تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همان طور که از اسم آن مشخص است به لایت باکس هایی گویند که در فضاهای باز مثل اطراف خیابان و راه ها و محیط های بیرون نمایشگاه های مختلف از آن استفاده می شودکه از پروفیل های الومینیومی با کیفیت بالا ساخته می شود وشاید آن را بتوان کوچکترین جعبه تبلیغاتی نورانی نامید که دارای کیفیت نور فوق العاده است و می توان پوستر آن را به آسانی تغییر داد

تبلیغات در خارج از منزل، یا تبلیغات خارج از خانه، محصولات تبلیغاتی یا ارائه خدمات  خود را تا حد ممکن به مصرف کنندگان در خارج از منزل و در حال حرکت نزدیک  می کنند

جعبه نوردر فضای باز،یک رسانه تبلیغاتی در فضای باز است که برای مکان های خارجی از جمله: خیابان های بلند، مکان های خرید، پارک خودرو، منوهای دیوارهای رستوران، ایستگاه های اتوبوس، ایستگاه های بنزین، ایستگاه های قطار و تبلیغات در فضای باز سینما و مراکز ورزشی و ...  از آن استفاده کرد.شما در محیط های باز به راحتی می توانید تمامی تبلیغات خود را از طریق لایت باکس های اوت دور انجام دهید که علاوه بر معرفی محصول یا خدمت شما ،فروش خود را افزایش دهید.

این صفحه نمایش های تبلیغاتی در فضای باز(لایت باکس اوت دور) در اندازه های استاندارد موجود می باشد و یا می توانید جعبه نور در فضای باز و پوستر های مختلف  را با توجه به شرایط خاص خود سفارش دهید.

 تابلو سازی تابلو نامی

  • ۹۶/۱۱/۲۸
  • تابلو نامی

تابلو سازی تابلو نامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی