دستگاه لیزر انجام می گیرد. و با کمک متخصصین ما ،به راحتی می تواند در مکان مورد نظر شما نصب شود.

 تابلو سازی تابلو نامی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

از زمان های گذشته ، صاحبان مغازه ها و فروشگاه های مختلف برای تبلیغ کالا و محصولات خود ، از تابلوهایی برای سر در مغازه های خود استفاده کنند و کمتر حرفه ای وجود داشت که هیچ تبلیغی را برای مغازه خود انجام نداده باشد.

با آنکه این تابلو ها سال های زیادی است که به کشور ما وارد شده اند ،اما بیشتر آنها به همان شکل قدیمیشان ساخته و استفاده می شوند، 

به طوریکه پس از نگاه کردن به چند تابلوی اولی که در خیابان می بینیم ، چشمانمان از این تکرار خسته می شود و این تابلو ها نمی توانند نظرما را به خود جلب کنند و سریع آنها را فراموش می کنیم و از یاد خواهیم برد.

البته طراحی  و رنگ های موجود در تابلو مغازه ها در زیبایی آنها کم تاثیر نیست. خیلی از این تابلو ها که در گذشته برای ما جذاب بودند بعد از گذشت سال ها از نصبشان، ظاهری بسیار رنگ و رو رفته پیدا کرده اند  و نوشته های روی آنها غیر خوانا و مات شده است اما صاحب فروشگاه نسبت به تعویض این تابلوها اقدامی نمی کند و حاضر به دادن هزینه دوباره ای برای نو کردن آنها نیست.

اما همان طور که می دانیم ، استفاده از یک تابلوی زیبا ،علاوه بر آنکه می تواند نظر بیننده را به خود جلب کند ،می تواند یک راهنمای خوب هم برای خریداران باشد .

با همه تاکیدهایی که از تاثیر نام مناسب برای یک فروشگاه می شود ولی باز هم خیلی از افراد از نام های بسیار عجیب و غیر مرتبط برای فروشگاه خود استفاده می کنند و نام هایی که شاید حتی تلفظش برای شهروندان بسیار مشکل باشد.

و حتی گاهی بعضی از طراحان، تابلوی تبلیغاتی را با بروشور اشتباه می گیرند و مطالب زیاد و درهم و برهم با فونت های ناخوانا روی تابلو ها می نویسند.

بعضی از فروشگاه ها هم به اشتباه تصور می کنند هر چقدر اندازه و ارتفاع تابلوی سردر مغازه خود را بزرگتر انتخاب کنند می توانند مشتری های بیشتری را به سمت خود جذب کنند اما نمی دانند اکثر بینندگان سرشان را بالا نمی گیرند تا بتوانند یک تابلوی بزرگ را ببینند ! و این عدم هماهنگی تابلوها در سطح شهر باعث شلوغی و آشفتگی چهره شهر می شود.

و نکته منفی دیگری که وجود دارد استفاده از رنگ های بی روح وهمچنین طرح های تکراری در اکثر تابلوهای تبلیغاتی است.چون مردم برای کاهش هزینه تابلوهای خود، به جای کمک گرفتن از طراحان حرفه ای ، از طرح های تکراری استفاده می کنند .

شما مشتریان گرامی برای اینکه بتوانید تابلوی استانداردی (طرح ،سایز،فونت،رنگ و...) داشته باشید و یعنی تابلویی که بتواند مشتریان و مخاطبین مورد نظرتان را به سمت شما جلب کند، می توانید با گروه تابلو سازی نامی ،تماس بگیرید و از تجربه های همکاران ما استفاده کنید.



تابلو سازی تابلو نامی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانیم نصب ترموودها کاری آسان است ، اما اگر این کار توسط تیمی ، کارآزموده و با تجربه انجام نشود می تواند کیفیت و زیبایی نهایی کار را کاهش دهد.

 پس بهتر است کار نصب خود را به یک تیم حرفه ای ( گروه تابلو سازی نامی ) واگذار کنید تا از نتیجه نهایی کار لذت ببرید.

• چه زمانی می توان ترموود ها را نصب کرد؟

به دلیل آنکه ترموودها ، دارای جنس طبیعی ( چوب ) هستند ، هر گونه خراش و یا بریدگی های بدون دقت در آنها ، می تواند به نتیجه نهایی کار ، آسیب های جدی و اساسی وارد کند . پس بهتر است برای اجرا و نصب این ترموود ها در نما یا کف ساختمان ، از آنها در آخرین مراحل اجرا ساختمان استفاده کنید ، تا دچار کمترین آسیب دیدگی در برخود با مواد و مصالح دیگر شوند. اما به طور کلی نصب ترموودها دارای سه مرحله است.

1. شاسی کشی ( فلزی )

2. نصب و انجام دیگر مصالح در ساختمان

3. نصب و اجرای ترموود

بعد از درخواست شما مشتریان عزیز و مشخص شدن ابعاد کارتان ، شما باید رنگ مورد علاقه برای انجام کارتان را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که انجام رنگ آمیزی روی ترمووود ها را ، در کارگاه انجام دهید و بسته بندی کنید و به محل مورد نظر انتقال دهید ، زیرا تجربه ثابت کرده است که رنگ آمیزی در محل و به صورت عمودی از کیفیت  نهایی کار کم می کند.

• روش انجام کار

الف / برای آنکه طراحان بتوانند به مصالح مختلفی ( سنگ ، ترموود و...) که در نما استفاده می شوند  حجم بدهند ،  سعی می کنند با کمک از شاسی کشی های فلزی ، مصالح را به صورت جلو و عقب و یا هر طرحی که خودشان در ذهن دارند قرار دهند . پس اول از همه باید به دنبال مکانی باشیم که قرار است شاسی در آن نصب شوند. 

این کار در ساختمان های اسکلت فلزی به سادگی قابل اجرا است اما در ساختمان هایی که دارای اسکلت بتنی هستند می توان به صورت روکار ، صفحه ها را با تکنیک های خاصی متصل کرد. البته امکان دارد اندازه گیری ها در وسط کار تغییر کند ، پس بهتر است آنها را با جوش که اصطلاحا به آن تک خال می گویند متصل کنید که بتوان جای آنها را تغییر داد.

بعد از آنکه کار شاسی کشی برای نصب ترموود های ما پایان یافت ، می توانیم بقیه نمای ساختمان ( سنگ ، آجرکاری ، کار سیمان و....) را به طور کامل تکمیل کینم .

در قسمت آخر نوبت به نصب ترموودها می رسد. قبل از آنکه ترموودها را نصب کنید باید آنها را با دقت برش دهید . اگر روی ترموودها را به طور اشتباه برش زدید و یا سوراخ شد می توانید ماده ای مخلوط از چسب سلیکون و همچنین براده  چوب درست کنید و روی سطح آسیب دیده بمالید. 

ب / در این روش برای نصب نیاز به آهن کشی نیست و می توانیم از سطحی که سیمان کاری شده است استفاده کنیم ، با این شرط که ضخامت سیمان حداقل 3 سانتی متر و حتما تراز شده باشد. می توان چوب های ترموود را با تکنیک های خاصی به سیم ها وصل کرد. در این روش هزینه ها بسیار کاهش میابد . البته برای انتخاب نوع روش بهتر است قبل از اجرا ، با طراحان و نصابان ماهر ( شرکت تابلو سازی نامی ) مشورت های لازم را انجام دهید.

تیم طراحی و اجرای تابلونامی ، با داشتن همکاران با تجربه و حرفه ای ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.




تابلو سازی تابلو نامی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

نتایجی که از نقش تابلو ها و تاثیرات مثبت آنها بر افزایش میزان فروش و ایجاد توجه مردم به یک محصول یا کالا ،بدست آمده نشان می دهد که مردم با دیدن، مطالب بیشتری را به حافظه خود می سپارند.امروزه هدف اصلی برنامه های تبلیغاتی ، فروش هر چه بیشتر است.

تبلیغات یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن دانش مخاطب ،در زمینه های خاص  و مختلف است و می تواند دارای تاثیر کوتاه یا بلند مدت باشد.برای ایجاد یک تبلیغ خوب که بتواند شما را به خواسته هایتان نزدیک کند ،نیازمند تیمی از متخصصین مختلف  در رشته های جامعه شناسی،ارتباطات،فرهنگ ،روانشناسی و...هستید که بتوانند همه جوانب کار رابرای رسیدن به هدف مورد نظر بسنجند.

اگرانجام تبلیغات بدون مشورت با صاحبنظران این حوزه صورت گیرد،علاوه بر هدر رفتن وقت ،هزینه های بسیارمالی، را هم به دوش فروشندگان قرار می دهد.مراحل یک تبلیغ موفق به ترتیب زیر است:

دیده شدن،خوانده شدن،پذیرفته شدن،یاد آوری و در نهایت عمل کردن به خواسته آن تبلیغ است.

در اینجا می خواهیم تابلولایت باکس پلکسی گلس را برای شما معرفی کنیم.همانطور که قبلا هم اشاره شد،می توان لایت باکس ها راجعبه های نورانی نامید.

یکی از متداولترین تابلوهای تبلیغاتی که درآن از حروف برجسته استفاده می شود ،تابلو های لایت باکس پلکسی گلس می باشد.پلکسی گلس در واقع گونه ای از خانواده پلاستیک ها را شامل می شود که دارای ظاهری بسیار زلال و روشن ،مانند شیشه است و در رنگهای متنوع  و زیبا وجود دارد.

دلیل انتخاب و برتری  پلکسی در قیاس با شیشه را می توان موارد زیر نام برد:

• پایداری و مقاومت بالا در برابر شکستن،صدا وحرارت

• قدرت بالای آن در عبور دادن نور (شفافیت عالی)

• عدم عبور اشعه ماوراء بنفش از آن

• حالت نرمش و خمیدگی بالای آن 

پایداری زیاد آن در ساختن ماکت نیز، یکی دیگر ازدلایل  استفاده از پلکسی ها است.پلکسی گلس ها به دلیل داشتن برچسب مقوایی در همه اطرافشان،در برابر گرد و خاک ،عایق هستند.

برش قطعات پلکسی به دو روش انجام می گیرد :

• نیروی انسانی به طور دستی  به کمک کاتر (ساخته شده برای برش قطعات پلکسی )،کار برش را انجام می دهد.

• بریدن به کمک ماشین CNC که این کار با اشعه های لیزر انجام می پذیرد ،در این حالت برش های ما بسیار دقیق ،باریک ،نازک می شود.که باعث بالا رفتن ارزش کارنهایی ،خواهد شد و کیفیت بالاتری را نصیب ما می کند. 

برش زدن و درست کردن دقیق این حروف برجسته ،با دستگاه لیزر انجام می گیرد. و با کمک متخصصین ما ،به راحتی می تواند در مکان مورد نظر شما نصب شود.


تابلو سازی تابلو نامی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

هر روزه که از خانه خارج می شویم در کوچه و خیابان با تعدادی زیادی از تبلیغات مواجه می شویم ،بعضی از این تبلیغات برای ما بسیار جذاب و بسیاری از تابلو ها ،هم معمولی هستند.این روش یعنی انتشار آگهی ها در محیط بیرونی بسیار موثر شناخته شده است.

در زیر به بررسی برخی از ابزارهای محیطی برای انجام تبلیغات می پردازیم:

• ماکت

ماکت ها ،نمونه ساخته شده از چیزی هستند که در واقعیت وجود دارد.محققین طی بررسی های خود ،به این نتیجه رسیده اند که اگر ما اندازه اشیا را به طور غیر معمول، بزرگ یا کوچک کنیم برای مردم بسیار جذابتر خواهد بود و در یادها می ماند.

• تبلیغات روی دیوار

این شیوه بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده است که رفت و آمد در آن ها زیاد باشد و مردم بسیاری بتوانند نوشته ها یا تصاویر مورد نظر را ببینند.البته در ایران بیشتر برای انتقال مفاهیم فرهنگی ،از دیوار نویسی استفاده می شود .

• کمک از نماد های شهری

برای انجام تبلیغات ، نباید فقط به دنبال مکان هایی برای نصب تابلوهای سایز بزرگ باشید،بلکه گاهی با زیرکی می توانید مکان های مناسب حتی کوچک، برای تبلیغات خود را شناسایی کنید.

برای مثال : دستگیره های مترو ،صندلی های ایستگاه اتوبوس،باجه های تلفن عمومی و.....می توانند مکان مناسبی برای نصب آگهی شما باشند.

• تبلیغات متحرک

زیاد شدن ماشین در خیابان ها و شلوغی و ترافیک شهرها ،باعث منتظر ماندن طولانی رانندگان پشت چراغ قرمز و در خیابان ها می شود یعنی رانندگان با سرعت های بسیار پایین مجبور به رانندگی هستند این مکان ،بهترین موقعیت برای آن است که شما به تبلیغ کالا یا خدمت خود بپردازید .

البته منظور ما آگهی های ساکن که روی تابلو ها نصب می شوند نیست بلکه شما می توانید از اتوبوسها ،تاکسی ها،مترو،کامیون ها برای نصب آگهی های خود استفاده کنید و در آخر اثر بخشی بالای آن را مشاهده کنید.

البته لازم به ذکر است که می بایست  با بررسی و تحلیل دقیق مکان های مناسب برای تبلیغ کالا یا خدمت مخصوص به خودتان را شناسایی کنید تا بتواند بازده تبلیغ شما را بالا ببرد.

استفاده از تبلیغات بیرونی باعث می شود مخاطبین مختلف و زیادی با کالا یا خدمت شما آشنا شوند و اسم شما را به ذهن بسپارند.


تابلو سازی تابلو نامی


  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

تابلو های تبلیغاتی معمولا برای نشان دادن یک هدف یا معرفی یک کسب و کار، به دیگران ساخته می شوند .شاید بعضی از برندها و فروشگاه های معروف که دارای مشتریان زیادی هستند و از کسب و کار خود راضی اند ،با خود تصور کنند که نیازی به تابلو برای فروشگاه خود ندارند زیرا ،

بسیار پر مخاطب و پر فروش هستند اما نمی دانند،هدف از طراحی و نصب تابلوها ،فقط جذب مخاطب و مشتری بیشتر نیست بلکه اعتبار و نفوذ برند شما برای مشتریان قبلیتان ،به کمک یک تابلوی مناسب حفظ می شود.سازندگان تبلیغات ، برای آنکه بتوانند شما را به خرید محصول خاصی ترغیب کنند ،از هر کاری فرو گذار نیستند.تبلیغات تولید شده آنها ،سعی دارد شما را احساساتی کند و باعث شود شما از خرید آن محصول احساس شعف کنید.

نصب تابلو ها در سطح شهر برای شهرداری ها پول های هنگفتی را به ارمغان آورده است.در ایران ترجیح شهرداری ها به نصب تابلو ها روی پایه های فلزی(درآمد بهتری دارند) در پیاده رو ها است که سیمای شهر را بسیار شلوغ و زشت می کند.

اما در بسیاری از کشورهای دنیا سعی می کنند اکثر تابلو ها روی ساختمان ها نصب کنند زیرا تابلوهای که روی پایه های فلزی نصب می شوند برای قرار دادن در اتوبان ها مناسبند نه در پیاده روها!

برخی از صاحبنظران اعتقاد دارند که این اشتباه برای انتخاب محل نصب مناسب تابلوها به دلیل این است که مسئولین برای نصب ،به قوانین توجه نمی کنند و تنها نظرات شخصی خود را در این کار اعمال می کنند.   

مسئولان مربوط  که وظیفه قانون گذاری نصب این تابلو ها را بر عهده دارند ،هر دو سال یکبار عوض می شوند و قوانین خاص خود را برای نصب تابلو ها وضع می کنند و در راستای آن متقاضیان نیز هر دفعه با شرایط خاص و قوانین جدید روبه رو می شوند و دچار سردرگمی و کلافگی خواهند شد .

هر ساله چندین برابر شدن هزینه اجاره تابلوهای تبلیغاتی که روی ساختمان ها نصب می شوند را مشاهده می کنیم.البته این تابلو ها روی ساختمان های مردم نصب می شوند و برای شهرداری هیچ هزینه  و دردسری ندارد و فقط بدون دردسر، سود بالایی را نصیب شهرداری می کند و کسانی که در خواست نصب این تابلو ها را دارند می بایست اولا به شهرداری هزینه بالایی بپردازند ،در ثانی باید به خود آن ساختمان نیز پولی را بابت نصب تابلوی خود بدهند.این یعنی برای نصب یک تابلو باید پول بسیاری را خرج کنند.

گران بودن مکان نصب  تابلوهای تبلیغاتی که در بزرگراه ها نصب می شوند از یک طرف و همچنین گران بودن پایه های آن، که به طور جداگانه محاسبه می شوند دلیلی برای افزایش قیمت این تابلوهاست و آنکه ، فقط شرکت های خاصی  که دارای وضعیت مالی بسیار خوبی هستند می توانند ،متقاضی نصب این تابلو ها باشند.

اما شما عزیزان،با هر توان مالی ای که باشید ، برای انتخاب تابلوی مناسب خود می توانید به طور رایگان با مشاوران گروه تابلوسازی نامی مشورت کنید.



تابلو سازی تابلو نامی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

امروزه صاحبان مشاغل برای کسب درآمد بیشتر و جذب بیشتر مشتری از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند. با توجه به تنوع تابلوهای تبلیغاتی که امروزه وجود دارد تابلو کامپوزیت طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. بعضی از فاکتورهای انتخاب کامپوزیت به این شرح است:

 در دسترس بودن ورق های کامپوزیت در سراسر دنیا

 کاهش هزینه نصب و اجرای متریال

 به دلیل آماده بودن ورق های کامپوزیت، پروژه در زمان کوتاهی آماده می شود

 زیبایی چشمگیری دارد

 در شرایط آب و هوایی متفاوت مقاوم است

 دارای طول عمر زیاد

 قابلیت انعطاف پذیری دارد

 در رنگ های متفاوتی طراحی می شود

 عایق حرارت

 در مجاورت هوا اکسید نمی شود

 محکم و سبک است

ورق کامپوزیت دارای عرض استاندارد 1220 میلیمتر و عرض حداکثر 1550 میلیمتر است و به ترتیب دارای طول استاندارد و طول حداکثر 2440 و 6000 میلی متر است و 3 تا 6 میلی متر ضخامت دارد. یک متر مربع از پنل آلومینیوم دارای وزن 3.5 تا 5.5 کیلوگرم می باشد.

در تابلو کامپوزیت پایه یا نمای کار از متریال کامپوزیت استفاده می شود. با توجه به سفارشی که مد نظر مشتری است نوع حروف ساخته می شود و روی زمینه کامپوزیت نصب می شود. از حروف برجسته چلنیوم ، حروف برجسته پلاستیکو استیل و فلزات دیگر می توان برای روی زمینه کامپوزیت استفاده کرد. همچنین مشتری طرح مورد نظر خود را در اختیار طراح می گذارد که آن را طراحی کند، این طرح می تواند ساده یا تلفیقی از چند رنگ مختلف باشد که بسته به نظر کارفرما و متناسب با حرفه اش گزینه مناسب را انتخاب می کند. گاهی اوقات تابلو کامپوزیت می تواند ترکیبی از 2 یا 3 متریال متفاوت باشد. به این ترتیب می توان روی طرح نمای کامپوزیت و از حروف برجسته استیل و حروف برجسته چلنیوم و پلاستیک استفاده کرد. 

حروف روی کامپوزیت توسط لیزر برش داده می شود و سپس لبه ها به اندازه 10 سانتی متر به سمت داخل خم می خورد و پس از آن از طرف داخل کار طلق پلکسی سفید به جاهایی که متن مورد نظر برش خورده چسبانده می شود و سپس روی PVC یکسانتی مهتابی گذاشته می شود که جلوه ی بسیار زیبایی به تابلو می دهد. همچنین می توان به جای چسباندن طلق پلکسی سفید ، پس از برش کامپوزیت، متن یا نوشته مورد نظر را از روی پلکسی گلس برش داده و بر روی کامپوزیت چسباند.



تابلو سازی تابلو نامی

  • تابلو نامی