تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی از کارهایی که می بایست در همه مراحل به طور دقیق روی آن نظارت ویژه داشت ، کار تابلوسازی است که این کار توسط تابلوساز انجام می شود.در نگهداری تابلوها نیز باید دقت کافی را به خرج داد به طوریکه تابلوها می بایست در شرایط بد آب و هوایی  ، گرما یا سرمای شدید بتوانند دوام بیاورند .

تابلوهای زیبایی وجود دارند که به دور از هر گونه ابهام و شلوغی و دشواری و با ساده ترین طرح ها و استفاده از مواد کم هزینه ساخته شده اند و توانسته اند به یک تابلویی فوق العاده تبدیل شوند . اما نکته مهمی که توانسته این تابلو را به تابلویی خاص تبدیل کند ، بحث توازن و هماهنگی تابلو از نظر طرح و رنگ است که در کنار هم به بهترین وجه قرار گرفته است .امروزه شرکت های معتبر تابلوسازی ( گروه تابلو سازی نامی ) به کمک نرم افزارهای رایج در طراحی می توانند طرح پایانی کار را برای شما طراحی کنند تا کار خود را مشاهده کنید و اگر تمایل به تغییر طرحتان داشتید بتوانید قبل از شروع کار ، نظرات خود را روی آن اعمال کنید.

• محل قرار گیری تابلوها

خیلی از افراد تصور می کنند بعد از آنکه تابلوی آنها طراحی شد فقط کافی تابلو را در هر جایی که خودشان می خواهند قرار دهند ، و فکر می کنند محل قرار گیری تابلو ها مهم نیست . اما اگر دقیق تر به این موضوع بیندیشید در میابید که اگر برای نصب تابلوی خود از متخصصین این حوزه کمک بگیرید  آنها شما را به خوبی راهنمایی می کنند  .

طراحان ما (گروه تابلوسازی نامی ) می توانند شما را در انتخاب محل مناسب جهت قرار دادن تابلوهایتان راهنمایی کنند . استاندارد خاصی برای نصب تابلوها وجود دارد ، مثلا اکثر تابلو های فروشگاه ها و مغازه ها را بالای در همان فروشگاه نصب می کنند . 

البته برای نصب تابلو های تبلیغاتی باید به مسکونی یا تجاری بودن ساختمانی که می خواهیم تابلوی خود را روی آن قرار دهیم ، توجه کنیم . همان طور که گفتیم محل نصب دقیق و مناسب برای تابلو ها ، جایی است که با مشورت طراح انتخاب شده است  تا تابلو پس از نصب ، مانند یک چیز اضافه و بد شکل روی ساختمان به نظر نرسد .

نکته ی دیگری که بهتر است به آن توجه کنید این است که تابلو شما باید از نظر نوع مواد به کار رفته و رنگ آمیزی با ساختمانی که قرار است روی آن قرار گیرد ، متناسب باشد تا توجه بیشتری را به سمت خود جذب کند .

البته با توجه به نوع کاربری شرکت و یا مغازه مورد نظر ، می توان تابلو را در جاهای مختلفی نصب کرد . مثلا یک فرودگاه را در نظر بگیرید . برای آنکه اطلاعات کافی برای همه قابل دیدن باشد ، اولا باید تابلو در سایز های بزرگ ساخته شود و در ثانی می بایست ، تابلوهای مورد نظر را روی پشت بام ساختمان ها نصب کنند تا همه افراد از فاصله های دور نیز بتوانند ، تابلو را ببینند .

 یا حیاط های بزرگ  دانشگاه ها را در نظر بگیرید ، در این محیط ها می توان به جای نصب تابلوها روی پشت بام ، آنها را روی زمین قرار دهند .

شرکت تابلو سازی نامی ، شرکتی متخصص در زمینه ساخت انواع تابلوها است که می تواند با کمک متخصصین حرفه ای خود ، انواع تابلوها را با دقت ، سرعت و هزینه مناسب برای شما مشتریان عزیز بسازد . هدف اصلی گروه ما جلب رضایت مشتریان است ، به همین دلیل سعی کرده همواره بهترین کیفیت را همراه با مناسبترین قیمت ،  برای شما در نظر بگیرید . برای دریافت راهنمایی های بیشتر بهتر است با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

مکان نصب تابلوها

  • ۹۶/۰۷/۲۴
  • تابلو نامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی