تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

واژه چلنیوم Channelium تشکیل شده از دو واژه Aluminium و Channel می باشد. با توجه به اینکه حروف فارسی و لاتین پس از چسبیده شدن نوار لبه به کناره ها به فرم U دیده می شوند در زبان لاتین از Channel استفاده شده و به دلیل اینکه جنس لبه حروف چلنیوم ، آلومینیومی است این دو کلمه را با هم ادغام کردند و Channelium نام نهادند و در زبان فارسی نیز به حالت عامیانه چلنیوم نامیدند. 

ورق چلنیوم بسیار با کیفیت و مستحکم بوده و در برابر نور خورشید و سرما و گرما و رطوبت ، بسیار مقاوم می باشد و بر اثر شرایط مختلف جوی تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهد. با توجه به برجستگی حروف و سه بعدی بودنشان ، این نوع تابلوهای تبلیغاتی بسیار زیبا به نظر می رسند و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب می کنند. لبه چلنیوم روکشی محافظ از جنس نایلون دارد که تا وقتی که تابلو ساخته و نصب می شود بر روی بخش براق باقی می ماند و مانع از ایجاد خط و خش بر روی چلنیوم می شود و در نهایت نصاب به آسانی آن را جدا می کند. 

ورق های چلنیوم در سه اندازه متفاوت 7 ، 9 ، 11 سانتیمتری و با رنگ های جیوه ای یا چلنیوم نقره ای ، میرور یا چلنیوم طلایی و چلنیوم مشکی ، سبز، آبی و سفید وجود دارد. این محصول توسط چندین کشور و با برندهای متفاوت تولید می شود و انواع آنها در کشور ما وجود دارد. البته کشور اسپانیا اولین کشوری بود که به تولید ورق های چلنیوم پرداخت و با برند آلوراپید روانه بازار نمود. 

یک نوع از تابلوهای چلنیوم ، تابلو حروف برجسته چلنیوم می باشد. این تابلو دارای لبه های آلومینیومی و رویه پلکسی گلس می باشد و اینکه در شرایط مختلف جوی مقاومت بالایی دارد و در جوار هوا زنگ نمی زند. در تابلوهای حروف برجسته چلنیوم نور SMD و LED به کار برده می شود. این دسته از تابلوها دارای طول عمر بالایی هستند و نمای بسیار زیبا و فوق العاده ای دارند و با داشتن نمای زیبا مشتریان فراوانی را برای خود به ارمغان می آورند و در ذهن آنها باقی می مانند . همچنین تابلوهای حروف برجسته چلنیوم دارای رنگ های بسیار متنوع هستند و قابلیت شستشو را دارا می باشند و در برابر رطوبت و گرما و سرمای شدید مقاومت می کنند. 

نوع دیگری از تابلوهای چلنیوم، حروف برجسته لترمکس می باشد که بر روی آن نواری شفاف با امکان عبور نور تعبیه شده است که سبب روشن شدن دور حروف به شکل یک خط باریک می شود. اختلاف چلنیوم با لترمکس در این است که روی لبه چلنیوم در حدود یک سانتیمتر از متریال طلقی استفاده شده است که نه تنها از سطح حروف بلکه از این قسمت نیز نور پخش می شود و همین کار جلوه ی زیبایی در شب به حروف لترمکس می دهد.     

 تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

هر روزه که از خانه خارج می شویم در کوچه و خیابان با تعدادی زیادی از تبلیغات مواجه می شویم ،بعضی از این تبلیغات برای ما بسیار جذاب و بسیاری از تابلو ها ،هم معمولی هستند.این روش یعنی انتشار آگهی ها در محیط بیرونی بسیار موثر شناخته شده است.

در زیر به بررسی برخی از ابزارهای محیطی برای انجام تبلیغات می پردازیم:

• ماکت

ماکت ها ،نمونه ساخته شده از چیزی هستند که در واقعیت وجود دارد.محققین طی بررسی های خود ،به این نتیجه رسیده اند که اگر ما اندازه اشیا را به طور غیر معمول، بزرگ یا کوچک کنیم برای مردم بسیار جذابتر خواهد بود و در یادها می ماند.

• تبلیغات روی دیوار

این شیوه بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده است که رفت و آمد در آن ها زیاد باشد و مردم بسیاری بتوانند نوشته ها یا تصاویر مورد نظر را ببینند.البته در ایران بیشتر برای انتقال مفاهیم فرهنگی ،از دیوار نویسی استفاده می شود .

• کمک از نماد های شهری

برای انجام تبلیغات ، نباید فقط به دنبال مکان هایی برای نصب تابلوهای سایز بزرگ باشید،بلکه گاهی با زیرکی می توانید مکان های مناسب حتی کوچک، برای تبلیغات خود را شناسایی کنید.

برای مثال : دستگیره های مترو ،صندلی های ایستگاه اتوبوس،باجه های تلفن عمومی و.....می توانند مکان مناسبی برای نصب آگهی شما باشند.

• تبلیغات متحرک

زیاد شدن ماشین در خیابان ها و شلوغی و ترافیک شهرها ،باعث منتظر ماندن طولانی رانندگان پشت چراغ قرمز و در خیابان ها می شود یعنی رانندگان با سرعت های بسیار پایین مجبور به رانندگی هستند این مکان ،بهترین موقعیت برای آن است که شما به تبلیغ کالا یا خدمت خود بپردازید .

البته منظور ما آگهی های ساکن که روی تابلو ها نصب می شوند نیست بلکه شما می توانید از اتوبوسها ،تاکسی ها،مترو،کامیون ها برای نصب آگهی های خود استفاده کنید و در آخر اثر بخشی بالای آن را مشاهده کنید.

البته لازم به ذکر است که می بایست  با بررسی و تحلیل دقیق مکان های مناسب برای تبلیغ کالا یا خدمت مخصوص به خودتان را شناسایی کنید تا بتواند بازده تبلیغ شما را بالا ببرد.

استفاده از تبلیغات بیرونی باعث می شود مخاطبین مختلف و زیادی با کالا یا خدمت شما آشنا شوند و اسم شما را به ذهن بسپارند.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

نصب تابلو تبلیغاتی

در دنیای امروز برای کسب درآمد بیشتر نیاز به تبلیغات می باشد. استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از روش های موجود برای تبلیغات است. با توجه به اینکه تابلوهای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می باشند، قیمت این تابلوها با توجه به نوع ساخت و متریال به کار گرفته شده در ساخت آنها متفاوت است.

امروزه در بازار تابلوسازی های زیادی وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که هر شرکت، سازمان و یا فروشگاه ها و مراکز خرید بایستی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی خود به تابلوسازی هایی مراجعه کنند که دارای کادر حرفه ای و مجرب باشند و تمامی مراحل مشاوره تا ساخت تابلو تبلیغاتی را به صورت کاملا حرفه ای برای مشتریان انجام دهند.

تابلوهای تبلیغاتی مختلف با توجه به انواع مختلفی که دارند مشتریان خاص خود را دارند. مشتریان می توانند برای سفارش تابلوی خود، با کادر تابلوسازی حرفه ای و مجرب نامی تماس بگیرند و با توجه به نوع تابلویی که مد نظر آنهاست از کادر حرفه ای تابلوسازی نامی مشاوره بگیرند.

 قیمت تابلوهای تبلیغاتی با توجه به نوع تابلو و متریالی که در ساخت آن به کار گرفته می شود متفاوت است. هر مشتریمی تواند برای سفارش تابلوی خود با تابلوسازی نامی تماس بگیرد و اگر مشتری در ابتدای کار قیمت تابلوی مورد نظر را بخواهد ، قیمت به صورت حدودی داده می شود و زمانی که طراحی صورت گرفته شود و با توجه به متریالی که مشتری در نظر گرفته است قیمت نهایی داده می شود.متریال مورد استفاده در ساخت تابلو تبلیغاتی با توجه به نوع تابلو متفاوت است. مشتری می تواندبا توجه به نیاز یا سلیقه خود از بین تابلوهای چلنیوم ، پلکسی گلس، ترموود، لایت باکس، فلکسی فیس، کامپوزیت و استیل، یکی را انتخاب کند.  با توجه به اینکه هر کدام از این تابلوها متریال خاص خود را دارند بنابراین قیمت های متفاوتی دارند.  

 تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

ساخت تابلو برجسته

 در دنیای امروز تابلوهای تبلیغاتی مدرن و متنوعی در بازار موجود است ، یکی از این تابلوها ، تابلوهای برجسته می باشد. تابلو برجسته نیز انواع مختلفی دارد که یکی از این تابلو برجسته ها ، تابلو برجسته پلکسی می باشد.

این نوع تابلو جنس آن از نوعی پلاستیک شفاف است که بسیار شبیه به شیشه می باشد و در ساخت آن از نور LED استفاده می شود که جلوه ی بسیار زیبایی به تابلو می دهد و توجه مشتریان را به خود جلب می کند. از تابلو برجسته پلکسی به علت زیبایی که با نورپردازی در آن به وجود می آید ، در اقصی نقاط جهان استفاده می شود و مشتریان زیادی بدست آورده است. 

 نمونه دیگری از تابلوهای برجسته ، تابلو برجسته چلنیوم می باشد. این تابلو دارای لبه و رویه می باشد اما در لبه از مواد آلومینیومی آلوراپید استفاده شده است و براق می باشد. همچنین در ساخت تابلو برجسته چلنیوم از نور LED و SMD استفاده می شود که عمر طولانی دارند و با رنگبندی های متفاوتی که دارند بسیار زیبا به نظر می رسند و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اند. با توجه به اینکه SMD قابلیت ضد آب بودن و کم مصرف بودن و پر نور بودن را دارد از نور LED بهتر است و غالبا از نور SMD استفاده می شود. در ساخت تابلو برجسته چلنیوم در ابتدا طرح مورد نظر را ، که ممکن است یک متن یا یک لوگو باشد ، توسط گرافیست طراحی می شود. با توجه به اینکه تابلو برجسته دارای رویه و لبه می باشد ، طبق طراحی صورت گرفته  قسمت رویه توسط لیزر برش خورده و قسمت لبه نیز توسط فرد متخصص به دور طرح رویه مورد استفاده قرار می گیرد. 

 نوع دیگری از تابلو برجسته ، تابلو برجسته فلز است که در ساخت تابلو برجسته فلز که دارای دو بخش رویه و لبه می باشد ، این دو بخش هم جنس هستند و توسط شخص ماهر و مجرب به هم وصل می شوند. این نوع تابلو برجسته بسیار مستحکم بوده و همین امکان مستحکم بودن ، آن را مورد توجه قرار داده است. البته در ساخت تابلو برجسته فلز ، به دلیل اینکه اکثرا برای نام گذاری استفاده می شود ، نورپردازی در آن به اندازه کم استفاده می شود. فلزاتی که در این نوع ساخت تابلو مورد اسفاده قرار می گیرند عبارت اند از برنج ، استیل ، مس و گالوانیزه. در این نوع ساخت تابلو برجسته نیز طرح مورد نظر توسط طراح ماهری طراحی می شود و سپس عملیات برش کاری انجام می شود. 

تابلو سازی تابلو نامی -    http://tablonami.com  

      

 

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

هر کاری که  در جامعه به کمک تصاویر و استفاده از هنرهای تجسمی انجام شود را می توان  زیر مجموعه ای ازگرافیک محیطی دانست ، در واقع هدف از آن ایجاد یک پل ارتباطی بین شهروندان ، حرفه ها ، خدمات و قوانین و فرهنگ شهر است .

در واقع طراحی و گرافیک را می توان ترکیبی از علم و هنر دانست که با استفاده درست از آن می توان شاهد تاثیرات اعجاب انگیز آن بود .

• مثلا می تواند تاثیرات مثبتی روی ایجاد رابطه و وابستگی بین مردمان داشته باشد .

• می تواند اقتصاد را رونق ببخشد .

• می تواند عبور و مرور را آسان تر و منظم تر کند .

• می تواند به کمک طرح های زیبا ، به آرامش ذهن مردم کمک کند .

معمولا وقتی که می خواهند از گرافیک در محیط و محل عبور و مرور و ... انسان ها استفاده کنند ، بیشتر بر جنبه اطلاع رسانی آن تاکید می کنند .البته علاوه بر جنبه اطلاع رسانی این پیام های تصویری ، حوزه ای دیگری که بیشترین کاربرد را دارد ، قسمت تبلیغاتی و یا همان ارائه و یا معرفی یک محصول و یا کالا به مردم و یا همان بحث تبلیغات در حوزه فرهنگ است .

علاوه بر تبلیغات اقتصادی ، تبلیغات فرهنگی نیز ، امروزه جای خویش را در بین جوامع باز کرده است . در این میان تاثیر رنگ ها را هم برای اثر گذاری و تکمیل پروسه زیبایی و هماهنگی این تابلوها نیز نباید دست کم بگیرید و در تکمیل کننده نهایی کار استفاده درست و به جا از حروف و کلمات مناسب است که قرار است با درایت در کنار هم قرار بگیرند .

یکی از اساسی ترین و مهمترین وظیفه تبلیغات ، انتقال پیام از طریق تصویر به مخاطبان است و زیبا سازی محیط را نیز برعهده دارد . در واقع استفاده از گرافیک در محیط ، دانشی است که جایگاه استفاده از رنگ ها ، فرم ، اندازه  و عکس ها را به طور استادانه و با فکر بررسی می کند به طوریکه در انتها بتواند به بالاترین و بهترین نتیجه به ارمغان بیاورد .

و همان طور که می دانیم استفاده از خط در طراحی و کشیدن تصاویر یک مقوله جدایی ناپذیر با هم هستند که اگر طراحان بتوانند یک تلفیق استادانه و زیرکانه از این دو هنر را در کارهایشان داشته باشند ، تابلو و طرحی حیرت انگیز را می توانند خلق کنند .

البته نکته مهم و اساسی که باید مد نظر قرار داد بحث تاثیرگذاری فرهنگ و پیشینه تاریخی هر جامعه ، روی هنرشان است . در طراحی های گرافیکی و تولید تابلو هایمان بهتر است این موضوع را جدی بگیریم و جلوی ورود بدون دلیل فرهنگ بیگانه را در طراحی تابلو های خود بگیریم و به جای استفاده کورکورانه از تصاویر آنها ، تصاویر خاص خودمان را طرح ریزی و ترسیم کنیم .

حرفه ی تابلو سازی با بهره گیری از طرح ، نماد ، رنگ و کلمات مناسب و درست می تواند به زیبا سازی و ایجاد جلوه های بصری در شهرها نیز کمک کند . یکی از وسیله های انتقال پیام های بصری ، تابلوسازی است که می تواند با ترکیب درست مفهوم و تصویر یک پیام ارزشمند را انتقال دهد . البته برای آنکه یک هارمونی بین تصویر و حروف استفاده شده در تابلو های ما وجود داشته باشد بهتر است به نکات زیر توجه کنیم .

• نوشته های ما می توانند در سمت راست ، چپ و یا وسط تابلوها قرار بگیرند ، فاصله بین حرف ها نباید خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد .

• اندازه نوشته ها هم به عنوان یک فاکتور اساسی در تابلو سازی شناخته شده است . طراحان تابلو ها باید با در نظر گرفتن تعداد حروف و کلمات مورد استفاده در تابلو ، اندازه مناسب را بر هر حرف و یا مجموعه ای کلمات انتخاب کنند به طوریکه علاوه بر وضوح دید بتواند زیبایی هم 

داشته باشد .

• رنگ ها می توانند باعث زیبایی یک تابلو شوند و یا می توانند تاثیر منفی بگذارند نکته مهم در انتخاب و کنار هم قرار دادن رنگ ها این است که بتوان عناصر و یا رنگ های متضاد در تابلو ها را طوری در کنار هم قرار داد که بتواند بالاترین تاثیر و جلب نظر را برای مخاطبان به همراه داشته باشند .

برای داشتن یک تابلو و طرح منحصر به فرد برای فروشگاه و یا مکان مورد نظر خود بهتر است با گروه تابلوسازی نامی تماس حاصل فرمایید.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

هر سال در تاریخ 26 ژانویه ، استرالیایی ها جشنی را به علت ورود اولین مهاجران به کشورشان را جشن می گیرند و از سال 1935 در این روز کشور به طور رسمی  تعطیل است و در این روز مسابقات مختلفی را انجام می دهند و پرچم کشورشان را برافراشته می کنند.

البته بعد از گذشت سالها این روز نماد کشور استرالیای جدید است که فرهنگ ها و مناظر مختلف همه یک جا در کنار هم قرار دارند و در این روز برای به دنبال راه هایی می گردند که بتواند استرالیا را به فردایی روشن تر برساند.در واقع استرالیایی ها ملیت چند فرهنگی خود را جشن می گیرند.

البته هیجان این روز فقط به تعطیل بودن و آتش بازی و جمع بودن  کنار هم خانواده ها بر نمی گردد بلکه همه آنهایی که به این کشور وارد می شوند در این روز می توانند برای اولین بار خود را استرالیایی بدانند و جشن بگیرند و یکی از دلایل ماندگاری این رسم این ات که حقوق شهروندان استرالیایی را به خوبی نمایش می دهد.

در یکی از این جشن ها ، تابلوی تبلیغاتی بزرگی نصب شده بود که عکس دو دختر با حجاب با در دست داشتن پرچم استرالیا در آن دیده می شد. این تابلو به دلیل حجاب دختران در آن،مورد  اعتراض خیلی از افراد قرار گرفت و کارمندان شرکت تبلیغاتی ای که این تابلو را نصب کرده بودند به مرگ تهدید و مجبور شدند تابلو را پایین بیاورند. 

زیرا گروه معترض اعتقاد داشتند که هدف از عکس آن دو دختر مسلمان که پرچم استرالیا را در دست داشتند ، تبلیع دین اسلام است و حجاب  داشتن ،نماد ظلم و ستم و افراط گرایی  و تروریسم می باشد .

اما  (سلما احرام) که جزو جامعه مسلمان استرالیا می باشد کاملا با نظر این افراد مخالف است و معتقد است زنانی که همچون او با حجاب هستند فقط می خواهند با حیا و معتدل باشند و به نظر او افراط گرایان می خواهند مسلمانان این تصور را داشته باشند که نمی توانند در غرب پذیرفته شوند و می بایست برای زندگی در غرب تمام چیزهایی که برایشان مهم هست را نادیده بگیرند.

 بعد از آشوب هایی که برای این عکس بر پا شد، دو دختر بچه ای که در این بیلبورد ازعکسشان استفاده شده بود از این کار معترضین، ابراز ناراحتی کردند.

 با کمی تامل در مطالب بالا در میبابیم که استفاده از تابلو های تبلیغاتی می تواند بازتاب بسیاری داشته باشد .پس شما اگر به دنبال شناساندن خدمت و یا معرفی محصول خود به مشتریان خود هستید می توانید با خیال راحت کار طراحی و ساخت تابلوی خود را به گروه تابلو سازی نامی بسپارید.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

تابلوسازی حروف برجسته هم برای فضای داخلی و هم فضای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس تابلو حروف برجسته انواع متفاوتی دارد که شامل : استیل به صورت براق و مات ، آهن ، استیل طلایی ، برنج ، چلنیوم (آلوراپید) و پلکسی گلس می باشد.

حروف برجسته قابلیت آن را دارد که بر روی همه زمینه ها نصب شود و همچنین نور LED و SMD می تواند در آنها تعبیه شود.  

تابلو حروف برجسته استیل: 

فلز استیل از زمان های گذشته تا به حال در ساخت تابلو تبلیغاتی و ساخت حروف برجسته قابل استفاده بوده است و امروز با گذشت زمان و با آمدن تابلوهای تبلیغاتی دیگری مانند تابلو حروف برجسته چلنیوم و غیره ، هنوز هم پابرجا مانده و طرفداران خود را دارد. تابلو حروف برجسته استیل دارای مزایایی به شرح زیر می باشد:

 کیفیت خوب ، محکم بودن و درخشان بودن طولانی مدت  تابلو حروف برجسته استیل 

 داشتن قابلیت نصب نور

 استحکام تابلو استیل و مقاومت آن در مقابل شرایط مختلف جوی مانند رطوبت زیاد ، نور خورشید و سرمای شدید

 زیبایی فوق العاده و چشمگیر در هر ساعتی از شبانه روز

 عدم زنگ زدگی و کدر شدن

 قابلیت دادن هر طرح و نقشی در ساخت تابلو حروف برجسته استیل  

تابلو حروف برجسته چلنیوم :

نوع دیگری از تابلوهای حروف برجسته ، تابلو حروف برجسته چلنیوم می باشد. این مدل حروف برجسته از لبه های آلومینیومی و رویه پلکسی گلس تشکیل شده است. از مزایای این تابلو می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

 به علت عدم زنگ زدگی برای همه نوع شرایط آب و هوایی مناسب است

 در داخل تابلو حروف برجسته چلنیوم نورهای LED و SMD به کار می رود

 دارای طول عمر زیادی هستند

 زیبایی دلربا و خاصی دارد

 طیفی از رنگ های زیبا و متنوع دارد

 مقاومت بالایی در برابر رطوبت و شرایط نامساعد جوی دارد

 انعطاف پذیری بالایی برای هر مدل و سایز دلخواه دارد

 امکان شستشو نیز دارد

تابلو حروف برجسته پلکسی گلس :

این مدل تابلو نیز دارای ویژگی های تابلو حروف برجسته چلنیوم می باشد ولی یک تفاوتی با آن دارد که این تفاوت در جنس لبه های آنها است. یعنی در تابلو چلنیوم که از مواد آلومینیومی استفاده شده است در تابلو پلکسی به جای مواد آلومینیومی از پلاستیک بسیار شفافی استفاده شده است که اجازه عبور نور را می دهد. بنابراین در تابلو پلکسی گلس تمام قسمت های حروف روشن می شود و زیبایی خیره کننده ای را در بر دارد. 

 تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com/

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

بسیاری از داوطلبان مهاجرت و یا تحصیل در کشورهای خارجی، به مدارک معتبر بین المللی منطبق با استانداردهای جهانی نیاز دارند تا پاسخگویشان برای رسیدن به سطح زبان مورد نیاز حضور در دانشگاه و یا کشور انگلیسی زبان مورد نظر باشد.
چنین آزمونهایی با توجه به اهداف کشور و یا دانشگاه مقصود، از تنوع بسیاری برخوردار هستند که آزمون (a Foreign Language (Test Of English as TOEFL یکی از آنهاست که پس از سالها تحت سه عنوان دسته بندی می شود؛
– نسل اول (PBT TOEFL(Paper-Based Test of TOEFL
– نسل دوم (CBT TOEFL(Computer-Based Test of TOEFL
– نسل سوم (iBT TOEFL(Internet-Based Test of TOEFL
موسسه ارس طی سال ها سابقه آموزش در این دوره ها، موفق به طراحی و برگزاری دوره های TOEFL در هر سه عنوان شده است و کارنامه موفقیت آمیز دانشجویانی که با این گروه آموزشی توانسته اند مسیر خود را با حصول نتیجه مطلوب پشت سر بگذارند گویای این مطلب است.
در موسسه ارس علاوه بر آموزش تخصصی مهارت های لازم در آزمون TOEFL، آزمونهای آزمایشی طراحی شده اند که به طور مرتب همراه با برنامه ریزی و زمان بندی دقیق برگزار می شوند.
شرایط و قوانین حاکم در این آزمونهای آزمایشی کاملاً با آزمونهای واقعی منطبق است و کارنامه ای مشابه با کارنامه اصلی به داوطلبان ارائه می گردد که بیانگر نقاط ضعف و قوت آنهاست؛ بنابراین دانشجویان می توانند در طول دورهء آمادگی، روند پیشرفت خود را مشاهده کنند و پس از حصول اطمینان، با آمادگی کامل در آزمون اصلی شرکت نمایند. بدیهی است که استفاده از منابع متنوع و موثق برای آموزش دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که به برخی از آنها اشاره می شود.

آموزشگاه زبان ارسhttp://arasedu.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

تابلو مغازه چیست؟

 در زندگی روزمره تبلیغات، روشی برای معرفی و فروش محصولات و شناساندن خدمات مختلف به مخاطب است. تبلیغات بدون در نظر گرفتن مخاطب و توانایی فهم او، بی اثر جلوه می کند. امروزه نمایش اطلاعات فروشگاه و مغازه ها از اهمیت خاصی برخوردار است به طوریکه در ایران و بیشتر نقاط جهان خیابان ها از تابلوهای رنگارنگ و مختلف تبلیغاتی مغازه ها پر شده است

 بیشتر مراکز فعال شهرهای دنیا که میدان تایمز در نیویورک،یکی از آنهاست سراسرپوشیده از تابلو های تبلیغاتی مغازه هاست. که فرهنگ، سلیقه و نیاز روز آن محیط را به نمایش می گذارند.وقتی با  تابلو تاثیر گذاری روبه رو شده باشید ، طرح آن بعد از عبور از کنار تابلو همچنان در ذهنتان باقی می ماند و ذهن شما را به خود مشغول می کند. تبلیغ خوب، تاثیر مثبت در ذهن بر جای می گذارد و کاملا در یادها می ماند و می توان امید داشت  به هنگام خرید در ذهن بیننده نقش بسته باشد.تابلو فروشگاه ها ،به عنوان یک رسانه تبلیغاتی بسیار موثر استفاده می شود. علایم و گرافیک بر روی تابلو مغازه ها برای همه شرکت هایی که برای عابران پیاده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروری است.آنها می توانند یک تصویر ماندگار ایجاد کنند و مشتری را به سمت خود جذب نمایند.مطمئن باشید که با داشتن علامت درست بر روی تابلو فروشگاه می توانید پتانسیل فروش خود را افزایش دهید. تابلوی مغازه ای که به صورت غیر حرفه ای و بد اجرا شود ،به طور ناگهانی کسب و کار شما را دچار رکود می کند.

شما برای معرفی کالا و خدمات خود به دیگران ،نیاز به نصب تابلو دارید.هدف اصلی از طراحی تابلو مغازه ،جلب نظر مخاطب  است.که این کار توسط سه ابزار اصلی :رنگ،تصویر و کلمه انجام می شود.تابلو های مغازه امکان رویت کالا و خدمت شما را به صورت شبانه روزی برای مخاطب فراهم می کنند.

تابلو مغازه ها به معرفی کالا، خدمات یا فروش محصولاتی که در آن محل ارائه می شود می پردازند.که باید با زمینه فرهنگی و تاریخی مکان نصبشان هماهنگ باشند.مردم همواره علاقه مند به مبادله کالا هستند و دوست دارند به کمک  تبلیغات از اتفاقات اطراف خود با خبر شوند.در واقع تبلیغات بخش جدا ناشدنی شهرهای ما هستند که پیام سریع را به مردم ارائه می دهند.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

 

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

هر روزه که از خانه خارج می شویم در کوچه و خیابان با تعدادی زیادی از تبلیغات مواجه می شویم ،بعضی از این تبلیغات برای ما بسیار جذاب و بسیاری از تابلو ها ،هم معمولی هستند.این روش یعنی انتشار آگهی ها در محیط بیرونی بسیار موثر شناخته شده است.

در زیر به بررسی برخی از ابزارهای محیطی برای انجام تبلیغات می پردازیم:

• ماکت

ماکت ها ،نمونه ساخته شده از چیزی هستند که در واقعیت وجود دارد.محققین طی بررسی های خود ،به این نتیجه رسیده اند که اگر ما اندازه اشیا را به طور غیر معمول، بزرگ یا کوچک کنیم برای مردم بسیار جذابتر خواهد بود و در یادها می ماند.

• تبلیغات روی دیوار

این شیوه بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده است که رفت و آمد در آن ها زیاد باشد و مردم بسیاری بتوانند نوشته ها یا تصاویر مورد نظر را ببینند.البته در ایران بیشتر برای انتقال مفاهیم فرهنگی ،از دیوار نویسی استفاده می شود .

• کمک از نماد های شهری

برای انجام تبلیغات ، نباید فقط به دنبال مکان هایی برای نصب تابلوهای سایز بزرگ باشید،بلکه گاهی با زیرکی می توانید مکان های مناسب حتی کوچک، برای تبلیغات خود را شناسایی کنید.

برای مثال : دستگیره های مترو ،صندلی های ایستگاه اتوبوس،باجه های تلفن عمومی و.....می توانند مکان مناسبی برای نصب آگهی شما باشند.

• تبلیغات متحرک

زیاد شدن ماشین در خیابان ها و شلوغی و ترافیک شهرها ،باعث منتظر ماندن طولانی رانندگان پشت چراغ قرمز و در خیابان ها می شود یعنی رانندگان با سرعت های بسیار پایین مجبور به رانندگی هستند این مکان ،بهترین موقعیت برای آن است که شما به تبلیغ کالا یا خدمت خود بپردازید .

البته منظور ما آگهی های ساکن که روی تابلو ها نصب می شوند نیست بلکه شما می توانید از اتوبوسها ،تاکسی ها،مترو،کامیون ها برای نصب آگهی های خود استفاده کنید و در آخر اثر بخشی بالای آن را مشاهده کنید.

البته لازم به ذکر است که می بایست  با بررسی و تحلیل دقیق مکان های مناسب برای تبلیغ کالا یا خدمت مخصوص به خودتان را شناسایی کنید تا بتواند بازده تبلیغ شما را بالا ببرد.

استفاده از تبلیغات بیرونی باعث می شود مخاطبین مختلف و زیادی با کالا یا خدمت شما آشنا شوند و اسم شما را به ذهن بسپارند.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی