تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

تابلونامی

شرکت تابلوسازی تابلونامی یک شرکت متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو میباشد که ادعا میکند از سطحی ترین تابلوها تا حرفه ای ترین ها و جدیدترین تابلوها را با کمک کادری مجرب و حرفه ای خدمت هموطنان عزیز ارائه میکند.

کلیه فعالیت های این شرکت در زمینه ساخت انواع تابلوهایی میباشد که در سایت نام برده شده و با جدید ترین روش های موجود و بهترین کیفیت این شرکت میکوشد که با رعایت تمامی استانداردها رضایت مشتریان خود را بعنوان یک هم وطن جذب کند.
تجربه و تخصص تیم تابلونامی یکی از شاخص های اصلی این شرکت میباشد که از همان روز اول میکوشد تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در این امر آماده مشاوره ، ساخت و آموزش انواع تابلوها خواهیم بود.
ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا در کنار مشتریان خود باشیم و در تمام مراحل کار همراه او باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات


تبلیغات از زمان های دور به روش ها و شیوه های مختلف بین مردم وجود داشته است.برای مثال ،نقاشی کشیدن انسان اولیه ،روی دیوارغارها، علائم روی سفال ها و ظرفها و.. می توانند نوعی از تبلیغات به شمار روند. 

در بعضی نقاط هم افرادی بودند که اخبار مهم شهر را با صدای بلند اعلام می کردند و به گوش همه مردم می رساندند. امروزه هم به کمک فضا های مجازی و رسانه های بصری و...به تبلیغ می پردازیم.

تقریبا شروع تبلیغات نوین در ایران را ،می توان با ورود دستگاه چاپ دانست و سال به سال با گسترش تکنولوژی و آمدن دستگاه های جدید و پیشرفته ،روش های تبلیغات هم در راستای آن ترقی کرد.

نکته بسیار مهمی ای که برای یک تبلیغ خوب در نظر می گیرند ،این است که بتواند توجه مخاطب را از بین هزاران تبلیغ موجود دیگر به سمت خود جلب کند.

تبلیغی مفید واقع می شود که این ذهنیت را در مخاطب خود ایجاد کند که علی رغم نیاز به یک کالا ،تمایل به تهیه آن داشته باشد البته این کار نباید فقط برای یک بار خرید آن محصول باشد ،بلکه می بایست به طور پیوسته مخاطب را به خرید ترغیب کند.

علم تبلیغات بخش زیادی از پیشرفت خود را مدیون قدرت علم روانشناسی است .به طوری که افراد آگاه در بخش تبلیغات کاملا با نیازها و خلاء های مخاطبین خود آشنا هستند و برای فروش هر چه بیشتر محصول خود، با ترفند های مختلف نیازهای آنها را شناسایی می کنند.

برخی از روش های جلب مشتری

• مغز ما تقلید را دوست دارد!

با کمک این تکنیک، مبلغین سعی می کنند انجام یک عمل را به کمک مدل هایی که آن کار را انجام می دهند، به مخاطبین خود نشان دهند و مخاطبان به طور نا خودآگاه علاقه پیدا می کنند به طور مشابه آن کار را(خرید آن کالا و یا محصول) تکرار و تقلید کنند.

• تحریک کردن حس کنجکاوی مخاطبین

انسان موجودی است که علاقه دارد به طور مستمر از چیزهای مختلف و متفاوت سر در بیاورد و پاسخ سوال های ذهن خود را ،سریع پیدا کند.عطش ما در یادگیری  و استقبال و جستجوی مباحث جدید در دنیای مجازی،گواه این موضوع است.پس کارشناسان تبلیغات سعی می کنند با به سوال وا داشتن ذهن مخاطبان ،آنها را به تحقیق و کاوش برای شناخت کالای مورد نظر خود سوق دهند. 

• افزایش قیمت

در تحقیقی که محققان انجام داده به این نتیجه رسیدند که ،وقتی شما قیمت کالایی را گران تر عرضه می کنید به همان نسبت آن جنس، در ذهن مشتری دارای ارزش و اعتبار بیشتری ،نسبت به جنس مشابه اش خواهد شد.دلیل این حس مثبت، تنها به عواطف انسان بر نمی گردد بلکه این موضوع به کمک اسکن های مغزی که روی افراد مختلف انجام شده است، نیز به اثبات رسیده است .

تابلو سازی تابلو نامی - http://tablonami.com

  • ۹۶/۰۴/۲۸
  • تابلو نامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی