تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فلکسی فیس(فلکسی) یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی می باشد .این تابلو مقاومت خوبی در برابر کشش زیاد ،نور ، اشعه های مضر خورشید ،آب وهوای نامساعد و ...دارد. همچنین شفافیت فوق العاده ای را می توان در آن مشاهده کرد.

این ویژگی های خاص،دلیل علاقه قشر عظیم مردم در استفاده از این نوع تابلو است.این تابلو ها را می توان نسل جدید تابلو های پلاستیکی قدیمی دانست.البته از نظر سایز و اندازه دارای محدودیت هایی هستند.

این تابلو ها حدودا از سال 1375 پا به بازار ایران گذاشتند.چون در آن زمان از لحاظ نورپردازی برای مردم جدید و نو بودند مورد استقبال قرار گرفتند.

 طریقه ساخت و اجرای آن از طریق چساندن طرح بود.به طوریکه بعد از بریدن شکل مورد نظر ،باید کمی فلکسی را نمدار می کردند  که همان نم،باعث چسبیده شدن شکل به سطح می شد  ،البته در این روش گاهی حباب هایی در کار ایجاد می شد که آن حباب ها را با  کاردک تخلیه می کردند.

به مرور زمان ،روش بالا جای خود را به روش جدید داد.یعنی دیگر از استیکر استفاده نشد به جای آن دستگاه های چاپی وارد شد که می توانستند هر تصویری را با هر اندازه چاپ کنند.

این تابلو ها از لحاظ هزینه بسیار مناسب هستند.و به راحتی می توان تصویر و طرح آنها را تعویض کرد. برای کارایی بیشتر این تابلو ها ،هر چند وقت یکبار،مهتابی ها و وسایل روشنایی آنها باید بررسی شوند.

بر خلاف بنرها ،نور به راحتی از تابلو های فلکسی عبور می کند.البته امروزه برای ساختن این تابلوها هم از روش استیکر و هم از طریق  دستگاه های چاپ استفاده می کنند و سلیقه فرد ،اندازه تابلو و محیط مورد استفاده ،خیلی در زیبایی کار پایانی تاثیر گذار خواهد بود.

در نسل جدید این تابلو ها ،برای نورانی کردنشان از تکنولوژی جدید (SMD) کمک می گیرند چون مهتابی ها ،داری مصرف بالای برق هستند.

چند خاصیت (SMD) در مقایسه با لامپ های مهتابی

• کم شدن عمق و میزان گودی نهایی کار

• نسبت به لامپ های مهتابی دارای دوام بیشتری هستند.

• برای هر نوع از تابلوها می توان از آنها بهره برد.

• به راحتی قابل نصب هستند.

• مصرف برق در آنها بسیار پایین و ناچیز است.

• شدت نور در آنها را می توان تغییر داد.


تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com


  • ۹۶/۰۴/۲۲
  • تابلو نامی

تابلوسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی