تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تابلوهای فلکسی با نور :smd

امروزه تبلیغات جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند که همین امر باعث شده تجیهزات تبلیغاتی به سرعت رشد کنند.

یکی از المان های با اهمیت در تبلیغات نورها هستند که در انواع مختلف وجود دارند و اساسا صاحبان مشاغل و برندها برای جلب توجه بیشتر مشتریان خود سعی در استفاده از نورها دارند اما باید توجه داشت که منابع انرژی هرروز در حال گران شدن و محدود تر شدن هستند که همین علت باث میشه تا تابلوهایی که از نور برخودارند با مشکل مواجه شوند و مشکل این دست از تابلوها هم بصرفه نبودن آنها محسوب میشود.

در تابلوهای فکلسی نیز از نورها استفاده میشود اما تا چندی پیش از نورهای فلوروسنت یا همان مهتابی استفاده میشد که مصرف انرژی بالایی داشتند و باعث میشدند تا هزینه ها بالا برود و همین امر باعث شده بود تا صاحبان مشاغل از روشنایی روز استفاده کنند برای تبلیغات خود و ترجیح میدادند که از نور استفاده نکنند.

به همین دلیل مدت هاست که در اکثر نقاط جهان از نورهای کم مصرفی با نام LED استفاده میکنند که مصرف فوق العاده پایینی به نسبت مهاتی دارند و یک جایگزین عالی برای آنها میباشد.

اما در این راستا نورها یا لامپ های SMD جای LED ها را هم گرفتند چراکه از آنها هم بصرفه تر و با کیفیت تر هستند و با نوری با کیفیت تر و بیشتر از مهتابی میتوانند جایگزین خوبی هم برای مهتابی و هم برای LED باشند.

لازم به ذکر هست که SMD ها خود نوعی LED هستند.

از جمله مزایای :SMD

* کاهش عمق تابلو

* عمر مفید بسیار بالا به نسبت فلوروسنت(مهتابی)

* امکان کنترل میزان نور

* امکان استفاده در انواع تابلو

* بدون نیاز به بانک خازن

* سهولت نصب

* کاهش چشمگیر مصرف برق

* و...

تابلوهای فکلسی از نورها بهره میبرند و همانطور که در بالا گفته با توجه به مصرف زیاد معایب زیاد مهتابی ها دیگر از آنها استفاده نمیشود و لامپ های باکیفیت SMD جای آنها را گرفته اند.


تابلو سازی تابلو نامی-http://tablonami.com


  • ۹۶/۰۴/۱۴
  • تابلو نامی

تابلوسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی