تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هر سال در تاریخ 26 ژانویه ، استرالیایی ها جشنی را به علت ورود اولین مهاجران به کشورشان را جشن می گیرند و از سال 1935 در این روز کشور به طور رسمی  تعطیل است و در این روز مسابقات مختلفی را انجام می دهند و پرچم کشورشان را برافراشته می کنند.

البته بعد از گذشت سالها این روز نماد کشور استرالیای جدید است که فرهنگ ها و مناظر مختلف همه یک جا در کنار هم قرار دارند و در این روز برای به دنبال راه هایی می گردند که بتواند استرالیا را به فردایی روشن تر برساند.در واقع استرالیایی ها ملیت چند فرهنگی خود را جشن می گیرند.

البته هیجان این روز فقط به تعطیل بودن و آتش بازی و جمع بودن  کنار هم خانواده ها بر نمی گردد بلکه همه آنهایی که به این کشور وارد می شوند در این روز می توانند برای اولین بار خود را استرالیایی بدانند و جشن بگیرند و یکی از دلایل ماندگاری این رسم این ات که حقوق شهروندان استرالیایی را به خوبی نمایش می دهد.

در یکی از این جشن ها ، تابلوی تبلیغاتی بزرگی نصب شده بود که عکس دو دختر با حجاب با در دست داشتن پرچم استرالیا در آن دیده می شد. این تابلو به دلیل حجاب دختران در آن،مورد  اعتراض خیلی از افراد قرار گرفت و کارمندان شرکت تبلیغاتی ای که این تابلو را نصب کرده بودند به مرگ تهدید و مجبور شدند تابلو را پایین بیاورند. 

زیرا گروه معترض اعتقاد داشتند که هدف از عکس آن دو دختر مسلمان که پرچم استرالیا را در دست داشتند ، تبلیع دین اسلام است و حجاب  داشتن ،نماد ظلم و ستم و افراط گرایی  و تروریسم می باشد .

اما  (سلما احرام) که جزو جامعه مسلمان استرالیا می باشد کاملا با نظر این افراد مخالف است و معتقد است زنانی که همچون او با حجاب هستند فقط می خواهند با حیا و معتدل باشند و به نظر او افراط گرایان می خواهند مسلمانان این تصور را داشته باشند که نمی توانند در غرب پذیرفته شوند و می بایست برای زندگی در غرب تمام چیزهایی که برایشان مهم هست را نادیده بگیرند.

 بعد از آشوب هایی که برای این عکس بر پا شد، دو دختر بچه ای که در این بیلبورد ازعکسشان استفاده شده بود از این کار معترضین، ابراز ناراحتی کردند.

 با کمی تامل در مطالب بالا در میبابیم که استفاده از تابلو های تبلیغاتی می تواند بازتاب بسیاری داشته باشد .پس شما اگر به دنبال شناساندن خدمت و یا معرفی محصول خود به مشتریان خود هستید می توانید با خیال راحت کار طراحی و ساخت تابلوی خود را به گروه تابلو سازی نامی بسپارید.

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • ۹۶/۰۶/۲۲
  • تابلو نامی

تابلوسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی