تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به کمک روش های جدید و نوین توانسته اند مرغوبیت ، دوام و طول عمر چوب ها را بالا ببرند و این چوب ها را می توان در همه فضاها از جمله فضاهای باز و یا فضاهای سرپوشیده و محصور و تقریبا در هر آب و هوایی از آنها بهره مند شد.

روش کار به این صورت است که چوب ها را پس از برش زدن در ابعاد مختلف ، داخل دستگاهی قرار می دهند که در این دستگاه طی چندیدن مرحله و بالا بردن دمای چوب و حرارت دادن آن سعی می کند تمامی رطوبت و صمغ موجود در چوب را از بین ببرد و در انتهای کار با پاشیدن آب روی چوب ها سعی می کند آنها را به دمای محیط بر گردانند  وقتی این فرایند ها روی چوب ها انجام می شود باعث کلیه این فرایند ها بدون اضافه کردن هیچ گونه ماده شیمیایی به چوب ها انجام می شود .

عده ای از مشتریان ترجیح می دهند ، ترموودهایی را استفاده کنند که دارای رنگ های هماهنگ با محیط مورد نظرشان باشد . البته برای داشتن ترموودهای رنگی ، نیازمند استفاده از رنگ های مخصوص چوب های ترموود هستیم . این رنگ ها دارای دو نوع حلال در آب و حلال در روغن هستند که البته پیشنهاد می شود از نوع حلال در آب استفاده شود ، زیرا رنگ های حلال در روغن امکان پوسته شدنشان بسیار است . 

این رنگ ها می توانند از چوب ها را در برابر اشعه های مضر خورشید نیز محافظت می کند . رنگ های محلول در آب ، طیف رنگی زیادی را شامل می شود و بسیار متنوع است. 

از چه روشی برای رنگ کردن ترموود ها استفاده می کنند ؟

1. در مرحله اول ، چوب ها می بایست تمیز و بدور از هر گونه خاک و آلودگی باشند . می توان در جهت الیاف چوب ها ، آنها را سنباده کاری کرد ، ابتدا به مدت 24 ساعت ، چوب ها را در ماده مخصوصی قرار می دهند تا چوب ها بتوانند پذیرای رنگ ها باشند .

2. رنگ مخصوص ترموودها نیازمند هیچ ماده ای برای رقیق کردن آن نیست و باید به تنهایی استفاده شود و به  یک روز کامل زمان برای خشک شدن نیاز دارد .

3. البته رنگ شدن را می بایست دو بار انجام داد و فرصت خشک شدن را هم به آن داد تا بتوانیم در انتهای کار بالاترین کیفیت را داشته باشیم .

تابلو های تبلیغاتی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

تابلوهای شهری

پیشینه تبلیغات به زمان های بسیار دور بر می گردد و شاید بتوان ردپای آن را در مصر باستان جستجوکرد.مصریان دعاها و احکام خود را روی سنگ حک می کردند تا همگان بتوانند این قوانین را ببینند.بعدها با اختراع ماشین چاپ، تبلیغات وارد دنیای جدیدی شد.

اما نقطه عطف آن را می توان سال 1900 در آمریکا دانست که شرکت های مختلف برای تبلیغات و افزایش فروش کالای خود از تابلو های بزرگ استفاده کردند. البته در زمان جنگ ،کاربرد این تابلو ها متفاوت بود و روی آن ها پیام هایی حاوی دفاع از کشور طراحی و نصب می کردند.

تابلوهای شهری در اصطلاح به آنها  بیلبورد گفته می شود،طی بررسی های انجام شده اولین بیلبورد را در جنگ جهانی دوم استفاده کردند و از سال 1369 این تابلوها (بیلبوردها) وارد ایران شدند.اندازه و تعداد این بیلبورد ها به مرور افزایش یافت.

تابلوهای شهری(بیلبوردها) از بخش های مختلفی ساخته شده اند ازجمله:

• پایه تابلو : همان طور که از اسمش مشخص است برای ارتفاع بخشیدن و نگه داشتن تابلوی اصلی ساخته می شود.

• پی سازی تابلو :  این بخش در زمین قرار دارد و باید وزن کل تابلو را متحمل شود.

• صفحه نمایش :  قابی است که آگهی مورد نظر را در آن قرار می دهند.

• نورپردازی : برای روشنایی تابلو معمولا از لامپ های مهتابی یا پروژکتور استفاده می کنند.

• کلیپس :  وسیله ای است که برای صاف نگهداشتن  بنر، که روی بیلبورد نصب شده است استفاده می شود.

• تبلیغ : این قسمتی است که همیشه عوض می شود و هر مشتری با توجه به نیاز کار خود ،طراحی آن راسفارش می دهد.

تابلوهای شهری دارای انواع مختلفی هستند.بعضی از آنها در بزرگراه ها نصب می شوند که دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند(بیلبوردها) و بعضی هم در پیاده روها استفاده می شوند و کوچکترینشان ،آنهایی هستند که در راه روها و آسانسورها و...نصب می شوند .

البته برای شرکت های تازه تاسیس ،که نمی خواهند هزینه بسیاری را برای تبلیغات خود خرج کنند و همچنین می خواهند محصول  یا خدمت خود را با سرعت بالایی به مخاطبان خود معرفی کنند ،بهترین انتخاب همان استفاده از تابلو های تبلیغاتی است زیرا چاپ آگهی در روزنامه و مجلات نمی تواند زود بازده باشد و امکان دارد فقط قشر خاصی از مردم جامعه، آن روزنامه و مجله را مطالعه کنند.اکثر بیلبوردها ظاهری بسیار مناسب و واضح دارند ،به طوریکه از فاصله های بسیار دور هم قابل مشاهده هستند.

شما می توانید در هر مرحله از انجام کار تابلوسازی تبلیغاتی (طراحی، نصب و...) که نیاز به کمک داشتید ، با تیم تابلوسازی نامی به طور رایگان مشورت کنید.

تابلو شهری

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

ابزارها و مواد مختلف و متفاوتی در تابلو سازی وجود دارد که باعث شده است ، تنوع در این کار بسیار بالا رود ، هر کدام از این ابزارها می توانند یک تنوع خاص و منحصر به فردی را به تابلو ها بدهند .

 البته فقط بحث زیبایی تابلو ها مطرح نیست بلکه تابلوها باید بتوانند در همه شرایط آب و هوایی دوام بیاورند و زیبایی خود را حفظ کنند.شاید بتوان به طور قاطع گفت که تابلو سازی یک هنر است. تابلوها را می توان با مواد متفاوت و مختلفی که امروزه در بازار موجود است ، ساخت . 

یکی از نکاتی که  بعد از ساخت تابلوها باید به آن توجه شود ، مکان نصب تابلو ها است . انتخاب نوع و جنس و رنگ تابلوی ما ، با جایی که قرار است نصب شود مرتبط می شود به طوریکه طراحان با تجربه ( گروه تابلو سازی نامی ) می توانند راهنمایی های سودمندی در این زمینه به شما ارائه دهند .

اگر تابلوها  پس از مدت زمان کوتاهی  دچار آسیب و خدشه شوند می توانند در زیبایی چهره شهر تاثیر منفی بگذارند . پس دقت در انتخاب جنس ماده استفاده شده در ساخت تابلوها ، بسیار مهم است و این خصوصیت مهم را ، فقط  می توان از شرکت های معتبر تابلو سازی (شرکت تابلوسازی نامی )  انتظار داشت.

البته افراد با اهداف و طرز فکرهای مختلفی اقدام به ساخت تابلو ها می کنند و ابعاد ، جنس و ...تابلو را انتخاب می کنند ، مثلا عده ای برای شناساندن کار خود به دیگران تابلو می سازند . امروزه در سراسر دنیا انجام تبلیغات برای معرفی محصول بسیاررایج شده است و همگان به تاثیر و اهمیت تبلیغات پی برده اند تا حدی که بزرگترین و شناخته ترین شرکت های جهان نیز، برای محصولات  و یا ارائه خدمات خود به جهانیان ، به انجام تبلیغات روی آورده اند .البته تابلوها دارای انواع و اقسام مختلف و جنس های متفاوتی هستند که در زیر به معرفی مختصر برخی از آنها می پردازیم .

• تابلو های فلکسی 

یکی از تابلوهایی که نور پردازی در آن  نقش اساسی دارد ، تابلوی فلکسی است . امروزه در فلکسی ها از لامپ های ال ای دی  و اس ام دی استفاده می کنند ، مخصوصا اس ام دی ها ، بسیار به صرفه و اقتصادی هستند و دارای عمر طولا نی تر ، راحت بودن نصبشان ، امکان کنترل کردن میزان نورشان و ... هستند .

• تابلو های ترموود 

در واقع جنس این تابلوها از چوب است که روی آن فرایند های متفاوت و مختلفی انجام داده اند تا مقاومت و پایداری چوب ها را در شرایط مختلف آب و هوایی بالا ببرند . البته در انجام این کار از هیچ ماده شیمیایی کمک نگرفته شده است و سعی کرده اند مراحل این کار ، کاملا طبیعی انجام شود . ترموودها به دو دسته چوب های نرم و سخت تقسیم می شوند . به دلیل انجام پروسه مقاوم سازی در شرایط مختلف آب و هوایی روی آنها ، این چوب ها ، دارای عمر طولانی تر هستند.

تابلو های کامپوزیت

این تابلوها دارای زیره ای از جنس فلز هستند که روی آنها را ورق های کامپوزیتی پوشانده اند . این ورق ها دارای رنگ ها و مدل های مختلفی هستند . کامپوزیت ها دارای وزن سبک ، عمر بالا ، رنگ های مختلف هستند و در جنس های پلیمیری ، فلزی و سرامیکی موجود می باشد .

• تابلوی پلکسی گلس

این تابلوها در واقع همان تابلوهای چلنیوم هستند و تنها فرقشان این است که جنس لبه های حروفشان ، با هم فرق دارد  به طوریکه در چلنیوم ها از ماده ای مانند آلومینیوم استفاده می شود و در پلکسی گلاس ها از نوع خاصی پلاستیک شفاف استفاده می کنند .

• تابلوی حروف برجسته استیل 

در تابلوهای حروف برجسته از دو نوع ماده استفاده می کنند ، یکی آهن و دیگری استیل است .

 این تابلوها را می توان در همه مکان ها اعم از داخلی و خارجی استفاده کرد و بسیار ساده و در عین حال بسیار زیبا هستند.مخصوصا در شب ها می توانند بسیارخیره کننده باشند .

• انواع مختلف لایت باکس ها (برجسته ، کریستالی ، آلومینیومی و ... )

لایت باکس ها جعبه هایی نورانی هستند که می توانند از جنس های مختلف و متفاوتی ساخته شوند و به راحتی می توانیم ، عکس های داخل این جعبه ها را نیز تغییر دهیم . این جعبه ها دارای ضخامت کم ، نصب آسان و... هستند .لایت باکس های آلومینیومی دارای قالبی دورشان از جنس آلومینیوم هستند و روی آن ها را نیز ازشیشه های پلکسی گلاس می سازند .

البته نمونه های اشاره شده در بالا تنها برخی از مواد برای ساخت تابلوها بودند و همان طور که می دانیم در شرکت تابلو سازی نامی ، انواع و اقسام تابلو ها با متریال مختلف ، برای هر نوع سلیقه و نیاز مشتریان ساخته می شود . این شرکت یکی از متخصص ترین شرکت ها در زمینه ساخت تابلو می باشد  که همواره سعی کرده با ارائه بهترین کار و کمترین هزینه به نیازهای شما عزیزان پاسخ دهد. برای دریافت راهنمایی های بیشتر ، با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

ساخت تابلو های تبلیغاتی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

تصور کنید که شما برای مسافرت به یک کشور خارجی رفته اید ، اگر در آنجا خیابانی به اسم ایران وجود داشته باشد ولی از لحاظ  نوشتاری ، کلمه ایران غلط  نوشته شده باشد چه حسی به شما دست می دهد؟

اگر به تابلوهایی در شهر تهران نصب شده است دقیق تر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در جای جای تهران، غلط های املائی از اسامی مختلف دیده می شود 

و اگر یک توریست  یا یک مقام دولتی وارد شهر شود علاوه بر آنکه برای انتخاب مسیر نمی تواند به این تابلو ها تکیه کند بلکه این تابلو ها گاهی او را سر در گم خواهند کرد و شاید باعث تمسخر او شوند.

به دلیل جاذبه های دیدنی و تاریخی موجود در کشورمان ، از سراسر دنیا توریست های زیادی وارد کشور ما می شوند اما اگر بخواهد مسیر و یا مکان های تاریخی ، فرهنگی و... مورد نظرخود را پیدا کنند ، تابلوهای راهنمای مناسب و درستی که بتواند آنها را به هدفشان برسانند وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد سرشار از غلط های نوشتاری است.

اگر عبورتان به متروی تهران افتاده باشد. برای مثال خط میدان انقلاب اسلامی را در نظر بگیرید . در این خط ، تابلو هایی با نام محل مترو(انقلاب اسلامی) وجود دارد که به صورت زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است.هدف از  زبان انگلیسی آن ، این است که اگر توریستی وارد این مکان شد، بتواند مسیر حرکت خود را انتخاب کند .

اما وقتی با دقت بیشتری به این تابلو دقت می کنیم متوجه می شویم ، نوشته های انگلیسی روی آن در واقع تلفظ فارسی آن کلمه است که با حروف انگلیسی نوشته شده اند(فینگلیش) و هیچ سودی برای فرد خارجی ندارد زیرا چیزی از این نوشته به ظاهر انگلیسی سر در نمی آورد.

و یا در جای دیگری روی یک پل عابر پیاده تابلویی با این مضمون دیده شده است.

والدین گرامی مراقب کودکان خود باشید(خطر سقوط) اما ترجمه انگلیسی آن را این طور نوشته بودند،

(parents take cars of your children danger of fall dear)

در واقع شاید بتوان گفت  ترجمه فارسی اش به صورت زیر است .

ماشین های بچه ها را از آنها بگیرین تا یه وقت به آن پایین نیفتن!

اگر بخواهیم کشورمان ، توریست های بیشتری از سرار دنیا، به سمت خود جذب کنند می بایست بتوانیم زیر ساخت های مناسب و ضروری را برای ورود آنها محیا کنیم به طوری که اگر یک توریست(بدون راهنما و بدون آشنایی با زبان فارسی) از خارج به ایران آمد ، بتواند نیازهای خود  و اطلاعات ضروری را به کمک تابلو های راهنما و مسیر یابی  که به زبان بین المللی وجود دارد ،به راحتی انجام دهد.

شرکت تابلو سازی نامی با داشتن همکاران حرفه ای و با تجربه در ساخت تابلو و همچنین داشتن طراحان کارآمد می تواند در تمامی مراحل ساخت تابلو شما را یاری کند.منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

غلط املایی روی تابلو ها

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

تابلوسازی مانند همه کارهای موجود در جامعه به کاری رقابتی تبدیل شده است ، یعنی مشتریان درخواست بالاترین کیفیت را ، همراه با سرعت بالا و هزینه پایین دارند پس شرکت هایی که این خصوصیات را توامان  و با هم داشته باشند ، سریع شناخته و اسمشان زبان زد خواهد شد .

در زیر به توضیح برخی از خصوصیات اساسی که یک گروه تابلو سازی را به تیمی حرفه ای و شناخته شده تبدیل می کند ، اشاره می کنیم .

• داشتن مهارت

همان طور که می دانیم تابلوسازی تلفیق شغل و هنر است که ترکیب هنر ، ذهن جستجوگر و خلاقیت در کنار هم  می تواند یک کار خوب را بسازند. در طراحی هر تابلو، تابلوساز باید با توجه به سلیقه ، نیاز و هزینه در نظر گرفته شده ، یک تابلوی منحصر به فرد را با متریال متناسب با آن بسازد، مثلا تابلوی فروشگاه های لباس را در نظر بگیرید...

اگر همزمان چند فروشگاه لباس برای ساخت تابلوی خود به شرکت تابلوسازی مراجعه کنند، شرکت معتبر می بایست با به کارگیری طراحان با تجربه و گروه متخصص خود ، برای هر کدام از فروشگاه ها به طور جداگانه ، به طراحی خاص و منحصر به فرد  تابلو برای آن فروشگاه بپردازد و بعضا دیده شده است که شرکت هایی که با شعار دریافت هزینه بسیار پایین به کار خود ادامه می دهند ، در انتها نمی توانند رضایت مشتریان خود را فراهم آوردند و تابلوهایشان کپی شده از تابلوهای دیگر و دارای کیفیت بسیارپایین است.

• داشتن تعهد نسبت به انجام کار

همان طور که در بخش قبل اشاره شد اولین مشخصه و خصوصیتی که شما باید در تابلوساز خود به دنبال آن بگردید ، داشتن تخصص و مهارت در کلیه مراحل کار است .پس این یک شرط لازم و اساسی برای انتخاب شماست اما فقط داشتن مهارت و تجربه کافی نیست ، بلکه تابلوسازی حرفه ای قلمداد می شود که علاوه بر داشتن مهارت در کار ، تابلو ساز باید نسبت به قول و قرار هایی که با مشتریان خود می گذارد نیز ، متعهد باشد و سعی کند در انتهای کار با ارائه یک کار قوی ، به موقع و هزینه مناسب ، رضایت مشتریان خویش را به دست آورد.

اگر یک تیم تابلو سازی بتواند همزمان که حرفه ای عمل می کند در کار خویش متعهد نیز باشد ، می تواند مشتریان قبلی خود را ثابت نگه دارد و همچنین مشتریان جدیدتر و بیشتری را به سمت کار خود جلب کند .

اگر شرکت تابلوسازی به داشتن تعهد در کار خود معروف شود ، یعنی به تمامی حرف هایی که توسط مشتری و آن شرکت در ابتدای کار توافق شده بود با بالاترین کیفیت ، مناسبترین هزینه و همچنین زمان بندی توافق شده عمل کند ، می تواند ادعا کند کارش مورد قبول مشتریان واقع شده است.

اما گاهی مشتریان عزیز فریب بعضی از افراد و شرکت های سودجو را می خوردند ، شرکت هایی که در ابتدا ادعا می کنند کار مشتری را با کمترین قیمت نسبت به بقیه شرکت ها انجام می دهند و مشتری گرامی نیز با دیدن این پیشنهاد وسوسه انگیز ، کار خود را به این شرکت ها می سپارد ، اما متاسفانه در انتهای کار مشاهده می شود ، علاوه بر عدم انجام به موقع کار ، کیفیت مورد نظر مشتری  برآورده نشده است و تابلویی بی کیفیت همراه با هدر رفت هزینه و زمان را تحویل مشتری شده است .

پس توصیه ما به شما مشتریان گرامی ، تحقیق و بررسی و در نهایت انتخاب یک تیم حرفه ای تابلوسازی ( گروه تابلوسازی نامی ) است که بتواند کار ساخت تابلوهای شما را با نهایت دقت ، کیفیت و تعهد به عهده بگیرد و انجام دهد.

ساخت تابلو های تبلیغاتی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

یکی از کارهایی که می بایست در همه مراحل به طور دقیق روی آن نظارت ویژه داشت ، کار تابلوسازی است که این کار توسط تابلوساز انجام می شود.در نگهداری تابلوها نیز باید دقت کافی را به خرج داد به طوریکه تابلوها می بایست در شرایط بد آب و هوایی  ، گرما یا سرمای شدید بتوانند دوام بیاورند .

تابلوهای زیبایی وجود دارند که به دور از هر گونه ابهام و شلوغی و دشواری و با ساده ترین طرح ها و استفاده از مواد کم هزینه ساخته شده اند و توانسته اند به یک تابلویی فوق العاده تبدیل شوند . اما نکته مهمی که توانسته این تابلو را به تابلویی خاص تبدیل کند ، بحث توازن و هماهنگی تابلو از نظر طرح و رنگ است که در کنار هم به بهترین وجه قرار گرفته است .امروزه شرکت های معتبر تابلوسازی ( گروه تابلو سازی نامی ) به کمک نرم افزارهای رایج در طراحی می توانند طرح پایانی کار را برای شما طراحی کنند تا کار خود را مشاهده کنید و اگر تمایل به تغییر طرحتان داشتید بتوانید قبل از شروع کار ، نظرات خود را روی آن اعمال کنید.

• محل قرار گیری تابلوها

خیلی از افراد تصور می کنند بعد از آنکه تابلوی آنها طراحی شد فقط کافی تابلو را در هر جایی که خودشان می خواهند قرار دهند ، و فکر می کنند محل قرار گیری تابلو ها مهم نیست . اما اگر دقیق تر به این موضوع بیندیشید در میابید که اگر برای نصب تابلوی خود از متخصصین این حوزه کمک بگیرید  آنها شما را به خوبی راهنمایی می کنند  .

طراحان ما (گروه تابلوسازی نامی ) می توانند شما را در انتخاب محل مناسب جهت قرار دادن تابلوهایتان راهنمایی کنند . استاندارد خاصی برای نصب تابلوها وجود دارد ، مثلا اکثر تابلو های فروشگاه ها و مغازه ها را بالای در همان فروشگاه نصب می کنند . 

البته برای نصب تابلو های تبلیغاتی باید به مسکونی یا تجاری بودن ساختمانی که می خواهیم تابلوی خود را روی آن قرار دهیم ، توجه کنیم . همان طور که گفتیم محل نصب دقیق و مناسب برای تابلو ها ، جایی است که با مشورت طراح انتخاب شده است  تا تابلو پس از نصب ، مانند یک چیز اضافه و بد شکل روی ساختمان به نظر نرسد .

نکته ی دیگری که بهتر است به آن توجه کنید این است که تابلو شما باید از نظر نوع مواد به کار رفته و رنگ آمیزی با ساختمانی که قرار است روی آن قرار گیرد ، متناسب باشد تا توجه بیشتری را به سمت خود جذب کند .

البته با توجه به نوع کاربری شرکت و یا مغازه مورد نظر ، می توان تابلو را در جاهای مختلفی نصب کرد . مثلا یک فرودگاه را در نظر بگیرید . برای آنکه اطلاعات کافی برای همه قابل دیدن باشد ، اولا باید تابلو در سایز های بزرگ ساخته شود و در ثانی می بایست ، تابلوهای مورد نظر را روی پشت بام ساختمان ها نصب کنند تا همه افراد از فاصله های دور نیز بتوانند ، تابلو را ببینند .

 یا حیاط های بزرگ  دانشگاه ها را در نظر بگیرید ، در این محیط ها می توان به جای نصب تابلوها روی پشت بام ، آنها را روی زمین قرار دهند .

شرکت تابلو سازی نامی ، شرکتی متخصص در زمینه ساخت انواع تابلوها است که می تواند با کمک متخصصین حرفه ای خود ، انواع تابلوها را با دقت ، سرعت و هزینه مناسب برای شما مشتریان عزیز بسازد . هدف اصلی گروه ما جلب رضایت مشتریان است ، به همین دلیل سعی کرده همواره بهترین کیفیت را همراه با مناسبترین قیمت ،  برای شما در نظر بگیرید . برای دریافت راهنمایی های بیشتر بهتر است با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

مکان نصب تابلوها

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

فاکتورهای بسیاری وجود دارند که در زیبا سازی تابلوها می توانند موثر باشند ، هر تابلویی که برای فروشگاه و یا هر مکانی طراحی و ساخته می شود ، در واقع به مشخصه اصلی آن مکان تبدیل خواهد شد و هویت آن مکان را نمایش می دهد. 

پس برای طراحی و ساخت تابلوها بهتر است از متخصصین این حرفه ( گروه تابلوسازی نامی ) کمک بگیریم ، طراح حرفه ای  ، در ابتدا با پرسیدن سوالاتی از نوع حرفه ، محل فروش ، سلیقه شما و ... یک هدف و چارپوبی را برای کار خودش در نظر می گیرد .

 یکی از بهترین انتخاب ها ، برای نوشته های روی تابلو این است که علاوه بر انتخاب مختصر کلمات باید بتوانند به سرعت پیام را انتقال دهد و می بایست رنگ هایی انتخاب شود که با کار آن مغازه و یا شرکت هماهنگ باشد ، در زیر به معرفی برخی از فکتورهای  تاثیرگذار در تابلو سازی می پردازیم :

• کلمات کمتر ، نتیجه بالاتر !

در ساخت تابلوهای تبلیغاتی باید سعی شود از تعداد کلمات کمتری استفاده کرد ، اگر تعداد این کلمات از 6 کلمه و کمتر باشد بسیار تاثیر گذاری آن را افزایش می دهد . وقتی در یک مکان یا خیابانی از کنار تابلوهای تبلیغاتی عبور می کنیم ، حداکثر زمانی که اکثر افراد برای خواندن تابلوها وقت صرف می کنند  به طور میانگین کمتر از 6 ثانیه است.

تعداد بیشتر از 6 کلمه ، توسط بیننده درک نخواهد شد و از تاثیر و جذابیت کار می کاهد ، پس اگر برند یا نام تجاری شما طولانی باشد ، تابلوهای تبلیغاتی نمی توانند برای شما موثر واقع شوند.

• تابلوهایی که هوشمندانه طراحی می شوند

 طراحی تابلوهای تبلیغاتی باید با تمام دقت و ظرافت توسط طراحان حرفه ای ( گروه تابلو سازی نامی ) طراحی و اجرا شود ، زیرا تابلوهایی که به طور هوشمندانه و حرفه ای طراحی شده باشند ، می توانند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنند اما تابلوهای تکراری و بی هدف علاوه بر آنکه هزینه و انرژی را از شما خواهد گرفت ، هیچ جذابیت و توجهی را به خود جذب نخواهد کرد .

 البته بهتر است تبلیغات شما ، مانند یک پازل و گام به گام و طی زمان بندی از پیش تعیین شده در اختیار مخاطبان قرار داده شود تا تبلیغ شما به آرامی در ذهن آنها نقش ببندد . البته نکته مهمی که باید در طراحی تابلوهای خود به آنها توجه کنید این است که معماهایی که برای معرفی خدمت یا کالای خود انتخاب می کنید ، باید به سادگی برای همه افراد قابل حدس زدن باشد و بیننده را دچار سردرگمی شدید نکند .

• سایز بزرگ

استفاده از ابعاد بزرگ ، اگر متناسب با مکان نصب تابلو باشد می تواند تاثیرات مثبت زیادی را برای بیننده داشته باشد . مثلا بزرگراه ها و بیلبوردها در نظر بگیرید که هر چه اندازه بیلبوردها بزرگتر و در سایز بالاتر ساخته شده باشند ، به همان نسبت راننده ای که از آن اتوبان عبور می کند فرصت و زمان بیشتری و از فاصله دورتری را دارد که بتواند به طور دقیق ، تابلوی شما را ببیند و ماندگاری تصویر این تابلو در ذهنش بالاتر خواهد بود.

• از رنگ ها استفاده کنید

برای دیده شدن تابلوی خود می توانید در انتخاب طرح یا رنگ های مورد استفاده در تابلو، با مشورت با طراح خود ، کمی جسورانه تر عمل کنید  و از رنگ های متضاد و ... استفاده کنید.

• نورپردازی را جدی بگیرید

یکی از معیارهایی که ارزش نهایی کار را بسیار بالا می برد ، انجام درست نورپردازی است. بدون نورپردازی ، شما شاهد یک تصویر سیاه و خسته کننده مخصوصا در طول شب هستید . اما اکثر افراد تصور می کنند ، انجام نورپردازی جزو کم ارزشترین و کم هزینه ترین مراحل ساخت تابلو است ، ولی کاملا اشتباه می کنند زیرا انجام درست و اصولی نورپردازی یک هنر مهم به شمار می رود و محل دقیق تابیدن نور به تابلو و همچنین شدت میزان نور، می تواند مفاهیم مختلفی را به مخاطب انتقال دهد.

در این مقاله سعی شد که به معرفی برخی از شاخص ها ، برای تاثیر گذاری  بیشتر تابلوهای تبلیغاتی پرداخته شود ، اما اگر شما به دنبال طراحی و ساخت یک تابلوی حرفه ای و تاثیرگذار هستید می توانید با گروه تابلو سازی نامی تماس حاصل فرمایید و از کمک همکاران ما بهره مند شوید .

تابلو تبلیغاتی 

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

وقتی برای اولین بار وارد یک ساختمان و یا یک شرکت می شویم ، مهمترین چیزی که در بدو ورود بسیار با اهمیت است ، داشتن علائم و نشانه هایی در داخل آن مجموعه است که بتواند مسیر درست را ، بدون آنکه نیازی به پرسیدن از کسی داشته باشیم ، برای ما آشکار کنند با اینکار در واقع برای مراجعه کننده ارزش و احترام قائل شده اند.

امروزه ، این علائم و نشانه ها را به کمک تابلوهایی مخصوص ، که در هر طبقه و یا بالای درهر اتاق و برای معرفی آن به مراجعه کنندگان است ، به مکان مورد نظر متصل می کنند . البته یکی از نکات مثبت این تابلوها ، قابلیت جابه جایی آن ها می باشد . به طوریکه امروزه این تابلوها به عنوان یکی از اجزای ضروری ساختمان هایی که مراجعین زیادی دارند از جمله ادارات ، بیمارستان ها و ... تبدیل شده است .

این تابلوها را در جنس های مختلفی مانند : کامپوزیت ، پلکسی گلاس ، فلکسی فیس و ... می سازند و طراحی آنها به صورتی است که اگر نیاز به ویرایش داشته باشند ، می توان به آسانی برای محتویات مندرج شده رویشان ، ویرایش های مورد نیاز را انجام داد .

انتخاب نوع ، جنس و رنگ تابلوهای طبقاتی با سلیقه ، بودجه و درخواست مشتری انجام می شود ، اما همکاران ما در شرکت تابلو سازی نامی ، می توانند برای هر نوع ساختمان و با هر گونه معماری و رنگ منحصر به فرد ، تابلویی را متناسب با آن برای شما آماده کنند .

تابلوی راهنمای طبقات ، همان تابلوی اسامی اتاق ها است و به مراجعین کمک می کند تا بتوانند در محیط نا آشنا و جدید ،  اتاق مورد نظر خود را پیدا کنند . اهمیت و ارزش اطلاع رسانی برای همه سازمان ها بسیار پر اهمیت است و انجام آن را یکی از موارد احترام به ارباب رجوع در سازمان ها می دانند و همواره تاکید دارند که می بایست به ارباب رجوع احترام گذاشت و به او اطلاع رسانی کرد. این اطلاع رسانی در اداره ها و سازمان ، به چندین روش انجام می شود ، اما مهمترین و اساسی ترین آن ، نصب تابلوهای اطلاع رسانی است :

1. نصب تابلوهای اطلاع رسانی

بالای در ورودی ، همه اتاق های مهم در ساختمان می بایست تابلوهایی روی درب آن اتاق و همچنین درهر طبقه ، برای اطلاع رسانی و پیدا کردن مسیر درست نصب شود. شرکت تابلو سازی نامی ، برای طراحی ، اجرا و نصب تمامی این تابلوها ، می تواند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد.

2. تلفن گویا

همه سازمان ها می بایست ، برای ارائه خدمات بهتر به مراجعین علاوه بر داشتن تابلوهای راهنمای طبقات ، مجهز به تلفن گویا باشند تا مراجعه کنندگان از زمان ملاقات ها و همچنین ساعات کاری و ... مطلع شوند .

3. اتاقک اطلاع رسانی

سازمان های بزرگ و دیگر ارگان ها و ... برای حفظ امنیت محیط و همچنین احترام به مراجعین ، می بایست در کنار درب ورودیشان ، اتاقک های نگهبانی و اطلاعات را تعبیه کنند تا اگر افراد سوالی داشتند ، فردی پاسخگو در آن مکان وجود داشته باشد .

شرکت تابلو نامی ، در زمینه ساخت ، طراحی و اجرای همه تابلوهای نامبرده شده در سایت خود ، آماده ارائه خدمت به کلیه هموطنان است. تیم تخصصی تابلو نامی ، همراه با کادری مجرب و با تجربه همواره سعی دارد ، جدیدترین کارها را با بالاترین کیفیت و سرعت به مشتریان خود ارائه دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

تابلوی راهنمای -http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

المان ها ، مجموعه ای از نماد ها در کنار هم هستند که در کنار هم ، یک مفهوم و یک پیام مشخص را به بیننده می رساند .

هویت بصری در واقع شناسنامه ای است برای هر طرح و نماد که آن را به صورت ذهنی و یا کاملا واقعی نشان می دهد. این المان های تاثیر گذار شامل اسم برند ، هدف وسخن آرمانی سازمان ، رنگ شناخته شده سازمان و... هستند که وقتی  با یک فکر هدفمند  و در کنار هم قرار بگیرند می توانند لوگو و یا آرم آن سازمان را منحصر به فرد و شناخته شده کنند و به آن هویت و شناسنامه ای تعلق دهند که برای همه قابل تشخیص باشد.

در زیر به مواردی اشاره می کنیم که می تواند به طرح شما اعتبار و هویت ببخشد .

1. مخاطبان لوگو بسیار مهم هستند

در طراحی و ساخت لوگوها نکته ای که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که توجه کنید چه کسانی مخاطب و مشتریان آن سازمان هستند و چه درخواست ها و نیازهایی دارند و باید تحقیق کنید که مخاطبان از لحاظ در آمد ، سن ، تحصیلات ، منطقه جغرافیایی در کدام دسته ها قرار می گیرند ؟ سازمانی که برای آن می خواهید لوگو طراحی کنید ، چه محصول و یا خدمتی را ارائه می دهد ؟ و چه مشکلی را می تواند از دوش مخاطبان خود بردارد و هدف مردم از استفاده از خدمات آن سازمان چه چیزی می تواند باشد ؟

2. سادگی شرط مهمی است

همان طور که قبلا در مورد هویت بصری یک برند توضیح دادیم هدف ما از طراحی لوگوها این نیست که یک سری از اشکال مختلف و پیچیده را در کنار هم بچینیم و تصور کنیم که این پیچیدگی ها باعث خلق یک آرم فوق العاده می شود زیرا همان طور که از لوگوی برندهای معروف در دنیا مشخص است آنها سعی کرده اند یک نماد ساده و قابل فهم را برای سازمان خود انتخاب کنند .

3. انتخاب فونت درست

اهمیت انتخاب فونت درست در طراحی یک لوگو اساسی و مهم است و می توان ادعا کرد که بخش تکمیلی در انجام طراحی لوگوها ، انتخاب درست نوع و سایز فونت مورد استفاده است . زیرا با انتخاب یک فونت مناسب و درست علاوه بر آنکه کارتان زیبا تر می شود به همان نسبت جذاب تر نیز خواهد شد همچنین انتخاب فونت مناسب می تواند ، انتقال پیام مورد نظر شما را ، به مخاطب تسریع ببخشد.

4. انتخاب رنگ درست در طراحی لوگوها

یکی از هیجان انگیزترین قسمت های طراحی یک لوگو انتخاب یک رنگ درست و اصولی برای لوگو است . عده ای نقش رنگ ها را در طراحی لوگو بی اهمیت می دانند اما شما چطور می توانید برند های معروف و شناخته شده را بدون رنگ مورد نظرشان در ذهن خود مجسم کنید ؟

برای طراحی ، ابتدا باید به دقت بیندیشید که هدف از تاسیس شرکت چه بوده است و شرکت قرار است کدام یک از نیازهای مخاطبین خود را بر طرف کند و انرژی کدام رنگ می تواند با شرایط و خدمات ارائه شده آن شرکت ، هماهنگ باشد.

5. طرح لوگو باید خاص و تک باشد

لوگویی که قصد طراحی آن را دارید باید از سایر لوگوهای طراحی شده تفاوت داشته باشد ، زیرا تقلید در هنر و کپی کردن یک لوگو ، از اعتبار شرکت در خواست کننده نیز می کاهد و همچنین باید به صورتی باشد که مخاطب بتواند به راحتی طرح آن را درک کند .

شرکت تابلوسازی نامی برای ساخت تابلوهای شما عزیزان آماده ارائه خدمت است . برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

اگر در سطح شهر دقیق تر به تابلو ها نگاه بیندازیم ، متوجه می شویم اکثر تابلوها مشغول به معرفی محصول و یا خدمتی در جامعه هستند .

 ازیاد و عدم هماهنگی آنها  و داشتن طرح ها و رنگ های مختلف و همچنین نصب  نا هماهنگ شان در کنار هم ، می تواند موجب نازیبایی در سطح شهر شود .یکی از تاثیرگذارترین عوامل فروش ، تابلوها هستند که علاوه بر تاثیرشان در فروش روی معرفی کالا و یا محصول  به مردم نیز موثر هستند ، اما کدامیک از این تابلوها می توانند به ذهن و یاد مخاطبان خود باقی بمانند ؟

یکی از مشکلات و ضعف هایی که امروزه با آن ها در تابلو سازی مواجه هستیم ، بحث انتخاب نادرست تصاویر برای تابلوها ، توسط خود صاحب فروشگاه و یا توسط طراح بی تجربه هستیم . امروزه شاهد هستیم که افراد به جای آنکه برای انتخاب درست تصویر تابلو ، از یک طراح حرفه ای ( گروه تابلو سازی نامی ) کمک بگیرند  ، همان تصویرهای بی ارتباط به حرفه خود و یا تکراری را انتخاب می کنند که این کار علاوه بر آنکه نمی تواند مشتریان را به سمت تابلوی شما جذب کند ، باعث خستگی چشم مخاطب نیز می شود.

گاهی در استفاده از علایم نوشتاری هم بدون تفکر و یا فقط با تقلید از خطوط ناخوانا و یا حتی رنگارنگ که هیچ فکر و برنامه قبلی برای آن نشده است استفاده می کنند که این کار نمی تواند نتایج مثبتی را به ارمغان آورد.

یا گاهی بعضی از طراحان ناآگاه تصور می کنند که اگر اطلاعات زیادی را روی تابلوها نمایش دهند برای بیننده بسیار خوب و مفید خواهد بود اما در عمل خلاف این امر ثابت شده است زیرا نمایش اطلاعات زیاد و بدون دسته بندی و عدم اولویت بندی آنها برای نمایش ، می تواند چشم مخاطب را بسیار خسته کند به طوریکه او ، حتی لحظه ای نیز برای تماشا روی تابلو درنگ نکند.

و یا عده ای تصور می کنند که هر چه اندازه تابلوی مغازه شان بزرگتر باشد می توانند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند .اما آنها ارتفاع و ابعاد مغازه خود را در نظر نگرفته اند و تنها سایز تابلوی خود را بزرگترمی کنند که  این کار ، باعث عدم هماهنگی سایز تابلو و ابعاد مغازه می شود و تصویر و صحنه ناخوشایندی را پدید می آورد.

اهمیت گرافیک و طراحی به زمان های دور باز می گردد ، زمانی که انسان های نخستین حرف زدن بلد نبودند نیز ، برای انتقال مفاهیم  و یا ارائه پیام های خود ، تصاویر شی مورد مورد نظر خود را ترسیم می کردند . به طوریکه روی دیوارغارها تصاویر زیادی از سبک زندگی انسان های اولیه ، مراسم  و آداب مخصوص و خاصشان و همچنین شکار حیوانات توسط آنها به جای مانده است .

علاوه بر دیوار غارها روی ظروف سفالی کشف شده از هزاران سال قبل نیز،  همان آثار گرافیکی با شکل های مشابه به چشم می خورد .

انجام طراحی و امور گرافیکی پس از گذشت سال ها توانست جای خود را در همه حیطه های زندگی انسان ها ، باز کند و علاوه بر جنبه زیبایی و سرگمی و خلاقیتش به عنوان یک نشانه ، نقشه ، علامت و ... شناخته شود .

 بشر بعد از کشف خط و درک علم و دانش فهمید که بهتر است علم را ثبت کند ، اولین این آثار و طرح های گرافیکی را می توان در کتاب های علوم دینی که از گذشته وجود داشته است، مشاهده کرد.امروزه استفاده از تصاویرو گرافیک کاربرد های بسیار اساسی دارد به طوریکه در جای جای زندگی مدرن بشری  ، شاهد این تبلیغات هستیم . مثلا در روی تابلوها  را در نظر بگیرید . مثلا اگر دور یک شکل و یا نماد ،  دایره ای با خط مورب قرمز رنگ ببینیم به معنای ممنوعیت آن است .

• علامت های بازرگانی :

علامت هایی که  برای یک تجارت ، طرح ، برند و ... استفاده می شوند همگی ، مشخصه ای برای معرفی کالا و یا ارائه خدمت هستند که بهتر است منحصر به فرد باشند به طوریکه آن را از دیگر خدمات و یا جنس های مشابه قابل شناسایی کند و هرچقدر نام یک برند به شکل و آرم آن شبیه تر باشد به همان نسبت امتیاز و ارزش آن بالاتر خواهد رفت .

 گاهی ارزش و نشان برخی از برند ها آنقدر بالا و شناخته شده است که مشتریان فقط با اطمینان به نام آن برند ، به خرید  آن ( بدون تحقیق ) روی می آورند و حتی حاضرند بالاترین مبلغ را برای داشتن آن بپردازند .

• در زیر به دسته بندی برخی ازعلایم و نشانه ها می پردازیم :

1. علامت های که با بازی با حروف آن شرکت ، شکل گرفته اند .

2. علامت هایی که تصویری از نام آن برند هستند و نام برند را با شکل و نقاشی نمایش می دهند .

3. علامت هایی که به صورت ترکیبی از نام و تصویر، برند را معرفی می کنند.

برای داشتن تابلویی خاص و منحصر به فرد و مرتبط و هماهنگ با کار و خدمت خود می توانید با مشاورین حرفه ای و با تجربه گروه تابلوسازی نامی تماس حاصل فرمایید .

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • تابلو نامی