تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

از زمان های گذشته ، صاحبان مغازه ها و فروشگاه های مختلف برای تبلیغ کالا و محصولات خود ، از تابلوهایی برای سر در مغازه های خود استفاده کنند و کمتر حرفه ای وجود داشت که هیچ تبلیغی را برای مغازه خود انجام نداده باشد.

با آنکه این تابلو ها سال های زیادی است که به کشور ما وارد شده اند ،اما بیشتر آنها به همان شکل قدیمیشان ساخته و استفاده می شوند، 

به طوریکه پس از نگاه کردن به چند تابلوی اولی که در خیابان می بینیم ، چشمانمان از این تکرار خسته می شود و این تابلو ها نمی توانند نظرما را به خود جلب کنند و سریع آنها را فراموش می کنیم و از یاد خواهیم برد.

البته طراحی  و رنگ های موجود در تابلو مغازه ها در زیبایی آنها کم تاثیر نیست. خیلی از این تابلو ها که در گذشته برای ما جذاب بودند بعد از گذشت سال ها از نصبشان، ظاهری بسیار رنگ و رو رفته پیدا کرده اند  و نوشته های روی آنها غیر خوانا و مات شده است اما صاحب فروشگاه نسبت به تعویض این تابلوها اقدامی نمی کند و حاضر به دادن هزینه دوباره ای برای نو کردن آنها نیست.

اما همان طور که می دانیم ، استفاده از یک تابلوی زیبا ،علاوه بر آنکه می تواند نظر بیننده را به خود جلب کند ،می تواند یک راهنمای خوب هم برای خریداران باشد .

با همه تاکیدهایی که از تاثیر نام مناسب برای یک فروشگاه می شود ولی باز هم خیلی از افراد از نام های بسیار عجیب و غیر مرتبط برای فروشگاه خود استفاده می کنند و نام هایی که شاید حتی تلفظش برای شهروندان بسیار مشکل باشد.

و حتی گاهی بعضی از طراحان، تابلوی تبلیغاتی را با بروشور اشتباه می گیرند و مطالب زیاد و درهم و برهم با فونت های ناخوانا روی تابلو ها می نویسند.

بعضی از فروشگاه ها هم به اشتباه تصور می کنند هر چقدر اندازه و ارتفاع تابلوی سردر مغازه خود را بزرگتر انتخاب کنند می توانند مشتری های بیشتری را به سمت خود جذب کنند اما نمی دانند اکثر بینندگان سرشان را بالا نمی گیرند تا بتوانند یک تابلوی بزرگ را ببینند ! و این عدم هماهنگی تابلوها در سطح شهر باعث شلوغی و آشفتگی چهره شهر می شود.

و نکته منفی دیگری که وجود دارد استفاده از رنگ های بی روح وهمچنین طرح های تکراری در اکثر تابلوهای تبلیغاتی است.چون مردم برای کاهش هزینه تابلوهای خود، به جای کمک گرفتن از طراحان حرفه ای ، از طرح های تکراری استفاده می کنند .

شما مشتریان گرامی برای اینکه بتوانید تابلوی استانداردی (طرح ،سایز،فونت،رنگ و...) داشته باشید و یعنی تابلویی که بتواند مشتریان و مخاطبین مورد نظرتان را به سمت شما جلب کند، می توانید با گروه تابلو سازی نامی ،تماس بگیرید و از تجربه های همکاران ما استفاده کنید.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com/


  • ۹۶/۰۵/۱۶
  • تابلو نامی

تابلوسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی