تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی

۲۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانیم نصب ترموودها کاری آسان است ، اما اگر این کار توسط تیمی ، کارآزموده و با تجربه انجام نشود می تواند کیفیت و زیبایی نهایی کار را کاهش دهد.

 پس بهتر است کار نصب خود را به یک تیم حرفه ای ( گروه تابلو سازی نامی ) واگذار کنید تا از نتیجه نهایی کار لذت ببرید.

• چه زمانی می توان ترموود ها را نصب کرد؟

به دلیل آنکه ترموودها ، دارای جنس طبیعی ( چوب ) هستند ، هر گونه خراش و یا بریدگی های بدون دقت در آنها ، می تواند به نتیجه نهایی کار ، آسیب های جدی و اساسی وارد کند . پس بهتر است برای اجرا و نصب این ترموود ها در نما یا کف ساختمان ، از آنها در آخرین مراحل اجرا ساختمان استفاده کنید ، تا دچار کمترین آسیب دیدگی در برخود با مواد و مصالح دیگر شوند. اما به طور کلی نصب ترموودها دارای سه مرحله است.

1. شاسی کشی ( فلزی )

2. نصب و انجام دیگر مصالح در ساختمان

3. نصب و اجرای ترموود

بعد از درخواست شما مشتریان عزیز و مشخص شدن ابعاد کارتان ، شما باید رنگ مورد علاقه برای انجام کارتان را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که انجام رنگ آمیزی روی ترمووود ها را ، در کارگاه انجام دهید و بسته بندی کنید و به محل مورد نظر انتقال دهید ، زیرا تجربه ثابت کرده است که رنگ آمیزی در محل و به صورت عمودی از کیفیت  نهایی کار کم می کند.

• روش انجام کار

الف / برای آنکه طراحان بتوانند به مصالح مختلفی ( سنگ ، ترموود و...) که در نما استفاده می شوند  حجم بدهند ،  سعی می کنند با کمک از شاسی کشی های فلزی ، مصالح را به صورت جلو و عقب و یا هر طرحی که خودشان در ذهن دارند قرار دهند . پس اول از همه باید به دنبال مکانی باشیم که قرار است شاسی در آن نصب شوند. 

این کار در ساختمان های اسکلت فلزی به سادگی قابل اجرا است اما در ساختمان هایی که دارای اسکلت بتنی هستند می توان به صورت روکار ، صفحه ها را با تکنیک های خاصی متصل کرد. البته امکان دارد اندازه گیری ها در وسط کار تغییر کند ، پس بهتر است آنها را با جوش که اصطلاحا به آن تک خال می گویند متصل کنید که بتوان جای آنها را تغییر داد.

بعد از آنکه کار شاسی کشی برای نصب ترموود های ما پایان یافت ، می توانیم بقیه نمای ساختمان ( سنگ ، آجرکاری ، کار سیمان و....) را به طور کامل تکمیل کینم .

در قسمت آخر نوبت به نصب ترموودها می رسد. قبل از آنکه ترموودها را نصب کنید باید آنها را با دقت برش دهید . اگر روی ترموودها را به طور اشتباه برش زدید و یا سوراخ شد می توانید ماده ای مخلوط از چسب سلیکون و همچنین براده  چوب درست کنید و روی سطح آسیب دیده بمالید. 

ب / در این روش برای نصب نیاز به آهن کشی نیست و می توانیم از سطحی که سیمان کاری شده است استفاده کنیم ، با این شرط که ضخامت سیمان حداقل 3 سانتی متر و حتما تراز شده باشد. می توان چوب های ترموود را با تکنیک های خاصی به سیم ها وصل کرد. در این روش هزینه ها بسیار کاهش میابد . البته برای انتخاب نوع روش بهتر است قبل از اجرا ، با طراحان و نصابان ماهر ( شرکت تابلو سازی نامی ) مشورت های لازم را انجام دهید.

تیم طراحی و اجرای تابلونامی ، با داشتن همکاران با تجربه و حرفه ای ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نصب و اجرای ترموودها

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

اگر در سطح شهر دقیق تر به تابلو ها نگاه بیندازیم ، متوجه می شویم اکثر تابلوها مشغول به معرفی محصول و یا خدمتی در جامعه هستند .

 ازیاد و عدم هماهنگی آنها  و داشتن طرح ها و رنگ های مختلف و همچنین نصب  نا هماهنگ شان در کنار هم ، می تواند موجب نازیبایی در سطح شهر شود .یکی از تاثیرگذارترین عوامل فروش ، تابلوها هستند که علاوه بر تاثیرشان در فروش روی معرفی کالا و یا محصول  به مردم نیز موثر هستند ، اما کدامیک از این تابلوها می توانند به ذهن و یاد مخاطبان خود باقی بمانند ؟

یکی از مشکلات و ضعف هایی که امروزه با آن ها در تابلو سازی مواجه هستیم ، بحث انتخاب نادرست تصاویر برای تابلوها ، توسط خود صاحب فروشگاه و یا توسط طراح بی تجربه هستیم . امروزه شاهد هستیم که افراد به جای آنکه برای انتخاب درست تصویر تابلو ، از یک طراح حرفه ای ( گروه تابلو سازی نامی ) کمک بگیرند  ، همان تصویرهای بی ارتباط به حرفه خود و یا تکراری را انتخاب می کنند که این کار علاوه بر آنکه نمی تواند مشتریان را به سمت تابلوی شما جذب کند ، باعث خستگی چشم مخاطب نیز می شود.

گاهی در استفاده از علایم نوشتاری هم بدون تفکر و یا فقط با تقلید از خطوط ناخوانا و یا حتی رنگارنگ که هیچ فکر و برنامه قبلی برای آن نشده است استفاده می کنند که این کار نمی تواند نتایج مثبتی را به ارمغان آورد.

یا گاهی بعضی از طراحان ناآگاه تصور می کنند که اگر اطلاعات زیادی را روی تابلوها نمایش دهند برای بیننده بسیار خوب و مفید خواهد بود اما در عمل خلاف این امر ثابت شده است زیرا نمایش اطلاعات زیاد و بدون دسته بندی و عدم اولویت بندی آنها برای نمایش ، می تواند چشم مخاطب را بسیار خسته کند به طوریکه او ، حتی لحظه ای نیز برای تماشا روی تابلو درنگ نکند.

و یا عده ای تصور می کنند که هر چه اندازه تابلوی مغازه شان بزرگتر باشد می توانند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند .اما آنها ارتفاع و ابعاد مغازه خود را در نظر نگرفته اند و تنها سایز تابلوی خود را بزرگترمی کنند که  این کار ، باعث عدم هماهنگی سایز تابلو و ابعاد مغازه می شود و تصویر و صحنه ناخوشایندی را پدید می آورد.

اهمیت گرافیک و طراحی به زمان های دور باز می گردد ، زمانی که انسان های نخستین حرف زدن بلد نبودند نیز ، برای انتقال مفاهیم  و یا ارائه پیام های خود ، تصاویر شی مورد مورد نظر خود را ترسیم می کردند . به طوریکه روی دیوارغارها تصاویر زیادی از سبک زندگی انسان های اولیه ، مراسم  و آداب مخصوص و خاصشان و همچنین شکار حیوانات توسط آنها به جای مانده است .

علاوه بر دیوار غارها روی ظروف سفالی کشف شده از هزاران سال قبل نیز،  همان آثار گرافیکی با شکل های مشابه به چشم می خورد .

انجام طراحی و امور گرافیکی پس از گذشت سال ها توانست جای خود را در همه حیطه های زندگی انسان ها ، باز کند و علاوه بر جنبه زیبایی و سرگمی و خلاقیتش به عنوان یک نشانه ، نقشه ، علامت و ... شناخته شود .

 بشر بعد از کشف خط و درک علم و دانش فهمید که بهتر است علم را ثبت کند ، اولین این آثار و طرح های گرافیکی را می توان در کتاب های علوم دینی که از گذشته وجود داشته است، مشاهده کرد.امروزه استفاده از تصاویرو گرافیک کاربرد های بسیار اساسی دارد به طوریکه در جای جای زندگی مدرن بشری  ، شاهد این تبلیغات هستیم . مثلا در روی تابلوها  را در نظر بگیرید . مثلا اگر دور یک شکل و یا نماد ،  دایره ای با خط مورب قرمز رنگ ببینیم به معنای ممنوعیت آن است .

• علامت های بازرگانی :

علامت هایی که  برای یک تجارت ، طرح ، برند و ... استفاده می شوند همگی ، مشخصه ای برای معرفی کالا و یا ارائه خدمت هستند که بهتر است منحصر به فرد باشند به طوریکه آن را از دیگر خدمات و یا جنس های مشابه قابل شناسایی کند و هرچقدر نام یک برند به شکل و آرم آن شبیه تر باشد به همان نسبت امتیاز و ارزش آن بالاتر خواهد رفت .

 گاهی ارزش و نشان برخی از برند ها آنقدر بالا و شناخته شده است که مشتریان فقط با اطمینان به نام آن برند ، به خرید  آن ( بدون تحقیق ) روی می آورند و حتی حاضرند بالاترین مبلغ را برای داشتن آن بپردازند .

• در زیر به دسته بندی برخی ازعلایم و نشانه ها می پردازیم :

1. علامت های که با بازی با حروف آن شرکت ، شکل گرفته اند .

2. علامت هایی که تصویری از نام آن برند هستند و نام برند را با شکل و نقاشی نمایش می دهند .

3. علامت هایی که به صورت ترکیبی از نام و تصویر، برند را معرفی می کنند.

برای داشتن تابلویی خاص و منحصر به فرد و مرتبط و هماهنگ با کار و خدمت خود می توانید با مشاورین حرفه ای و با تجربه گروه تابلوسازی نامی تماس حاصل فرمایید .

تاثیر تصاویر و نوشتار روی تابلو ها

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

لایت باکس ها در واقع جعبه هایی نورانی هستند که عکس طراحی شده را داخل جعبه ای از جنس های مختلف همچون چوب ، آلومینیوم ، پلاستیک و... می توانند قرار دهند ، پوستر و عکس هایی که داخل لایت باکس قرار می گیرد را می توان به راحتی تعویض و جایگزین کرد.

نورپردازی تابلو های لایت باکس، را معمولا از پشت تصویر انجام می دهند  و دارای ضخامت های متفاوتی می باشند . لایت باکس ها را می توان به دلیل انعطاف پذیریشان و از لحاظ تنوع در سایز و مواد به کار رفته در آنها ، در همه فروشگاه ها ، رستوران ها ، نمایشگاه ها و ... مشاهده کرد و در سراسر دنیا طرفداران مخصوص به خود را دارند و آنها را می توان یکی از مهمترین وسیله ها برای انتقال پیام و آگهی های تبلیغاتی نام برد.

 لایت باکس ها را در گروه تبلیغات محیطی دسته بندی می کنند در طراحی این تابلوها فقط به سلیقه مشتری نباید توجه شود ! بلکه یک طراح حرفه ای می داند که برای طراحی این لایت با کس ها باید روی نتیجه نهایی کار نیز توجه داشته و با دانش خود بتواند یک طرح متناسب و درست و ایده آل را برای مشتری و با توجه به حرفه و شغل آن ، طرح ریزی کند.

نور در زندگی بشر تاثیرات فوق العاده ای را بر جای گذاشته است. لایت باکس ها در واقع جعبه های نورانی ای هستند که با بازی با نور یک حس زیبایی را به ما می دهند و تصویر مورد نظر را زیبا تر و جذاب تر به ما نشان می دهند.

نورهای مختلفی در زندگی ما زیبایی به وجود آورده اند از جمله نور خورشید ، شمع ، انواع مختلف لامپ ها و... اما تفاوتی بین تاباندن نور به صورت عادی به یک تصویر و نور پردازی هنری وجود دارد. شاید بتوان ادعا که در فضای بیرون و فضاهای باز ، نورهای چراغ برق و... کار نور پردازی تابلوها را در سطح شهر ، به خوبی انجام می دهند اما قضیه برای فضای بسته داخل ساختمان ها بسیار ، متفاوت است .

به همین دلیل طراحان و سازندگان تابلوهای لایت باکس در داخل ساختمان ها ، به فکر ساختن جعبه هایی افتاده اند که با نورپردازی روی عکس و تصاویر داخل جعبه ها بتواند ، مخاطبان فراوان و بسیاری را به سمت کار خود جذب کنند.

از آنجایی که شرکت تابلوسازی نامی ، هر ساله به ساخت تعداد زیادی از تابلوها مشغول است به همین دلیل شما می توانید تابلوهای خود را با کیفیت و قیمت مناسب تری از گروه ما تهیه کنید . در زیر به طور مختصر به آموزش ساخت لایت باکس ها می پردازیم.

• (قاب)

 در ابتدا به یک قاب نیاز دارید ، می توانید این قاب را به صورت آماده تهیه کنید و یا می توانید با توجه به ابعاد تصویرتان خودتان قاب مورد نظرتان را بسازید .

• (نوار LED)

 برای داشتن نور به اندازه کافی ، نیاز به نوار نورانی دارید . نوارهای ال ای دی ، علاوه بر داشتن نورخوب ، بسیار به صرفه هستند . برای جذابیت بیشتر در کارتان می توانید از نوارهای ال ای دی که دارای نورهای آفتابی و مهتابی هستند ، استفاده کنید. بهتر است نوارها را در قسمت پشت قاب بچسبانید ، تا نور از سمت پشت به تصویر شما بتابد.

• ( آداپتور) برای اتصال ال ای دی ها به برق ، به یک آداپتور نیاز دارید .

• ( محافظ ) برای محافظت از عکس و یا اثر هنری می بایست یک محافظ تهیه کنید تا جلوی اشعه های مضر خورشید را بگیرد و همچنین به کارتان آسیب نرساند . محافظتان می تواند از جنس شیشه و یا پلاستیک شفاف باشد. پس بهتر است در انتخاب محافظ برای  جعبه خود دقت کنید تا نتیجه نهایی کارتان مات نشود .

گروه تابلوسازی نامی ، دارای طراحان و افراد با تجربه و حرفه ای است که توانایی ساخت سطحی ترین تا پیچیده ترین تابلو ها را دارند .  تیم تابلو سازی نامی توانایی ساخت کلیه تابلوی نام برده در سایت را دارد  و همواره سعی دارد بهترین کار را با بالاترین کیفیت  ، به مشتریان خود ارائه دهد.

آموزش گام به گام ساخت لایت باکس

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

به کمک روش های جدید و نوین توانسته اند مرغوبیت ، دوام و طول عمر چوب ها را بالا ببرند و این چوب ها را می توان در همه فضاها از جمله فضاهای باز و یا فضاهای سرپوشیده و محصور و تقریبا در هر آب و هوایی از آنها بهره مند شد.

روش کار به این صورت است که چوب ها را پس از برش زدن در ابعاد مختلف ، داخل دستگاهی قرار می دهند که در این دستگاه طی چندیدن مرحله و بالا بردن دمای چوب و حرارت دادن آن سعی می کند تمامی رطوبت و صمغ موجود در چوب را از بین ببرد و در انتهای کار با پاشیدن آب روی چوب ها سعی می کند آنها را به دمای محیط بر گردانند  وقتی این فرایند ها روی چوب ها انجام می شود باعث کلیه این فرایند ها بدون اضافه کردن هیچ گونه ماده شیمیایی به چوب ها انجام می شود .

عده ای از مشتریان ترجیح می دهند ، ترموودهایی را استفاده کنند که دارای رنگ های هماهنگ با محیط مورد نظرشان باشد . البته برای داشتن ترموودهای رنگی ، نیازمند استفاده از رنگ های مخصوص چوب های ترموود هستیم . این رنگ ها دارای دو نوع حلال در آب و حلال در روغن هستند که البته پیشنهاد می شود از نوع حلال در آب استفاده شود ، زیرا رنگ های حلال در روغن امکان پوسته شدنشان بسیار است . 

این رنگ ها می توانند از چوب ها را در برابر اشعه های مضر خورشید نیز محافظت می کند . رنگ های محلول در آب ، طیف رنگی زیادی را شامل می شود و بسیار متنوع است. 

از چه روشی برای رنگ کردن ترموود ها استفاده می کنند ؟

1. در مرحله اول ، چوب ها می بایست تمیز و بدور از هر گونه خاک و آلودگی باشند . می توان در جهت الیاف چوب ها ، آنها را سنباده کاری کرد ، ابتدا به مدت 24 ساعت ، چوب ها را در ماده مخصوصی قرار می دهند تا چوب ها بتوانند پذیرای رنگ ها باشند .

2. رنگ مخصوص ترموودها نیازمند هیچ ماده ای برای رقیق کردن آن نیست و باید به تنهایی استفاده شود و به  یک روز کامل زمان برای خشک شدن نیاز دارد .

3. البته رنگ شدن را می بایست دو بار انجام داد و فرصت خشک شدن را هم به آن داد تا بتوانیم در انتهای کار بالاترین کیفیت را داشته باشیم .

رنگ چوب های ترموود

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانیم نصب ترموودها کاری آسان است ، اما اگر این کار توسط تیمی ، کارآزموده و با تجربه انجام نشود می تواند کیفیت و زیبایی نهایی کار را کاهش دهد.

 پس بهتر است کار نصب خود را به یک تیم حرفه ای ( گروه تابلو سازی نامی ) واگذار کنید تا از نتیجه نهایی کار لذت ببرید.

• چه زمانی می توان ترموود ها را نصب کرد؟

به دلیل آنکه ترموودها ، دارای جنس طبیعی ( چوب ) هستند ، هر گونه خراش و یا بریدگی های بدون دقت در آنها ، می تواند به نتیجه نهایی کار ، آسیب های جدی و اساسی وارد کند . پس بهتر است برای اجرا و نصب این ترموود ها در نما یا کف ساختمان ، از آنها در آخرین مراحل اجرا ساختمان استفاده کنید ، تا دچار کمترین آسیب دیدگی در برخود با مواد و مصالح دیگر شوند. اما به طور کلی نصب ترموودها دارای سه مرحله است.

1. شاسی کشی ( فلزی )

2. نصب و انجام دیگر مصالح در ساختمان

3. نصب و اجرای ترموود

بعد از درخواست شما مشتریان عزیز و مشخص شدن ابعاد کارتان ، شما باید رنگ مورد علاقه برای انجام کارتان را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که انجام رنگ آمیزی روی ترمووود ها را ، در کارگاه انجام دهید و بسته بندی کنید و به محل مورد نظر انتقال دهید ، زیرا تجربه ثابت کرده است که رنگ آمیزی در محل و به صورت عمودی از کیفیت  نهایی کار کم می کند.

• روش انجام کار

الف / برای آنکه طراحان بتوانند به مصالح مختلفی ( سنگ ، ترموود و...) که در نما استفاده می شوند  حجم بدهند ،  سعی می کنند با کمک از شاسی کشی های فلزی ، مصالح را به صورت جلو و عقب و یا هر طرحی که خودشان در ذهن دارند قرار دهند . پس اول از همه باید به دنبال مکانی باشیم که قرار است شاسی در آن نصب شوند. 

این کار در ساختمان های اسکلت فلزی به سادگی قابل اجرا است اما در ساختمان هایی که دارای اسکلت بتنی هستند می توان به صورت روکار ، صفحه ها را با تکنیک های خاصی متصل کرد. البته امکان دارد اندازه گیری ها در وسط کار تغییر کند ، پس بهتر است آنها را با جوش که اصطلاحا به آن تک خال می گویند متصل کنید که بتوان جای آنها را تغییر داد.

بعد از آنکه کار شاسی کشی برای نصب ترموود های ما پایان یافت ، می توانیم بقیه نمای ساختمان ( سنگ ، آجرکاری ، کار سیمان و....) را به طور کامل تکمیل کینم .

در قسمت آخر نوبت به نصب ترموودها می رسد. قبل از آنکه ترموودها را نصب کنید باید آنها را با دقت برش دهید . اگر روی ترموودها را به طور اشتباه برش زدید و یا سوراخ شد می توانید ماده ای مخلوط از چسب سلیکون و همچنین براده  چوب درست کنید و روی سطح آسیب دیده بمالید. 

ب / در این روش برای نصب نیاز به آهن کشی نیست و می توانیم از سطحی که سیمان کاری شده است استفاده کنیم ، با این شرط که ضخامت سیمان حداقل 3 سانتی متر و حتما تراز شده باشد. می توان چوب های ترموود را با تکنیک های خاصی به سیم ها وصل کرد. در این روش هزینه ها بسیار کاهش میابد . البته برای انتخاب نوع روش بهتر است قبل از اجرا ، با طراحان و نصابان ماهر ( شرکت تابلو سازی نامی ) مشورت های لازم را انجام دهید.

تیم طراحی و اجرای تابلونامی ، با داشتن همکاران با تجربه و حرفه ای ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

نصب و اجرای ترموودها

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

هر روزه که از خانه خارج می شویم در کوچه و خیابان با تعدادی زیادی از تبلیغات مواجه می شویم ،بعضی از این تبلیغات برای ما بسیار جذاب و بسیاری از تابلو ها ،هم معمولی هستند.این روش یعنی انتشار آگهی ها در محیط بیرونی بسیار موثر شناخته شده است.

در زیر به بررسی برخی از ابزارهای محیطی برای انجام تبلیغات می پردازیم:

• ماکت

ماکت ها ،نمونه ساخته شده از چیزی هستند که در واقعیت وجود دارد.محققین طی بررسی های خود ،به این نتیجه رسیده اند که اگر ما اندازه اشیا را به طور غیر معمول، بزرگ یا کوچک کنیم برای مردم بسیار جذابتر خواهد بود و در یادها می ماند.

• تبلیغات روی دیوار

این شیوه بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده است که رفت و آمد در آن ها زیاد باشد و مردم بسیاری بتوانند نوشته ها یا تصاویر مورد نظر را ببینند.البته در ایران بیشتر برای انتقال مفاهیم فرهنگی ،از دیوار نویسی استفاده می شود .

• کمک از نماد های شهری

برای انجام تبلیغات ، نباید فقط به دنبال مکان هایی برای نصب تابلوهای سایز بزرگ باشید،بلکه گاهی با زیرکی می توانید مکان های مناسب حتی کوچک، برای تبلیغات خود را شناسایی کنید.

برای مثال : دستگیره های مترو ،صندلی های ایستگاه اتوبوس،باجه های تلفن عمومی و.....می توانند مکان مناسبی برای نصب آگهی شما باشند.

• تبلیغات متحرک

زیاد شدن ماشین در خیابان ها و شلوغی و ترافیک شهرها ،باعث منتظر ماندن طولانی رانندگان پشت چراغ قرمز و در خیابان ها می شود یعنی رانندگان با سرعت های بسیار پایین مجبور به رانندگی هستند این مکان ،بهترین موقعیت برای آن است که شما به تبلیغ کالا یا خدمت خود بپردازید .

البته منظور ما آگهی های ساکن که روی تابلو ها نصب می شوند نیست بلکه شما می توانید از اتوبوسها ،تاکسی ها،مترو،کامیون ها برای نصب آگهی های خود استفاده کنید و در آخر اثر بخشی بالای آن را مشاهده کنید.

البته لازم به ذکر است که می بایست  با بررسی و تحلیل دقیق مکان های مناسب برای تبلیغ کالا یا خدمت مخصوص به خودتان را شناسایی کنید تا بتواند بازده تبلیغ شما را بالا ببرد.

استفاده از تبلیغات بیرونی باعث می شود مخاطبین مختلف و زیادی با کالا یا خدمت شما آشنا شوند و اسم شما را به ذهن بسپارند.

اگر به راهنمایی های بیشتری نیاز داشتید کافیست با ما(تابلوسازی نامی) تماس بگیرید.

تبلیغات پیرامونی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

هر کاری که  در جامعه به کمک تصاویر و استفاده از هنرهای تجسمی انجام شود را می توان  زیر مجموعه ای ازگرافیک محیطی دانست ، در واقع هدف از آن ایجاد یک پل ارتباطی بین شهروندان ، حرفه ها ، خدمات و قوانین و فرهنگ شهر است .

در واقع طراحی و گرافیک را می توان ترکیبی از علم و هنر دانست که با استفاده درست از آن می توان شاهد تاثیرات اعجاب انگیز آن بود .

• مثلا می تواند تاثیرات مثبتی روی ایجاد رابطه و وابستگی بین مردمان داشته باشد .

• می تواند اقتصاد را رونق ببخشد .

• می تواند عبور و مرور را آسان تر و منظم تر کند .

• می تواند به کمک طرح های زیبا ، به آرامش ذهن مردم کمک کند .

معمولا وقتی که می خواهند از گرافیک در محیط و محل عبور و مرور و ... انسان ها استفاده کنند ، بیشتر بر جنبه اطلاع رسانی آن تاکید می کنند .البته علاوه بر جنبه اطلاع رسانی این پیام های تصویری ، حوزه ای دیگری که بیشترین کاربرد را دارد ، قسمت تبلیغاتی و یا همان ارائه و یا معرفی یک محصول و یا کالا به مردم و یا همان بحث تبلیغات در حوزه فرهنگ است .

علاوه بر تبلیغات اقتصادی ، تبلیغات فرهنگی نیز ، امروزه جای خویش را در بین جوامع باز کرده است . در این میان تاثیر رنگ ها را هم برای اثر گذاری و تکمیل پروسه زیبایی و هماهنگی این تابلوها نیز نباید دست کم بگیرید و در تکمیل کننده نهایی کار استفاده درست و به جا از حروف و کلمات مناسب است که قرار است با درایت در کنار هم قرار بگیرند .

یکی از اساسی ترین و مهمترین وظیفه تبلیغات ، انتقال پیام از طریق تصویر به مخاطبان است و زیبا سازی محیط را نیز برعهده دارد . در واقع استفاده از گرافیک در محیط ، دانشی است که جایگاه استفاده از رنگ ها ، فرم ، اندازه  و عکس ها را به طور استادانه و با فکر بررسی می کند به طوریکه در انتها بتواند به بالاترین و بهترین نتیجه به ارمغان بیاورد .

و همان طور که می دانیم استفاده از خط در طراحی و کشیدن تصاویر یک مقوله جدایی ناپذیر با هم هستند که اگر طراحان بتوانند یک تلفیق استادانه و زیرکانه از این دو هنر را در کارهایشان داشته باشند ، تابلو و طرحی حیرت انگیز را می توانند خلق کنند .

البته نکته مهم و اساسی که باید مد نظر قرار داد بحث تاثیرگذاری فرهنگ و پیشینه تاریخی هر جامعه ، روی هنرشان است . در طراحی های گرافیکی و تولید تابلو هایمان بهتر است این موضوع را جدی بگیریم و جلوی ورود بدون دلیل فرهنگ بیگانه را در طراحی تابلو های خود بگیریم و به جای استفاده کورکورانه از تصاویر آنها ، تصاویر خاص خودمان را طرح ریزی و ترسیم کنیم .

حرفه ی تابلو سازی با بهره گیری از طرح ، نماد ، رنگ و کلمات مناسب و درست می تواند به زیبا سازی و ایجاد جلوه های بصری در شهرها نیز کمک کند . یکی از وسیله های انتقال پیام های بصری ، تابلوسازی است که می تواند با ترکیب درست مفهوم و تصویر یک پیام ارزشمند را انتقال دهد . البته برای آنکه یک هارمونی بین تصویر و حروف استفاده شده در تابلو های ما وجود داشته باشد بهتر است به نکات زیر توجه کنیم .

• نوشته های ما می توانند در سمت راست ، چپ و یا وسط تابلوها قرار بگیرند ، فاصله بین حرف ها نباید خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد .

• اندازه نوشته ها هم به عنوان یک فاکتور اساسی در تابلو سازی شناخته شده است . طراحان تابلو ها باید با در نظر گرفتن تعداد حروف و کلمات مورد استفاده در تابلو ، اندازه مناسب را بر هر حرف و یا مجموعه ای کلمات انتخاب کنند به طوریکه علاوه بر وضوح دید بتواند زیبایی هم 

داشته باشد .

• رنگ ها می توانند باعث زیبایی یک تابلو شوند و یا می توانند تاثیر منفی بگذارند نکته مهم در انتخاب و کنار هم قرار دادن رنگ ها این است که بتوان عناصر و یا رنگ های متضاد در تابلو ها را طوری در کنار هم قرار داد که بتواند بالاترین تاثیر و جلب نظر را برای مخاطبان به همراه داشته باشند .

برای داشتن یک تابلو و طرح منحصر به فرد برای فروشگاه و یا مکان مورد نظر خود بهتر است با گروه تابلوسازی نامی تماس حاصل فرمایید.

نقش گرافیک در تابلو سازی

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

تعریف تابلو:

تابلو در واقع هر سازه و تصویری است که بر اساس دستور و قوانینی که شهرداری منتشر کرده است روی سر در مغازه ها ، ساختمان ها و... نصب می شود. یکی از کاربردهای این تابلوها می تواند معرفی مکانی در آن قرار گرفته اند باشد و یا اینکه می توانند به تبلیغ یک کالا و یا محصول بپردازند.

درست است که استفاده از تابلو و تبلیغات برای معرفی محصول یا خدمت بلامانع است

و همه می توانند برای آشنایی مخاطبان خود از تبلیغات استفاده کنند اما طراحی و راه اندازی این تابلوها در سطح شهر دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود است.

اگر سری به خیابان های شهر بزنیم انواع و اقسام از تابلوهای تبلیغاتی را در سایزها و شکل ها و رنگ های مختلفی می بینیم که چشم و دیدگان ما را به خود مجذوب می کنند.این تابلوها که ما را احاطه کرده اند، خواه ناخواه به مرور زمان روی سلیقه ما تاثیر خود را می گذارند و علاوه بر آن می توانند روی ذهن مردم  تاثیرات خاص اجتماعی و فرهنگی مورد نظرخود را ایجاد کنند.

در بعضی مواقع خریدهایی که انجام می دهیم بیشتر تحت تاثیر تبلیغات طولانی مدتی است که در ذهن ما نقش بسته است و یک حس نیاز کاذب  به آن محصول ،را به ما القا می کند.

اکنون فرض کنید تبلیغاتی  را که روی بعضی از تابلو ها و یا در رسانه ها مشاهده می کنید ،دارای محتوای  و ادعاهای دروغین باشند . پس این هوش و ذکاوت شماست که باید به کمکتان بیاید تا بتوانید تبلیغات حقیقی را از دیگر تبلیغات تشخیص دهید.

تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز ،چه خصوصیاتی دارند؟

• استفاده از واژگان انگلیسی واسم های بیگانه ممنوع است.

o همه شرکت ها و سازمان ها و مخصوصا تولید کننده ها در داخل کشور، برای تحکیم هویت ملی ایرانی و زبان فارسی می بایست از زبان فارسی برای نامه نگاری و مصاحبه و تبلیغات و....خود استفاده کنند و فرهنگستان فارسی باید بعد از گذشت هر 6 ماه برای لغات بیگانه ، هم معنی ای معادل فارسی آن را عرضه کند.

تمام شرکت ها ، کارخانه ها و...که به آنها دستوری مبنی بر  برای تغییر نام بیگانه شرکت شان داده اند می بایست پس از گذشت مدت زمان تعیین شده ، نامشان را به فارسی تغییر دهند.البته نیازی نیست ، محصولاتی که در خارج از کشور تولید می شوند ،به صورت فارسی ترجمه شوند.

o نیروی انتظامی می تواند از نصب همه تابلوهایی که از خط غیر فارسی استفاده کرده اند (بجز علائم بین المللی) جلوگیری کند.

o برای استفاده از نوشتار غیر از زبان فارسی ، در کنار خط فارسی درهمه نوع از تبلیغات ، تابلوها ،بسته بندی محصول و...باید سایز نوشته به زبان فارسی، 3برابر بزرگتر از سایز نوشته به زبان بیگانه باشد.

شهرداری ها می بایست برای حمایت از محصول ایرانی ،هزینه مکان نصب تابلو های تبلیغاتی را برای محصول تولید داخلی ، نصف محصول وارداتی در نظر بگیرند.

اما همان طور که می دانیم ،نصب تابلو در فضاهای شهری مانند هر عمل دیگری در جامعه ،دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود است. شما می توانید برای کسب راهنمایی بیشتر در این زمینه با گروه تابلو سازی نامی تماس بگیرید.

تابلو های غیر مجاز

  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

نتایجی که از نقش تابلو ها و تاثیرات مثبت آنها بر افزایش میزان فروش و ایجاد توجه مردم به یک محصول یا کالا ،بدست آمده نشان می دهد که مردم با دیدن، مطالب بیشتری را به حافظه خود می سپارند.امروزه هدف اصلی برنامه های تبلیغاتی ، فروش هر چه بیشتر است.

تبلیغات یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن دانش مخاطب ،در زمینه های خاص  و مختلف است و می تواند دارای تاثیر کوتاه یا بلند مدت باشد.برای ایجاد یک تبلیغ خوب که بتواند شما را به خواسته هایتان نزدیک کند ،نیازمند تیمی از متخصصین مختلف  در رشته های جامعه شناسی،ارتباطات،فرهنگ ،روانشناسی و...هستید که بتوانند همه جوانب کار رابرای رسیدن به هدف مورد نظر بسنجند.

اگرانجام تبلیغات بدون مشورت با صاحبنظران این حوزه صورت گیرد،علاوه بر هدر رفتن وقت ،هزینه های بسیارمالی، را هم به دوش فروشندگان قرار می دهد.مراحل یک تبلیغ موفق به ترتیب زیر است:

دیده شدن،خوانده شدن،پذیرفته شدن،یاد آوری و در نهایت عمل کردن به خواسته آن تبلیغ است.

در اینجا می خواهیم تابلولایت باکس پلکسی گلس را برای شما معرفی کنیم.همانطور که قبلا هم اشاره شد،می توان لایت باکس ها راجعبه های نورانی نامید.

یکی از متداولترین تابلوهای تبلیغاتی که درآن از حروف برجسته استفاده می شود ،تابلو های لایت باکس پلکسی گلس می باشد.پلکسی گلس در واقع گونه ای از خانواده پلاستیک ها را شامل می شود که دارای ظاهری بسیار زلال و روشن ،مانند شیشه است و در رنگهای متنوع  و زیبا وجود دارد.

دلیل انتخاب و برتری  پلکسی در قیاس با شیشه را می توان موارد زیر نام برد:

• پایداری و مقاومت بالا در برابر شکستن،صدا وحرارت

• قدرت بالای آن در عبور دادن نور (شفافیت عالی)

• عدم عبور اشعه ماوراء بنفش از آن

• حالت نرمش و خمیدگی بالای آن 

پایداری زیاد آن در ساختن ماکت نیز، یکی دیگر ازدلایل  استفاده از پلکسی ها است.پلکسی گلس ها به دلیل داشتن برچسب مقوایی در همه اطرافشان،در برابر گرد و خاک ،عایق هستند.

برش قطعات پلکسی به دو روش انجام می گیرد :

• نیروی انسانی به طور دستی  به کمک کاتر (ساخته شده برای برش قطعات پلکسی )،کار برش را انجام می دهد.

• بریدن به کمک ماشین CNC که این کار با اشعه های لیزر انجام می پذیرد ،در این حالت برش های ما بسیار دقیق ،باریک ،نازک می شود.که باعث بالا رفتن ارزش کارنهایی ،خواهد شد و کیفیت بالاتری را نصیب ما می کند. 

برش زدن و درست کردن دقیق این حروف برجسته ،با دستگاه لیزر انجام می گیرد. و با کمک متخصصین ما ،به راحتی می تواند در مکان مورد نظر شما نصب شود.

لایت باکس پلکسی گلس


  • تابلو نامی
  • ۰
  • ۰

 تابلوهای تبلیغاتی شامل انواع مختلفی می باشند:

1- تابلو ترموود : همانطور که از نام آن مشخص است کلمه ترموود ترکیبی از کلمات چوب و حرارت است. در واقع در روش ترموود چوب‌ها با توجه به نیازهای کاربران برش می‌خورند و پس از آن چوب‌ها را طی فرآیندی چند مرحله ای در چندین دمای مختلف حرارت می دهند ، با این کار رطوبت چوب از بین رفته و از ترک خوردگی و شکستن چوب جلوگیری می شود و همچنین چوب ها تمیز و تقریبا یک رنگ می‌شوند.

در روش ترموود از مواد شیمیایی به هیچ وجه استفاده نمی شود تمامی مراحل به صورت کاملا طبیعی انجام می شود. این روش مقاومت بالایی نسبت به گرما ، سرما ، بارندگی ، تغییر شکل و غیره دارد. همچنین این روش زیبایی خاص خودش را دارد.

2- تابلو برجسته کامپوزیت : امروزه کامپوزیت جزء زیباترین نماها در جهان می‌باشد همچنین کامپوزیت در شرایط مختلف آب و هوایی زیبایی خود را از دست نمی‌دهد. یکی از دلایل انتخاب کامپوزیت این است که ورق‌های کامپوزیت در جهان به راحتی قابل دسترسی‌اند. کامپوزیت به نوبه خود دارای مزیت‌هایی می‌باشد از جمله مستحکم بودن، داشتن رنگ‌های متنوع، سبک بودن، داشتن طول عمر زیاد، قابلیت انعطاف‌پذیری و سهولت در فرم‌پذیری. بر روی تابلوهای کامپوزیت می‌توان از حروف برجسته استفاده کرد، مانند حروف برجسته پلاستیک و چلنیوم. همچنین می توان از حروف فلزی و استیل نیز استفاده نمود، که نوع موارد استفاده از این حروف براساس سفارش مشتری می‌باشد.

3- تابلو حروف برجسته چلنیوم: جنس تابلو حروف برجسته انواع متفاوتی دارد از جمله استیل، پلکسی گلس، چلنیوم، آهن. حروف برجسته قابلیت نصب بر روی تمام زمینه‌ها را دارد و همچنین می‌توان LED را نیز در آن تعبیه نمود. تابلو حروف برجسته چلنیوم دارای طول عمر زیاد، قابلیت انعطاف‌پذیری به هر فرم و سایز مورد نظر می باشد همچنین در شرایط مختلف جوی بسیار مستحکم است.   

4- تابلو حروف برجسته پلکسی گلس: پلکسی گلس یک نوع پلاستیک بسیار شفاف شبیه به شیشه است که جنس آن از پلی‌کربنات شفاف می‌باشد. یکی از خصوصیت بارز پلکسی گلس مقاومت بالای آن نسبت به شیشه می باشد. این مدل نیز همه ویژگی‌های تابلو حروف برجسته چلنیوم را دارد اما یک تفاوتی نیز بین این دو مدل وجود دارد که آن تفاوت در جنس لبه حروف آنها می‌باشد که در مدل چلنیوم از آلومینیوم استفاده شده است اما در مدل پلکسی گلس از پلاستیک شفاف پلکسی استفاده شده است. همچنین در مدل چلنیوم وقتی نور تعبیه می‌شود فقط سطح بیرونی یا لایه بیرونی آن نور را عبور می‌دهد اما در مدل پلکسی گلس وقتی که نور تعبیه می‌شود تمام آن حروف برجسته نور را عبور می‌دهند و روشن می‌شود و زیباتر به نظر می‌رسد.

5- تابلو حروف برجسته استیل: این مدل از گذشته‌های دور در تابلو سازی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. البته در زمان‌های گذشته از طرح های ساده‌تر استفاده می‌شده است اما در حال حاضر حروف برجسته استیل تنوع بسیار زیادی در طرح‌ها دارد و قابلیت استفاده از نور هم به آن اضافه شده است. تابلوهای حروف برجسته استیل هم مزایای خاص خودشان را دارند مانند براق بودن بسیار زیاد، مقاومت زیاد، عدم زنگ زدن، قابلیت استفاده از نور و بدون نور و غیره.

6- تابلو لایت باکس کریستالی: یکی از به‌روزترین لایت باکس‌ها ، لایت باکس‌های کریستالی هستند. نورهای مورد استفاده در این نوع لایت باکس‌ها نور SMD و LED می‌باشد. این لایت باکس‌ها قابلیت نصب شدن بر همه سطوح را دارا می‌باشند. یکی از مزیت‌های خوبی که این مدل دارد این است که مشتری می‌تواند طرح چاپی مورد نظر خود را در داخل لایت باکس به آسانی در زمان کوتاهی تغییر دهد. البته این مدل مزایای دیگری نیز دارد : نصب آسان، ظریف بودن، مصرف بهینه برق، قابلیت استفاده در اشکال هندسی متفاوت ، آماده شدن در زمان کمتر نسبت به مدل‌های هم نوع و غیره. لایت باکس‌ها بسیار زیبا هستند و وقتی در مکان‌های مختلف نصب می‌شوند مورد توجه افراد قرار می‌گیرند.  

7- تابلو لایت باکس برجسته: این نوع لایت باکس برای اندازه های کوچک و پیچیده به کار می‌رود ، همچنین در همه زمینه ها قابل استفاده می‌باشد. این نوع لایت باکس‌ها نورپردازی متفاوتی دارند و با این نورپردازی متفاوت زیباتر به نظر می‌رسند و می‌توانند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند. 

8- تابلو لایت باکس آلومینیومی: این نوع لایت باکس در اماکن عمومی مانند مترو و سینما و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد که در آنها از نور SMD و LED استفاده می‌شود. این نوع لایت باکس قاب آن از جنس آلومینیوم و سطح آن از جنس شیشه پلکسی می‌باشد. این لایت باکس انواع متفاتی دارد: ایستاده، دو طرفه، دیواری و گردان. همچنین تصاویر این لایت باکس‌ها به راحتی قابل تغییر هستند و مستحکم و کم هزینه نیز می‌باشند.

9- تابلو لایت باکس‌های LED فضا باز یا محیط باز (OutDoor): لایت باکس‌های فضا باز در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم هستند. این نوع لایت باکس‌ها می‌توانند درفضای خارجی فروشگاه‌ها، پوسترهای تبلیغاتی، منوهای رستوران، تبلیغات باشگاه‌ها ، نمایشگاه‌ها، خیابان‌ها و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین جنس این نوع لایت باکس‌ها از آلومینیوم و کامپوزیت می‌باشد. 

 انواع تابلوهای تبلیغاتی

  • تابلو نامی