تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 تابلوهای فلکسی همانطور که از اسم آنها مشخص است تابلوهایی هستند که صفحات انعطاف پذیری دارند و امروزه رونق بسیار زیادی داشته است. تابلوهای فلکسی هم از نظر شکل پذیری و هم از نظر ابعاد ، محدودیت کمی را دارا هستند و با داشتن پوشش های ابریشمی و کوتینگ ، در برابر نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی را دارند.

 

 

 ابتدا مدل های تابلو فلکسی به وسیله استیکر و در رنگبندی های متفاوت روی متریال چسبیده می شد. به همین منوال استیکر را به شکل های متفاوت برش می زدند و سپس با مرطوب کردن متریال ، استیکر روی آن می چسبید و به علت مرطوب بودن فلکس ، استیکرها به آسانی روی فلکسی جا به جا می شدند. و در پایان پس از تعیین شدن مکان استیکر ، هوا و رطوبت زیر استیکر را خارج می کردند و استیکر به بهترین حالت ممکن بر روی فلکس چسبیده می شد. به مرور زمان با روی کار آمدن پرینترهای فلکسی ، ساختن تابلو فلکسی توسط استیکر منسوخ شده و تصاویر چاپی جای استیکرها را گرفتند. 

 

 تابلوهای فلکسی کاربردهای بسیار زیادی دارند و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند ، به دلیل اینکه هم نورانی هستند  و هم اینکه رویه آن به آسانی قابل تغییر می باشد. قابل ذکر است تابلوهای فلکسی نیز مانند تابلوهای دیگر سالیانه نیاز به سرویس دارند. یکی از مزیت های تابلو فلکسی مقاوم بودن آن در مقابل گرمای زیاد و نور خورشید می باشد که باعث استفاده از تابلو فلکسی در مناطق مختلف شده است. 

 

 کاربردهای تابلو فلکسی در سر درب مغازه ها و شرکت ها و فروشگاه ها و بعضی از بیلبوردها می باشد. کشورهای چین و کره تولیدکننده متریال فلکسی می باشند. در نوع کره ای فلکسی ها عموما 20 انس و اقسام چینی نیز 18 انس می باشد. همچنین فلکسی نور را از خود عبور می دهد برخلاف بنر که باید حتما به آن نوری تابیده شود. همچنین امروزه برای تامین نور تابلو فلکسی از لامپ های SMD استفاده می شود که پر نور ، کم مصرف و ضد آب بوده و به راحتی نصب می شوند. البته از لامپ مهتابی نیز استفاده می شود اما لامپ SMD کم مصرف تر بوده و مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

ساختن تابلو فلکسی در چهار فاز صورت می گیرد : 

1) طراحی تابلو مورد نظر توسط گرافیست مجرب و ماهر

2) چاپ کردن طرح مورد نظر روی متریال فلکسی (به وسیله دستگاه چاپ OutDoor) 

3) ساختن قاب پروفیلی که فلکسی به آن متصل می شود

4) آخرین مرحله نورپردازی می باشد که انواع مختلفی دارد ، یک مدل نصب مهتابی روی ورق های گالوانیزه می باشد که به صورت کشویی در قاب پروفیل نصب می شود و مدل دیگر نصب SMD یا LED در پشت کار می باشد. 

تابلوسازی تابلو نامی - http://tablonami.com

     

  • ۹۶/۰۴/۲۵
  • تابلو نامی

تابلوسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی